Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at han har vært bedre i ettermiddag :jepp: Håper det holder seg gjennom natta :) Godt at han har fått i seg litt væske ihvertfall, matlysta kommer seg nok når formen ellers er tilbake.

Krysser fingrene for at dere har fått deres sykdomsdose for en stund nå :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere har en grei natt, og at alle fem føler seg bra i dag!

Skrevet

Åh, så bra at formen er litt bedre for alle mann hvertfall :danse: Håper bedringen fortsetter! :)

Skrevet

Takk, dere! Det går mye bedre nå :)

Lillebror hadde bare 37.5 i morges, hurra! Han ville til og med ha litt pupp, men gadd ikke suge så lenge (må få opp produksjonen, det er litt lite der).

Mann og barn er avgårde på jobb og skole, så her koser vi oss med kaffe, havregrøt, lek og God Morgen Norge. :)

• Liker 1
Skrevet

Hurra :hoppe: Håper du får en fin dag og får slappet av litt :)

Skrevet

Håper han er helt på bedringens vei :hug:

Skrevet

Takk Lilleninja og Tusle! :klem:

Den vanlige mandagstravelheten var tilbake for fullt i dag, med lekser, middag, svømming for snuppa (siste gang for dette kurset), og nå er mannen på FAU-møte. Lillebror hadde bare 37.9 i temp ved leggetid, og har vært i grei form i dag - bare spist litt lite. Han har hatt en del bæsjebleier også, noen av dem løse.

De to eldste har spilt brettspill og ser nå film. Snart leggetid for dem også, og deretter TV og rødvin for meg. Ja, det var et kjerringråd jeg leste for å få opp melkeproduksjonen, har gått tom for vørterøl. Rødvin er uansett ikke feil ;)

Skrevet (endret)

Puppespreng! Om det var rødvinen som gjorde susen, vet jeg ikke, men noe var det! Dessverre vil ikke lillebror ha noe, da. Stakkars vennen min har blitt verre igjen, hadde over 39 i feber i stad og bare gråt. Nå har han hatt feber siden lørdag, så vi skal til legen i 14-tida. Han er bare ikke seg selv akkurat nå, det er så vondt å se :(

Endret av La Traviata
Skrevet

Stakkars liten :( Håper dere får fornuftige svar hos legen :klem:

Skrevet

Lykke til hos legen, og fortsatt god bedring. :klemmer:

Skrevet

Takk Favole, Sushi og Mazilla! :klem:

Det gikk greit hos legen, da vi var der inne var han jo i godt humør og smilte og babla, da :lol: Legen tok CRP, lytta, så i ørene osv. Konklusjonen var virusinfeksjon i øvre luftveier (influensa) og heldigvis ikke noe mer i tillegg. Skal bare gi Paracet (evt. supplere med Ibux), nok drikke og følge med.

Skrevet

Stakkar lillebror :( Godt å få det sjekket, da :)

Skrevet

Lille pjusken har hatt 39,5 i feber i ettermiddag og igjen nå i kveld, bruker Paracet for det det er verdt. Og så vil han bare sove i armene våre :hjerte: Må bare innrømme at det er veldig koselig, for det har han ikke gjort på evigheter - vanligvis sitter han jo slett ikke i ro på fanget. Så vi har sittet med sovende feberklump på brystet annenhver gang her i kveld. Han har sovet mye i dag, så jeg håper han sover greit i natt og er mye piggere i morgen!

Skrevet

Det er så godt med sovende baby inntil seg, selv om årsaken til det ikke er fullt så koselig. Nyter all kosen jeg kan få disse dagene, for om få dager er han like turbo som vanlig og har slettes ikke tid til å susse på mammaen sin :sukk:

Håper lillemann er i bedre form i morgen :klemmer:

Skrevet

Uff. God bedring til lillemann. Det skal ikke stå på kosen i allefall, forstår jeg! :fnise:

Skrevet

God bedring! Men det er koselig når de sover på fanget :hjerte:

Skrevet

Selv om grunnen til kosen ikke er bra, så høres det veldig koselig ut med sovende baby på fanget :)

Skrevet

God bedring til lille skjønningen♥

Skrevet

Takk! :klemmer:

Sjuklingen vår var litt våken i natt, men sover godt nå. Jeg har rukket å koke opp vann til flasker, sterilisere flasker/smokker og ta en kaffekopp. Nå hoster han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...