Fibonacci Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #3121 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Er veldig fornøyd med den bag'en ja! Våren forsvant visst, her er det full vinter igjen! Snøen laver ned, og det kan nok være glatt på veiene. Skal ut etterpå og trene hos fysio, mamma kommer for å passe lillebror imens. Ellers ikke så mye spennende på planen i dag. Endret 23. februar 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #3122 Skrevet 23. februar 2015 Det kom masse snø i dag, tung og våt som pokker å måke! Mannen jublet over snøfallet og dro ut på skitur i lysløypa i stad, mens jeg slapper av på sofaen med The Vampire Diaries. Og bretter litt tøy innimellom. Og går opp og ned trappa for å roe ned lillebror... Nå trooor jeg han har sovna skikkelig. Snuppa har slutta på svømminga, så det var uvant lite travelt her i ettermiddag! Vi brukte tida til å legge ut litt diverse på Finn.no Og så er det alltids noe å gjøre her, selv om vi slipper å hente og bringe og styre så fælt. Matlaging, rydding, klesvask, pumping, flasker, mailer, regninger, ukeplaner, avtaler. Og vips var det kvelden, og jeg er stuptrøtt!
Favole Skrevet 23. februar 2015 #3123 Skrevet 23. februar 2015 Merkelig hvordan man alltids har noe å fylle det plutselige tomrommet med
Fibonacci Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #3124 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Hehe, ja det fyller seg opp uansett! Vi er snart på farten, skal kjøre avgårde på treff med noen jenter i termingruppe på FB. I stad regna det, nå skinner sola og det ser ut til å bli en bra dag! Endret 24. februar 2015 av La Traviata
Mafalda Skrevet 24. februar 2015 #3125 Skrevet 24. februar 2015 Her er det grått fremdeles. Grått og smeltende snø Men men, været får man ikke gjort noe med! Kos deg i sola, og ha det hyggelig på treff i dag! Og fylle seg opp gjør det uansett, ja. Vel vel, hva skal vi nå med fritid?
Fibonacci Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #3126 Skrevet 24. februar 2015 Sant, det! Det lille solgløttet tidligere i dag varte neimen ikke lenge! Da vi skulle ut var det regn og sludd igjen, og i stad kjørte vi hjemover i skikkelig tett snødrev! Veldig koselig på treff i dag, vi var 3 mammaer og tilhørende babyer. Hun ene hadde tvillinger, må si at jeg beundrer tvillingmødre altså, og alt det de får til! Fikk handla litt til lillebror også, og brukt et gavekort på H&M han fikk til jul. Det ble en fin vårjakke og en elefantpysj Han har ikke sovet så mye i dag, og er megasutrete i kveld. Puh! Nå har mannen tatt over litt, og jeg nyter en kaffekopp og en bitteliten rolig stund.
Fibonacci Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #3127 Skrevet 25. februar 2015 God formiddag! På onsdager har vi vanligvis barselgruppe, men denne uka møtes jentene i morgen istedet (og da har vi babysvømming og får ikke vært med). Så vi har hjemmedag i dag, veldig godt det. Jeg sitter her med kaffe og lillebror koser seg med flaska si. Husarbeid og litt datajobbing venter etterpå, skal ut en liten tur i ettermiddag også.
Gjest Doh Skrevet 25. februar 2015 #3128 Skrevet 25. februar 2015 Deilig med en stille og rolig dag da. Har dere fint vær i dag eller? Her har vi solgløtt og 7 grader, ikke mye som minner om vinter lenger. Så til og med en edderkopp på plattingen her om dagen (i fjor så jeg jo en meitemark på samme tid, så det er nesten ikke rart lenger....). Har lillebror fått sovet fra seg da?
Løvsol Skrevet 25. februar 2015 #3129 Skrevet 25. februar 2015 Det kom masse snø i dag, tung og våt som pokker å måke! Mannen jublet over snøfallet og dro ut på skitur i lysløypa i stad, mens jeg slapper av på sofaen med The Vampire Diaries. Og bretter litt tøy innimellom. Og går opp og ned trappa for å roe ned lillebror... Nå trooor jeg han har sovna skikkelig. Snuppa har slutta på svømminga, så det var uvant lite travelt her i ettermiddag! Vi brukte tida til å legge ut litt diverse på Finn.no Og så er det alltids noe å gjøre her, selv om vi slipper å hente og bringe og styre så fælt. Matlaging, rydding, klesvask, pumping, flasker, mailer, regninger, ukeplaner, avtaler. Og vips var det kvelden, og jeg er stuptrøtt! Her har det også gått i vampire diaries.. har tatt igjen sesongen på tv, så nå venter jeg spent på episode 16 i sesong 6... achengighetsskapende med serier ass...
Fibonacci Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #3130 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Her har det vært grått med gløtt av sol i dag, Doh! Og lillebror har sovet bra. Fikk endelig henta fotografbildene av ham i dag, og nå henger de fint på veggen! Har vist dem fram på Insta. Greide å få i ham en snikende lurepupp ved leggetid, han var så trøtt. Ga ham flaske i senga vår, og da han nesten hadde sovna tok jeg ut flaska og dytta inn puppen. Det funka en stund, og så merka han at han hadde blitt lurt. Det var ikke helt populært, hehe Men han fikk da i seg litt. Sliten og trøtt i kveld, skal prøve å holde meg våken til sesongavslutningen på Broadchurch. Endret 25. februar 2015 av La Traviata
Gjest Doh Skrevet 25. februar 2015 #3133 Skrevet 25. februar 2015 Skjønningen! Likte spesielt godt de i svarthvitt
Fibonacci Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #3134 Skrevet 26. februar 2015 Takk for bildeskryt! I dag skal vi på babysvømming, gleder meg skikkelig! Har ikke svømt på mange uker pga sykdom og vinterferie. Ute regner og blåser det, og snøen er stort sett borte her. Kjedelig!
malicious Skrevet 26. februar 2015 #3135 Skrevet 26. februar 2015 Kos dere på svømming! Syns det er litt deilig at snøen blir borte. Lettere å kjøre barnevogn
Fibonacci Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #3136 Skrevet 26. februar 2015 Helt enig i det, malicious! Det kan se ut som det blir mer snø snart, da... Det var gøy på svømminga, minus parkeringskaos pga et møte på senteret der babysvømminga er. Handla litt på vei hjem og så koste vi oss inne noen timer før vi dro på middag hos mamma. Var der fram til leggetid, kom hjem i stad og fikk barna i seng. Lillebror sovna tvert, han sover så godt for tida! (Sikkert dumt å skrive det, for plutselig endrer det seg!) Nå har mannen vært på joggetur og jeg har bretta tøy og sett på How to Get Away with Murder. Spennende saker!
Favole Skrevet 26. februar 2015 #3137 Skrevet 26. februar 2015 Hurra for sovebebis Måtte det holde seg slik! Den serien er spennende, må holde meg fra å ikke laste ned de resterende episodene
Fibonacci Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #3138 Skrevet 27. februar 2015 Haha, kjenner meg igjen der Favole! Vi skulle egentlig få besøk av ei venninne i dag. De bor et stykke unna, men hun skulle innover til Oslo for å være med moren på sykehuset for første cellegiftbehandling, moren har en sjelden type kreft. Den utvikler seg heldigvis veldig sakte. Planene ble endret da, så hun kommer ikke innom oss likevel. Har lyst til å gå tur etterpå, ellers ingen store planer utenom frisørtime for eldstemann i ettermiddag. Gooood fredag! Vi skal ha taco i dag!
Fibonacci Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #3139 Skrevet 27. februar 2015 (endret) ...Og så er jo lillebror 8 måneder i dag! Han er utrolig herlig for tida, babler dagen lang, er skikkelig matvrak og er aktiv som bare det. Han blir frustrert over at han ikke kommer seg framover på gulvet, her går det fortsatt bare rundt i ring og bakover. Han får opp rumpa si ganske bra, og står i krabbestilling og gynger litt, men så deiser han ned igjen. Han elsker oppmerksomhet og kos, og er helt i hundre når storesøsknene kommer hjem. De kan herje mye med ham uten at han blir lei, de er jo litt ivrige og brå iblant, men han er tålmodig som få. Han sover godt både om dagen og natta. Så langt har han 2 tenner nede, og vi lurer på om det kommer noen oppe, kan ikke se noe ennå da. Han har oppdaget tissen sin, det er veldig spennende. Så fort bleia kommer av, går hånda ned, noe som kan være utfordrende når han har en skikkelig bæsjebleie (ææææsj!). Gir ham derfor en leke i hånda mens vi vasker. Han bruker 68 og noe 74 i klær, og str. 4 i bleier. Liker å sitte i sportsvogna, og se seg rundt. Er litt lei babybilsetet, vil helst sette seg mer opp. En blid og god krabat med verdens herligste smil, nysgjerrig på alt! Og vil ikke ha pupp i det hele tatt. Akkurat det er vanskelig for tida. Jeg vil helst ikke slutte, så jeg håndmelker og gir ham på flaske, eller prøver å lure ham til å ta litt. Skal ha 8 mnd kontroll i begynnelsen av mars, så skal ta det opp der, spent på hvor stor og lang han har blitt også! Endret 27. februar 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #3140 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Veldig fornøyd med dagens tur, som ble på 5,5 km! Lillebror sov en god stund i vogna også, og nå sover han ettermiddagsluren sin. Har fått veldig vondt i ryggen da, usikker på hvorfor. Det var nok litt vondt fra før av, men ble verre etter turen. Vi har masse bakker her vi bor, og vogna blir tung å trille oppover, særlig med en tung handlepose med mat i bunnen av kurven. Føler for en date med sofaen i kveld (auauuuu...) God helg til dere som titter innom! Endret 27. februar 2015 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå