Kake-Kari78 Skrevet 3. mars 2015 #3161 Skrevet 3. mars 2015 Åh, så herlig med badeland! Foreldrene mine bor ikke så fryktelig langt unna der dere bor, så hvis det bygges badeland hos dere tror jeg jammen vi må ta turen dit en gang vi er hos mamma og pappa Og veldig bra at det gikk bra hos fysioterapeuten, ja
Fibonacci Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #3162 Skrevet 3. mars 2015 Ja, det får dere gjøre, Ipanema! Det skal bli veldig fint når det er ferdig (om noen år, tipper jeg)! Måtte bare innom og rapportere om at i kveld gikk ammingen enda bedre enn i går! Først bet han en del, men så ble han såpass trøtt at han lå i 20 minutter og koste seg! Og jeg sovna nesten, jeg også. Jeg kan virkelig ikke beskrive den følelsen av lettelse nå som det ser ut som det snur!
Fibonacci Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #3163 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Ja, og forresten er han blitt veldig mobil på gulvet nå! Kom seg fra den ene enden av stua til den andre i stad, bare ved å skyve seg rundt. Åler ikke skikkelig, men det var overraskende hvor fort han plutselig hadde kommet seg nesten bort til trappa! Enda godt vi fikk på plass trappegrinda her forleden Endret 3. mars 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #3164 Skrevet 4. mars 2015 Onsdaaaaag! Flott vårvær her i dag, atsjooo! Har pollenallergi og har begynt å ta tabletter nå. Or og hassel er i gang. Da er det vår! Vi skal ut og trille tur med 2 jenter fra barselgruppa i dag. Og så skal snuppa ha med ei venninne hjem fra SFO senere i dag. De har bestilt fiskepinner til middag Ha en fin dag, alle sammen!
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2015 #3165 Skrevet 4. mars 2015 Herlig vær her også Fiskepinner er jo bare kjempegod, da
Fibonacci Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #3166 Skrevet 4. mars 2015 Tekola: Ja, det ble vellykka det! Utrolig deilig med tur i vårsola i dag! Vi ble bare 2 stk. på treff, men det var veldig koselig. Gikk ned til sentrum, satte oss ute i hagen ved en kafe og nøt livet! Så trilla vi opp igjen maaaange lange bakker. 6 km til sammen, fornøyd med det! Snuppa og venninna hennes gikk sammen fra SFO halv 4, og gjorde først lekser og koste med lillebror og så lagde jeg middag. Den ble godt mottatt, og nå har jentene lekt med Playmo og ser film. Eldstemann har vært hos en kamerat i dag, kom hjem i stad.
Fibonacci Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #3167 Skrevet 5. mars 2015 (endret) For en natt vi har hatt! Jeg gikk og la meg tidlig pga hodepine i går kveld, og hadde vel akkurat sovna da lillebror våkna første gang. Han våkna ca. hvert 15. minutt utover kvelden/natta. Sutra i søvne og våkna litt innimellom, det hjalp litt med smokk men måtte stadig opp og trøste. I natt har han våkna 4-5 ganger, kl 04 i natt ga jeg ham Dentinox, og den siste gangen han våkna tok jeg ham oppi senga vår. Orka ikke gjøre det før, for jeg hadde migrene halve natta... Tror han får tenner, men han virka litt småforkjøla også. Ikke lett å vite. Det er vel ikke annet å si enn at kaffen er min følgesvenn i dag! Babysvømming snart, og så følge eldstemann til BUP. Endret 5. mars 2015 av La Traviata
Favole Skrevet 5. mars 2015 #3168 Skrevet 5. mars 2015 Det er virkelig ikke lett å vite hva som plager dem, tungt å skulle gjette seg frem til alt. Jeg gleder meg SÅ til han kan fortelle meg hva som er galt Håper dagen blir fin til tross for dårlig søvn!
Gjest Tekola Skrevet 5. mars 2015 #3169 Skrevet 5. mars 2015 Stakkars liten! Kan vel fort være begge deler og? Kaffe
Fibonacci Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #3170 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Favole og Tekola: Apropos kaffe, plutselig hadde jeg bestilt ny kaffemaskin! Den gamle Nespressomaskinen vår har begynt å fuske, den lekker vann og det blir søl på benken for annenhver kopp vi lager. Det skyldes slitasje, ifølge han kundekonsulenten jeg snakka med på telefonen. Maskinen er jo over 5 år gammel og garantien har selvsagt gått ut, men jeg fikk en splitter ny (rød) en for halv pris! Og den kommer i morgen!!! Endret 5. mars 2015 av La Traviata
Sushi Skrevet 5. mars 2015 #3171 Skrevet 5. mars 2015 For ei natt dere har hatt! Det er bare tortur, altså. Håper det ikke gjentar seg. for ny kaffemaskin!
Fibonacci Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #3172 Skrevet 5. mars 2015 Takk! Håper på en bedre natt nå. Han har bare grått en gang foreløpig, men natta er ennå ung... Vært på farten i hele dag, og da kvelden kom slokna jeg på sofaen. Sånn gikk den dagen! Men vi koste oss på babysvømming, lillebror var i storform! Så måtte vi skynde oss for å hente storebror på skolen og kjøre til BUP. Mens han var inne på samtale tok vi oss en handletur, og lillebror fikk fin vårdress og lue fra Polarn O. Pyret samt babysolbriller og jeg fikk meg litt hudprodukter. Og en kaffe Begynte å kjenne hvor trøtt jeg egentlig var da vi kom hjem og skulle ordne middag. Minsten var grinete og mannen kom seint fra jobb. I morgen drar han på fjellet med jobben og blir til søndag. God natta!
Fibonacci Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #3173 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Nå har mannen reist, og de største barna dratt på skolen. Det blir litt rart i helga, men desto bedre å få ham hjem igjen! Vi har masse planer også. I ettermiddag skal mine foreldre ta med de eldste på kino og se Natt på museet 3, og så skal de overnatte hos dem til i morgen. Så da blir det alene hjemme-kveld på meg etter at lillebror er i seng. I morgen kommer ei venninne hit på overnattingsbesøk, vi skal lage god mat og ha jentekveld med Prosecco, Game of Thrones sesong 4-boksen og skravling - hvis ungene roer seg greit. Så blir det nok en tur ut på søndag, og vips er mannen hjemme igjen. I dag må jeg pakke en overnattingsbag til de to eldste, levere den hos mamma, handle og gjøre fredagsrent i huset. Og for en gangs skyld kommer det til å holde seg fint og ryddig i mer enn 10 minutter også, hihi! God fredag alle sammen! Endret 6. mars 2015 av La Traviata
Mafalda Skrevet 6. mars 2015 #3174 Skrevet 6. mars 2015 Det er så deilig når huset faktisk holder seg ryddig i mer enn ti minutter Så, du er også gressenke i helgen? Her stakk mannen til fjells i går, sammen med kompiser. De la ut et bilde på Facebook i går der det var tydelig at den viktigste aktiviteten (ikke ski, nei) var godt i gang, hehe. Men jeg synes det er litt deilig å få ham ut av huset innimellom, ikke minst fordi han blir så blid etterpå Høres ut som du har godt med planer for helgen, da. Kos deg med alenekveld og venninnekveld
Fibonacci Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #3175 Skrevet 6. mars 2015 Takk, Mafalda! Det kan bli en veldig fin helg, så lenge lillebror ikke blir syk. Han virka nemlig litt tufs i stad, varm og blank i øya, røde kinn og rennende nese. Tempen ligger på 37,7 så det er ikke veldig høyt, men er jo litt redd for at det skal stige i løpet av helga. Jaja, han var i hvert fall frisk i to uker... Huff altså, alle de basseluskene som skal plage den lille kroppen.
malicious Skrevet 6. mars 2015 #3176 Skrevet 6. mars 2015 Kos deg i helgen! Høres ut som et tettpakket program - håper alt går som planlagt
Fibonacci Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #3178 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Takk! Lillebror var i grei form etter første hvilen og fram til ettermiddag/tidlig kveld, da var han ekstra trøtt, ble fort lei seg og ville ikke ha middag. Begynte å hoste i kveld, og hadde 38,5 i temp ved leggetid. Han sovna ganske fort, med litt sånne ynke-lyder innimellom. Stakkars vennen! Det er veldig tomt og stille her nå! Er så vant med fullt hus at det nesten er rart med bare meg og lillebror. Snakka med mannen på Facetime i stad, men det var visst skummelt for lillebror, han ble så lei seg! De største barna har kost seg masse på kino og er forhåpentligvis vel i seng oppe hos foreldrene mine nå. Fikk henta kaffemaskinen i dag og rigget den på plass, samt testa en kopp. Veldig fornøyd! Ellers har vi handla mat for helga, gjort husarbeid og kosta vekk grus ute ved trappa. Det var så vårlig i gata her i stad, med unger på sykler, lettere klær, blomster som titter fram... Deilig med vår! Endret 6. mars 2015 av La Traviata
Favole Skrevet 6. mars 2015 #3179 Skrevet 6. mars 2015 Stakkars liten! Får håpe det ikke blir noe verre for ham Facetime kan være forvirrende greier. Pleier snakke med mannen via det ila ettermiddagene slik at mini får sett ham og bablet litt fra seg, men enkelte ganger synes han bare det er skikkelig rart og trekker seg litt unna. Men det er jo litt spesielt da, ikke lett å forstå hva et veldig kjent fjes gjør inni skjermen liksom Vår Ser ikke ut som det blir vår her før om noen måneder, og basert på erfaring snør det vel 17.mai
Fibonacci Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3180 Skrevet 7. mars 2015 Huff Favole, det er jo gjerne sånn det er lengre nord, men kjedelig likevel! Vi har hatt en bra natt. Lillebror hosta litt i søvne og var våken i 06-tida, da fikk han komme over i senga vår. Og der lå vi et par timer til. Han har 38 i temp i dag, virker ikke som det plager ham veldig. Det har blåst masse i natt, og ute er det grått. Kjedelig vær! De to eldste har kost seg på overnatting og ble invitert til noen venner fra skolen i dag. Det er et søskenpar som er akkurat like gamle som våre to, gutten går i klassen til eldstemann og jenta går i klassen til snuppa. Der skal de være til vi får besøk i ettermiddag! Nå må jeg ordne med gjesteseng osv. til besøket vårt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå