Fibonacci Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #3081 Skrevet 14. februar 2015 Har ikke lest boka jeg altså (og kommer neppe til å gjøre det heller), men det ante meg ja! Vi har hatt en god natt, såååå mye bedre enn i går, og det var deilig! Lillebror var våken i stad, men nå sover han litt igjen mens jeg er oppe og koker vann og ordner flasker. De eldste ser på "Det var en gang et menneske" (nostalgi!) og så blir det frokost etter hvert. I dag skal jeg og lillebror til ei venninne og lage kort, vi overnatter der til i morgen. Jeg gleder meg masse, får jo så lite tid til hobbyen min til vanlig. Vi skal handle litt kortstæsj sammen først, sitte noen timer og være kreative og deretter lage middag og se film sammen i kveld. Det blir visstnok Captain America - Winter Soldier. Mann og store barn skal kose seg her hjemme og bake fastelavnsboller i morgen. Snuppa var så søt da jeg fortalte at jeg og lillebror skulle bort; "Hæ? Hvordan skal jeg klare meg uten ham i over et døgn? Kommer til å savne ham såååå mye!" Ha en god Valentindag da jenter!
Lilleninja Skrevet 14. februar 2015 #3082 Skrevet 14. februar 2015 Hurra for en god natt Kos deg masse på venninnebesøk med hobbyaktiviteter, det høres kjempegøy ut (Selv om jeg ikke har kreativitet, tålmodighet eller hånd/øye-koordinasjon til sånne hobbyer selv ) Jeg syns alle barna dine høres så skjønne ut! Happy Valentine's Day
Kake-Kari78 Skrevet 15. februar 2015 #3083 Skrevet 15. februar 2015 Høres ut som om du har hatt en fin helg!
Fibonacci Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #3084 Skrevet 15. februar 2015 Det har jeg absolutt hatt! Helga har både vært fin og travel, og det ble ikke mye søvn i natt, så jeg er rimelig trøtt i kveld! Men lillebror tok endelig pupp i natt, etter å ha nekta siden torsdag. Jeg har pumpa/håndmelka i mellomtiden. Nå håper jeg det snur! Han hoster fortsatt fælt, og det kommer opp slim. Har vært mye sliten og sutrete, men blid og herlig innimellom da. Det ble ikke store kortproduksjonen på meg i helga, men fikk ferdig ett kort i hvert fall. Og så har vi kost oss med fastelavnsboller i dag!
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #3085 Skrevet 16. februar 2015 Det har jeg absolutt hatt! Helga har både vært fin og travel, og det ble ikke mye søvn i natt, så jeg er rimelig trøtt i kveld! Men lillebror tok endelig pupp i natt, etter å ha nekta siden torsdag. Jeg har pumpa/håndmelka i mellomtiden. Nå håper jeg det snur! Han hoster fortsatt fælt, og det kommer opp slim. Har vært mye sliten og sutrete, men blid og herlig innimellom da. Det ble ikke store kortproduksjonen på meg i helga, men fikk ferdig ett kort i hvert fall. Og så har vi kost oss med fastelavnsboller i dag! Så bra at du har hatt en fin helg, selv om den var travel Hurra for pupp! Håper han fortsetter å ta den, nå Off, det høres så fælt ut for lillebror å være sånn hostete Finnes det noe slimløsende man kan gi til små barn, egentlig? Kortet du hadde laget ble kjempefint Og bollene så irriterende gode ut
Fibonacci Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #3086 Skrevet 16. februar 2015 Takk Lilleninja! Bollene var det ikke jeg som hadde bakt, altså Jeg vet faktisk ikke om så små barn kan få slimløsende hostesaft o.l. Får prøve å sjekke det ut. Vinterferie! Eldstemann har ferie mens snuppa er på SFO i dag og i morgen. Han skal snart bort til en kamerat, mens lillebror og jeg skal være hjemme og få unna litt småtteri. Gleder meg til middag i dag - mannen skal nemlig kjøpe med seg sushi på vei hjem!
Favole Skrevet 16. februar 2015 #3088 Skrevet 16. februar 2015 Jeg må være den eneste i hele verden omtrent som ikke synes sushi er så stas Mener det skal finnes en type hostesaft for de minste, men husker ikke hvilken Men er jo bra at han får det opp
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #3089 Skrevet 16. februar 2015 Jeg må være den eneste i hele verden omtrent som ikke synes sushi er så stas Mener det skal finnes en type hostesaft for de minste, men husker ikke hvilken Men er jo bra at han får det opp Det er ikke akkurat førstevalget mitt, men jeg syns det er helt greit å spise det Men hvis man er glad i det, så tenker jeg det er lov å rope hurra for det
Androide Skrevet 16. februar 2015 #3090 Skrevet 16. februar 2015 Det er ikke akkurat førstevalget mitt, men jeg syns det er helt greit å spise det Men hvis man er glad i det, så tenker jeg det er lov å rope hurra for det Sushi er definitvt verdt et lite hurra! Men merker jeg har vært litt mer forsiktig med det nå i graviditeten. Det meste skal vel være trygtm men kjedelig når man ikke kan spise tunfisk iallefall Kos deg med ferie og sushi, La Traviata!
Millimani Skrevet 16. februar 2015 #3091 Skrevet 16. februar 2015 Det finnes en hostesaft som heter Bisolvon. Jeg er litt usikker på om den kan brukes til baby, men den er iallfall veldig effektiv. Eller Tussin hostesaft er også veldig bra visstnok
Favole Skrevet 16. februar 2015 #3092 Skrevet 16. februar 2015 Det er ikke akkurat førstevalget mitt, men jeg syns det er helt greit å spise det Men hvis man er glad i det, så tenker jeg det er lov å rope hurra for det Ja det er det selvfølgelig lov å gjøre
Mazilla Skrevet 16. februar 2015 #3093 Skrevet 16. februar 2015 Vi fikk anbefalt Solvipect til R da hun var noen måneder gammel, men prøvde den aldri, så jeg aner ikke om den funker. 1
Fibonacci Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #3094 Skrevet 16. februar 2015 Takk for tips dere, jeg så at Solvipect kan tas av barn under 1 år, så da kan vi prøve å gi det ved behov. Selv har jeg hatt god effekt av Bisolvon, men den kan ikke tas av så små. Sushi'en var veldig god! Det er jo ikke alle som liker det, og det er helt greit - men jeg og mannen elsker det! Lillebror var veldig lei seg rundt middagstider da, uvisst hvorfor, men vi endte i hvert fall opp med å spise på skift og bære og trøste baby. Han var veldig opp og ned i humøret i hele ettermiddag/kveld, og fikk legge seg tidlig, stuptrøtt som han var. Og han var ikke den eneste; selv slokna jeg såvidt på sofaen etter at han la seg, var helt utkjørt.
Favole Skrevet 16. februar 2015 #3095 Skrevet 16. februar 2015 Tror jeg må gi denne sushien flere forsøk, må bare finne et brukbart sted å kjøpe fra Håper kvelden blir bedre for lillebror, og at dere foreldre får slappet litt av
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #3096 Skrevet 16. februar 2015 Så bra at dere fant ut at det finnes en brukbar hostesaft Bra sushien smakte, selv om den måtte spises på skift Håper både lillebror og du får sove godt i hele natt
Fibonacci Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #3097 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Takk Favole og Lilleninja! Litt sliten i dag, lillebror var masse våken i går kveld og en del i natt også, og jeg har vært våken siden kl 06. Ute er det skikkelig drittvær, blir nok innedag på oss. Men noe må vi jo finne på! Eldstemann skal kanskje bort til en kamerat etterpå, mulig vi kjører ham dit. Endret 17. februar 2015 av La Traviata
malicious Skrevet 17. februar 2015 #3098 Skrevet 17. februar 2015 Begynner å lure på om vi bor i nærheten av hverandre. Dine kildringer av været stemmer ofte med det jeg tenker om været også Har dere fått gjort noe hyggelig i dag?
Sushi Skrevet 17. februar 2015 #3099 Skrevet 17. februar 2015 Syk baby er slitsomt! Mye hosting og snørr her også.
Fibonacci Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #3100 Skrevet 17. februar 2015 Malicious: Sender deg PM Sushi: Syk baby er utmattende, ingen tvil om det! Ga ham litt Solvipect i stad, etter en periode med mye hosting og sutring, og det likte han faktisk! Jeg er rimelig sikker på at lillebror får flere tenner også. Makan til hyling og grining i ettermiddag har jeg sjelden opplevd, i hvert fall fram til han fikk Dentinox og litt flaske. Ville ikke ha middag, ikke brød, ikke pupp, tok seg til munnen, vred seg og hadde tydelig vondt. Synes også jeg kjenner noe hardt i munnen, men det er ikke lett å se noe. Huff, jeg ble rimelig sliten her i stad. Vi slet med å finne på noe å gjøre for eldstemann i dag, siden det ikke ble noe vennebesøk likevel og været var begredelig. Fant fram noe puslespill som var ganske gøy, og så dro vi til mamma en tur. Der fikk han pannekaker (det er visstnok pannekakedagen i dag!) og lillebror fikk litt mormorkos - og jeg litt avlastning. Snuppa har vært på SFO i dag, og stått på skøyter. Resten av uka har hun også vinterferie, så det kan bli travelt her - og dermed litt stille fra meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå