Fibonacci Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #2641 Skrevet 1. desember 2014 Det jeg lurer på er hvorfor i all verden Adnan ikke ville vitne under rettsaken?! Akkurat det synes jeg er fishy. Men samtidig så tenker jeg - hvis han er så flink til å lyve at han klarer å lyve i 15 år, samt overbevise Sarah (er det det hun journalisten heter?) - så er det rart at han ikke er flink nok til å stille seg i vitneboksen under rettsaken og overbevise alle om at han er uskyldig. Hun advokaten hans var i alle fall helt inkompetent... Ja, enig! Det er veldig mye rart med den rettssaken. Jeg forsto det som Adnan ble rådet til ikke å vitne selv, og valgte å høre på det rådet. Kan jo godt hende det hadde blitt et annerledes utfall om han hadde vitnet! Jeg har begynt å høre på podcast'er om Serial nå da, skikkelig geek
Fibonacci Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #2643 Skrevet 1. desember 2014 Det er to av dem, en som heter Serial Serial og en som heter Slate's Serial Spoiler Specials
Fibonacci Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #2645 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Det er så fryktelig korte dager nå! Jaja, er jo julelys ute og inne i det minste. Og etterpå skal jeg se på julekalenderen på TV (samme hva de største barna sier! De har nemlig vokst fra sånt, påstår de. ) Snuppa hadde veldig vondt i hodet da hun kom hjem fra skolen, hadde visst hatt det siden lunsjtider, stakkars. Hun orket ikke svømming, så dermed ble det en litt roligere ettermiddag enn ellers. Litt godt iblant Lillebror har blitt så glad i mild havregrøt tilberedt med MME! Han slukte det til lunsj, så nå etterpå må jeg lage større porsjon (pleier å bruke ca. 3 ss grøtpulver, siden han ikke har vært så ivrig på grøt tidligere). Endret 1. desember 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #2646 Skrevet 1. desember 2014 Det ble både Jul på Månetoppen, Jul i Skomakergata og The Julekalender på oss i kveld, skikkelig overdose julekos på TV Røkelse og gløgg ble det også. Ungene har jo ikke sett Skomakergata før, men eldstemann ble sittende og følge med (fant det på YouTube og kjørte det via Apple-TV'en) og dommen var ganske positiv: 'Slett ikke verst, mamma!' Dagens beste var likevel den lille lekestunden største og minste gutt hadde her i stad, eldstemann fikk lillebror til å le så godt, så masse og sååå innmari herlig!! Smeeeeelt!
Favole Skrevet 1. desember 2014 #2647 Skrevet 1. desember 2014 Åh, skomakergata Og gløgg Så herlig øyeblikk mellom gutta dine, smelt!
Sushi Skrevet 1. desember 2014 #2648 Skrevet 1. desember 2014 Åå, sånne søskenøyeblikk er så fine at man kan sprekke. Storesøster her laga prompelyder på magen til lillebror så han hylte av latter før leggetid i kveld. Smelt.
Mafalda Skrevet 1. desember 2014 #2649 Skrevet 1. desember 2014 Trippel dose jul?! Men åh, det er jo herlig med julegreier. Julefilmer, julemusikk, julegløgg, julekos. Det er noe veldig trygt og varmt over julehøytiden, kanskje fordi det er så fokusert på innekos og samvær? Jeg blir i alle fall i veldig "sitte med pledd i sofakroken sammen med gubbe og barn"- humør! Og storebror-lillebror-øyeblikket må jo bare ha vært gull
Fibonacci Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #2650 Skrevet 2. desember 2014 Det var så herlig i går, håper vi får mange sånne stunder i adventstida, og ikke bare julestress og løping rundt på avslutninger osv.! Vi var oppe kl 05 og skifta bæsjebleie og amma, sovna litt igjen heldigvis. Det snør her, skikkelig kos! Lillebror skal til fysio etterpå, og så tenkte jeg å gå en tur. Har blitt veldig lite turer den siste uka pga sykdom.
captiva Skrevet 2. desember 2014 #2651 Skrevet 2. desember 2014 Snøøø er så dårlig på å trille tur jeg, synes det er så kjedelig bor så dumt i forhold til det og, er ingen runder å gå her, må gå frem og tilbake og det er iallfall kjedelig. . lillebror sover godt ute i stillestående vogn da.
Fibonacci Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #2652 Skrevet 2. desember 2014 Det er jo bra, HopsiDeisi! Lillebror liker også å sove utendørs i vogna. Det gikk kjempebra hos fysio! Han er mye sterkere og flinkere nå, og ikke så stiv i muskulaturen. Er like ved å rulle, trenger bittelitt dyttehjelp Etter å ha vært der trilla vi en liten tur i snøen. Gikk til sentrum og opp igjen, koselig. Nå har jeg fått en skikkelig hodepine, blæh. Det er bare lillebror og meg her, de største barna er hos mamma og mannen skulle jobbe litt lengre.
iingvild Skrevet 3. desember 2014 #2653 Skrevet 3. desember 2014 Skomakergata ligger på netttv også. artig. Har ikke sett det nå. Men har det på dvd, så det for et eller to år siden med største mann. koselig å lese her! Ha en fortsatt flott adventstid!
Løvsol Skrevet 3. desember 2014 #2654 Skrevet 3. desember 2014 Jeg så 1. og 2. Episode avskomakergata og den gylne hale på nett-tv i går. Må jo flire litt. Det er ganske så kjedelig og overpedagogisk ;-) men julestemning og høy affeksjonsverdi har det for meg Ønsker deg og dine en god onsdag ♡
Androide Skrevet 3. desember 2014 #2655 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ble skikkelig glad da jeg så at "Vertshuset den gyldne hale" ligger på nett-tv, det er julekalender fra min barndom Bra med en overdose jul! Kan det egentlig bli for mye? 1
Fibonacci Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #2656 Skrevet 3. desember 2014 Niks, ikke i min bok! Vertshuset den gylne hale var jo koselig, men det er Skomakergata jeg husker best fra barndommen min Har ammet i ett sett siden litt før 05 i natt. Ligger ikke noe godt selv, så er stiv og rar i kroppen og særlig i nakken. Men vi har ikke noe spesielt på planen i dag, klesvask, vaske og sterilisere flasker, finne ut hva vi skal ha til middag... Det vanlige. Det er nydelig og hvitt ute, og adventsstemning inne, det hjelper litt på en trøtt dag.
Fibonacci Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #2657 Skrevet 3. desember 2014 På vei i seng, men det er visst ikke lillebror. Han våkna i stad og hadde bæsja, vil ikke sovne igjen... Har vært så sliten og trøtt i dag, og har stått på vaskerommet i en time og ordna med tøy. Utrolig mye klær når man er 5 mennesker, og 3 av dem skal til fotograf i morgen I morgen er også kjent som dagen da det kommer ny episode av Serial!
Sushi Skrevet 4. desember 2014 #2658 Skrevet 4. desember 2014 (for Serial, ikke det andre ) Vet du når den kommer?
Mafalda Skrevet 4. desember 2014 #2659 Skrevet 4. desember 2014 Lykke til hos fotografen! Lurer på hvem han skal ta bilde av (3 av 5, liksom- tror kanskje jeg har en ide!)...
Fibonacci Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2660 Skrevet 4. desember 2014 Sushi: vet ikke nøyaktig, men regner med etter 12 en gang (når det er morgen i USA). Mafalda: hihi, ja det er nok helst de 3 minste som skal foreviges! Julekort og sånt Jeg er trøtt!!! Lillebror roet seg ved midnatt, våkna kl 03, så kl 05, og så sto vi opp kl 08. Skal på avslutning på babysvømminga etterpå, og så må vi forte oss hjem og ordne oss til fotografen! God torsdag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå