Favole Skrevet 27. oktober 2014 #2341 Skrevet 27. oktober 2014 Hurra for fire mnd Sløving høres ut som en god plan for dagen, kl fem er en alt for tidlig start. Håper formen drar seg til snart
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2342 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Takk, Nesevisa og Favole! Jeg og lillebror tok oss en ekstra dupp i morges/formiddag, han ville ha pupp og da ble vi liggende i senga til kl 10! Jeg tror det hjalp litt på formen, men jeg er ikke helt meg selv. Har kost, lekt, gitt flaske og så litt grøt. Han dytter mye ut igjen med tunga, men han virker som han smaker på det og lurer fælt på hva det er for noe rart. Og så smiler han masse etterpå, så da liker han det kanskje? Nå sover han, og jeg surrer rundt og vasker litt tøy, vasker flasker og rydder. Må pakke svømmebag'ene til ungene og brette et tonn med tøy også! Endret 27. oktober 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 27. oktober 2014 #2343 Skrevet 27. oktober 2014 Huff, håper du ikke har noe virus på gang du også. Litt av et hektisk liv du har, vet jeg har sagt det før! Apropos introdusering av nye matvarer så sa helsesøstra mi at man ser det nesten med én gang hvis de reagerer på noe. Da blir de rødflammet i ansiktet, f.eks. Så hun mente det bare var tull å vente flere dager mellom hver matvare, så lenge det ikke ble noen reaksjoner. Så vi har bare kjørt på, så snart han vente seg til å dytte maten innover i munnen i stedet for ut. Helsesøster hadde også et litt spesielt tips ang. puppenekt. Hun sa jeg skulle prøve å sultefore babyen på kos. Legge ham mest mulig ned på gulvet, la pappaen ta seg av ham på ettermiddagen og rett og slett ikke ha ham så mye inntil meg (uten at han skal ha det fælt, selvsagt). Litt slemt, men verdt et forsøk for deg også?
Favole Skrevet 27. oktober 2014 #2344 Skrevet 27. oktober 2014 Man rekker jo aldri introdusere "alt" innen det vinduet på 4-10 (?) mnd dersom man skal vente mange dager mellom hver nye ting. Som regel reagerer de jo ganske kjapt med både utslett, mye gulp og magevondt f.eks dersom de ikke tåler det de får Er vel helt normalt at de dytter det ut igjen, er jo noe med å skal venne seg til å flytte maten rundt i munnen og få det ned svelget.
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2345 Skrevet 27. oktober 2014 Takk for råd og tips Hjelp, jeg er så sykt kvalm! Føler meg på nippet til å kaste opp. Og jeg kan da virkelig ikke være gravid, så da er det vel et virus eller noe jeg har spist. Det verste er nesten å grue seg til å kaste opp... Ugh
Kake-Kari78 Skrevet 27. oktober 2014 #2346 Skrevet 27. oktober 2014 Oi huff, hørtes fryktelig slitsomt ut med den dårlige formen din, håper det er noe som går raskt over Her vi bor går det mye omgangssyke om dagen, så det kan kanskje være noe sånt? God bedring
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2347 Skrevet 27. oktober 2014 Takk Ipanema Brakk meg i stad. Kjemper for å holde det nede, har lagt meg med en bøtte ved senga. Lillebror sovna for en time siden, men nå hadde han bæsja (i søvne?) så mannen skifta på ham. Håper han sovner greit igjen..
ara Skrevet 28. oktober 2014 #2349 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) God bedring! Endret 28. oktober 2014 av ara
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2350 Skrevet 28. oktober 2014 Har heldigvis ikke kasta opp, men vært på nippet i hele natt! Magekramper og smerter i kroppen, fryser og er veldig slapp. Det blir mer enn nok å bare ta seg av lillebror i dag, kjenner jeg. Han er i strålende humør, da
Favole Skrevet 28. oktober 2014 #2351 Skrevet 28. oktober 2014 God bedring Høres virkelig ikke noe særlig ut!
Sushi Skrevet 28. oktober 2014 #2352 Skrevet 28. oktober 2014 Føler med deg! Enda godt vi har blide babyer
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2353 Skrevet 28. oktober 2014 Takk Favole og Sushi! Hadde akkurat nok energi i formiddag til å kose, leke og mate lillebror, og lage avokadomos. Jeg tror han likte det! Det kom i hvert fall noen stooore smil etter hver skje! Nå er jeg helt utslitt, så mens han sover skal jeg legge meg nedpå og prøve å gjøre det samme. Det er en sånn konstant kvalme, den øker i hvert fall ikke på! Og de største barna skal hjem til mammaen min etter skolen i dag. Satser på at det blir en rolig dag og at formen stiger til i morgen.
Millimani Skrevet 28. oktober 2014 #2354 Skrevet 28. oktober 2014 Bra du er bedre, og at lillebror er i strålende humør Du er nok enda bedre i morgen, skal du se. Så fint at du får avlastning med de største i dag, du får bare ta det helt rolig og slappe av så godt du kan.
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2356 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Takk for det! Fikk sovet litt sammen med lillebror i formiddag, da var han passelig trøtt til å ligge og få pupp i senga. Slukna kanskje i en time. Formen er litt bedre nå, har greid å få i meg noe mat og har litt mer overskudd Nå derimot er han ikke helt fornøyd, har ikke hatt noen bæsjebleie i dag, så det er nok litt plagsomt for ham stakkars Endret 28. oktober 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2357 Skrevet 28. oktober 2014 I kveld har jeg trosset kvalmen og gått rundt i nabolaget og samlet underskrifter mot nedleggelsen av barnetrinnet på skolen vår. Det har blåst katter og hunder ute, og jeg var sikker på at jeg skulle spy mellom hvert eneste hus. Fikk tatt 1 av 3 veier på 'min' rute, var ute i 1,5 time og det var nok for i kveld... Men jeg fikk over 30 underskrifter, og traff masse hyggelige mennesker! Fikk KUN positive tilbakemeldinger, et par politiske samtaler, en bit sjokolade et sted, ble nesten bedt på kaffe hos et eldre ektepar osv. Fornøyd, sliten og klar for senga mi snart. Mannen og lillebror hadde kost seg her hjemme mens jeg var ute, nå skal han legge seg
Sushi Skrevet 28. oktober 2014 #2359 Skrevet 28. oktober 2014 Wow, du er en helt! God bedring, håper kvalmen gir seg fort. Tenkte tanken i går natt jeg også, hva om jeg er gravid...? Da holdt jeg på å hoppe ut vinduet.
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2360 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Haha, fælt å si det men jeg hadde DØDD om jeg ble gravid igjen! Ikke at det blir så innmari mye Ludo for tida, men det hender da - og jeg har blitt gravid tross prevensjon før. Så mannen går rundt og er litt nervøs. Jeg bare sier 'det er nok et virus' og prøver å overbevise meg selv om at det er heeelt umulig med noe annet. Kvalme er så pyton, får flashback til i fjor høst, var såååå dårlig de første ukene. Egentlig fram til uke 15-16... Endret 28. oktober 2014 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå