Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å få så mye hjelp til kakene og alt da :) Ha en flott dåpsdag i morgen, og kos dere masse med alt sammen :biggrin:

Skrevet

Lykke til med dåpsdagen i morgen, håper dagen blir fin og full av gode minner :)

Skrevet

Takk, alle sammen! :klem:

Vi er i mål! :hoppendeglad: Kaka er bakt, maten ligger på fat og klær er lagt fram til i morgen. Mannen sto på som en helt mens jeg amma og stelte med lillebror i ettermiddag. Og vi gleder oss sånn til å feire gutten vår med venner og familie i morgen! :hjerte:

Skrevet

Lykke til med dåpsdagen! Ser ut som om den kommer til å bli riktig så dekorativ ut fra insta å dømme ihvertfall :laugh:

Skrevet

Håper dere får en super dåpsdag!! :)

Skrevet

Takk! :) Ja, nå er den store dagen her!

Vært våken siden halv 6... Da var det en liten tass som var sååå våken og blid! Han fikk pupp og sovna igjen, men jeg fikk ikke sove mere.

Vi har god tid til kirken (tror jeg), siden vi sto opp kl. 7 og nå får dåpsbarnet flaske av mannen mens jeg tar meg litt kaffe og havregrøt! ;)

Skrevet

Gratulerer med dåpsdagen!:)

Skrevet

Takk! Vi har hatt en fantastisk dag! Lillebror har vært en drøm i hele dag, ikke en lyd å høre i kirken, han bare så rundt seg og fulgte med, og duppet litt av. Niesa vår sang i kirken, det var så nydelig at jeg måtte tørke noen tårer :hjerte: Han var veldig sliten etter kirken, sov en god stund da vi kom hjem - og var fit for fight igjen etterpå. Maten og kakene ble veldig gode, og det var superkoselig med selskap. Vi har en fin familie og gode venner! Og så fikk han utrolig fine dåpsgaver, er helt overveldet! Barnebestikk, servise, sparebøsser, flotte bøker, fotorammer med gravering, en liten slipsnål med motorsykkel på, kosedyr og penger.

Nå er dåpsbarnet i seng, han var trøtt (men blid!) etter at gjestene hadde dratt. Og jeg og mannen har rydda opp alt og ligger på hver vår sofa og sløver. Har bytta ut høye hæler og kjole med joggebukse og daffegenser :ler:

Skrevet (endret)

Her er et lite bilde av dåpsgutten vår (lar det ligge til i morgen):

*borte*

Endret av La Traviata
Skrevet

Han er så nydelig!

Skrevet (endret)

Takk! :klem:

Veldig sliten og trøtt i dag! Å ha dåp tar på, og i natt var lillebror sulten kl. 05 og så ville han ha mat igjen kl 07. Men vi har absolutt ingen planer i dag, skal bare kose oss og slappe av hjemme! Og kjøleskap og kjølerom er fullt av deilig restemat og kaker fra i går :) Det blir nok litt klesvask og rydding før eldstemann kommer hjem fra skolen også, tenker jeg.

God mandag!

Endret av La Traviata
Skrevet

Så fin og søt og blid! :rodmer:

Gratulerer med overstått! Så godt å høre det ble slik en vellykket dag!!

Skrevet

For en nydelig, blid liten dåpsgutt! Gratulerer med vel overstått, blir vel godt med restemat og kaker i dag :)

Skrevet

Hihihi, han ser SÅ ut som en skikkelig luring! *smelt*

:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...