Fibonacci Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #2221 Skrevet 16. oktober 2014 Det håper jeg også, HopsiDeisi! Humøret hans er litt rart fortsatt, jeg tror det er noe som plager ham stakkars Men babysvømminga var kjempestas, og han dykka under for første gang! To ganger til og med Han sovna i bilen på veien hjem, og da han våkna igjen gråt han helt fortvila og uten stopp helt til jeg hadde fått lagd ferdig en flaske og gitt ham den! Og så hadde han et slags utslett på svømminga, håper han ikke reagerer på klorvannet! Hun fra BUP ringte meg endelig tilbake, og de hadde ikke fått innkallingen til møtet engang, sa hun... Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Skolen skulle jo kalle dem inn! Burde ha ringt og mast selv, når det er så j**** vanskelig å få til et møte! Her snør det forresten i dag, har til og med lagt seg litt på bakken! Og vi har ikke vinterdekk..
Favole Skrevet 16. oktober 2014 #2222 Skrevet 16. oktober 2014 Det er ikke tenner som ligger og lurer da? Utviklingssprang? Så vanvittig dårlig om de ikke har fått den innkallingen. Har du fått snakke med skolen om det? For et styr Kos med snø! Antar det blir her også snart, gleder meg egentlig litt til vinteren, minis første jul, ettårsdag.. Jobbstarten ignorerer vi
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #2223 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Ja, det er utviklingssprang på gang, ifølge Wonder Weeks, og godt mulig at tenner presser på og skaper ubehag, selv om de sikkert ikke trenger gjennom på lenge ennå! Skal spørre skolen om hva som har skjedd med møteinnkalling, det er veldig sløvt hvis de har glemt å kalle inn BUP! I stad sov han en god stund, våkna med et hyl, virker som det gjør vondt et sted rett og slett. Og nå bare henger han i puppen, får ikke nok! Hehe... for en kontrast! Men jeg nyter det! Endret 16. oktober 2014 av La Traviata 1
Favole Skrevet 16. oktober 2014 #2225 Skrevet 16. oktober 2014 Ikke barebare med så varierende humør på disse små. Men om det virker som det faktisk er smerter et sted kan det kanskje være greit med et legebesøk eller manuellterapeut eller noe for å sjekke? Er så vanskelig, skulle hatt et kontrollpanel hvor det kom opp feilmeldinger og div
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #2226 Skrevet 16. oktober 2014 Du sier noe der, Favole! Han får lære seg å snakke så han kan fortelle hva det er.. Nei, det er jo frustrerende! Og hvis det ikke går over og han har tydelig vondt, får flere symptomer el.l. får vi dra til legen. Men jeg tenker jo også at dette er en del av det å ha baby - urolige perioder kommer og går. Og tenner får jo alle, bare til ulik tid. Har stått på i ett sett her. Var alene med lillebror store deler av kvelden, mannen jobba seint og så henta han og pappa ekstra bord og stoler som vi skal låne til dåpen. Det har snødd mye i dag, og det har faktisk lagt seg et teppe på bakken. Var ikke helt forberedt, og siden vi ikke fant vinterstøvlene våre da vi lette her en annen dag, måtte vi ta en leteaksjon til i kveld. Hurra, de dukket opp! Ellers har jeg ammet, kjørt klesvask, gitt flaske, vaska sofatrekk, samkjørt dåpsgjester og sørget for at alle kommer seg dit de skal på søndag, skrevet på bordkortene og laga og printa ut invitasjoner til eldstemanns bursdag neste fredag. Puh!! Nå sitter jeg her og prøver å 'lande' litt. Må planlegge hva jeg trenger å gjøre i morgen, lister er tingen!
Lilleninja Skrevet 17. oktober 2014 #2227 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg beundrer deg virkelig som får gjort så mye, altså! Har du tid til å slappe av litt også, nå? Blir sliten bare av å LESE alt du har gjort og skal gjøre
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2228 Skrevet 17. oktober 2014 Slappe av? Hva er det? Det blir jo når jeg ammer, da. Og han ikke nekter. Men hodet går jo konstant. Liiiitttt slitsomt... Våkna litt før 7 i dag og ammet til halv 8, sto opp og fikk de største barna avgårde til skolen. Nå sitter jeg og ammer her, spiser havregrøt og drikker kaffe. Ute ligger det fortsatt snø, men det regner. Triste greier! Fikk jo nesten julestemning i går! I dag skal jeg stryke duker og skjorter etc og rydde i leker og 'ræl' som ligger rundtomkring. I ettermiddag skal jeg til frisøren. Det blir deilig, det! 1
Lilleninja Skrevet 17. oktober 2014 #2229 Skrevet 17. oktober 2014 Oooh, du må legge ut bilde på insta når du har vært hos frisøren Håper du får en fin dag, og gooood heeelg
Androide Skrevet 17. oktober 2014 #2230 Skrevet 17. oktober 2014 Hei La Traviata! Er du glad i opera? Kos deg hos frisøren! Det høres deilig ut!
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2231 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Hei på deg Androide! Jaaa, jeg og mannen er veldig glade i opera! Hadde vel akkurat sett La Traviata da jeg registrerte meg på KG for første gang og skulle velge nick. Men jeg er nok enda mer glad i Tosca (åh, Vissi d'arte er nydelig!) og går stadig og nynner på Nessun Dorma fra Turandot. Puccini og Verdi er nok favorittene, ja! Likte overhodet ikke opera da jeg var yngre, men det forandret seg drastisk med åra! Skal se om jeg får lagt ut frisør-bilde, Lilleninja! Endret 17. oktober 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2232 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Det var sååå deilig å bli stelt med hos frisøren! Holdt på å sovne etter at hun hadde tatt i hårkur og gitt meg hodemassasje! Hun foreslo å prøve en litt annen frisyre, så da ble det bob på meg, pluss ny farge Fikk også gjort unna noen siste småinnkjøp før dåpen, mens lillebror var hos mamma. Og nå i kveld har mannen kjøpt inn all maten også! Likevel blir det MYE å gjøre i morgen! Puh... *prøver å puste rolig* Endret 17. oktober 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2233 Skrevet 18. oktober 2014 God lørdag! Det har vært en grei natt. Jeg våkna av smålyder fra lillebror kl. 04, ga ham smokken og da sovna han igjen mens jeg var på do. Så var det pupp litt før 07, og her ligger han ennå og småsuger og sover! Travel dag ligger foran oss. Må vaske badene, dekke bord, hente klær på renseri, hente dåpskaka, lage mat og bake eplekake. Resten av kakene baker mamma, svigermor og søsteren min. Snuppa var så søt i går kveld, kom og spurte om hun kunne hjelpr til med noe. Så jeg tenkte hun kunne få hjelpe meg med å pynte bordet etterpå. Men først; kaffe!!!
Mafalda Skrevet 18. oktober 2014 #2234 Skrevet 18. oktober 2014 Uten kaffe stopper mamma! Lykke til med en hektisk dag! Mye som skal på plass, skjønner jeg.
Mazilla Skrevet 18. oktober 2014 #2235 Skrevet 18. oktober 2014 Lykke til med både dagen og morgendagen! Når jeg leser her, kjenner jeg jeg er glad for at dåpen er et tilbakelagt kapittel for vår del.. Så greie unger du har! Ikke verst av storesøster å tilby seg å hjelpe, det er sannelig ikke alle unger som ville gjort det!
Gjest Siyha Skrevet 18. oktober 2014 #2236 Skrevet 18. oktober 2014 Så fin du ble på håret! Ikke at du ikke var fin før, men nå ble du skikkelig MILF
Lilleninja Skrevet 18. oktober 2014 #2237 Skrevet 18. oktober 2014 Fint bilde av deg på insta Lykke til med alt som skal ordnes i dag
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2238 Skrevet 18. oktober 2014 Takk for det, Mafalda, Mazilla, Siyha og Lilleninja! Haha, MILF! Nå har jeg hørt det også! Skulle ønske jeg kunne si at vi var klare! Men vi har i hvert fall vaska her, og snuppa og jeg har dekket bordet! Det skjedde et par uforutsette ting, og vi oppdaget plutselig at eldstemann var bedt i bursdag i dag (det hadde han glemt å si fra om), men alt er i orden nå, mannen har vært hos frisøren, dresser er henta på renseriet, dåpskaka er i hus, og lillebror ligger her ved puppen etter et par runder med puppenekt (igjen...). Håper han er venner med puppen i morgen! Etterpå skal jeg bake, og så spise sushi som mannen har kjøpt til oss! Har ikke spist så mye i dag, glemmer det jo heeeelt Gleder oss til den store dagen i morgen!
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 #2239 Skrevet 18. oktober 2014 Ååh.. sushi fikk jeg lyst på nå. Men vi skal på thairestaurant i kveld. Så får vel noe deilig der tenker jeg ♡ Lykke til med den store dagenbi morgen ♡ dere må nyte den ♡
Androide Skrevet 18. oktober 2014 #2240 Skrevet 18. oktober 2014 Lykke til med den store dagen og gratulerer med dåpsbarnet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå