Fibonacci Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2141 Skrevet 8. oktober 2014 Sushi: fikk du sett det? Takk Lilleninja, fikk med meg første del og ser resten i opptak. Vi har sovet/ammet til kl 09, og nå ligger han og leker og tester stemmen sin og jeg drikker kaffe og spiser havregrøt. Skal på barseltreff etterpå, og deretter er det foreldresamtale på skolen for snuppa. Da må lillebror være med, så jeg håper jeg klarer å få det til å klaffe med mating og soving i dag... Ha en deilig onsdag!
Gjest Siyha Skrevet 8. oktober 2014 #2142 Skrevet 8. oktober 2014 Ha en deilig onsdag du også! Nå angrer jeg på at jeg så alt av Homeland for en stund tilbake
Sushi Skrevet 8. oktober 2014 #2143 Skrevet 8. oktober 2014 Er Homeland ferdig? Altså, kommer det ikke flere sesonger? Husker ikke hva jeg har sett og ikke sett jeg nå. Ammetåke!
Løvsol Skrevet 8. oktober 2014 #2144 Skrevet 8. oktober 2014 ooh...jeg er på sesong 3, men jeg sliter litt med å komme i gang med sesong 3. Slukte sesong 1 og 2...nå tar ting lissom litt tid. Tar det seg opp`??
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2145 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Ha en deilig onsdag du også! Nå angrer jeg på at jeg så alt av Homeland for en stund tilbake Takk! Det er nye episoder som har kommer på TV nå, de har du vel ikke sett alt av? Er Homeland ferdig? Altså, kommer det ikke flere sesonger? Husker ikke hva jeg har sett og ikke sett jeg nå. Ammetåke! Neida, den er ikke ferdig, det kommer nok flere sesonger til! Dette var starten på sesong 4. ooh...jeg er på sesong 3, men jeg sliter litt med å komme i gang med sesong 3. Slukte sesong 1 og 2...nå tar ting lissom litt tid. Tar det seg opp`?? Tja, hva skal jeg si... Synes sesong 2 og 3 var dårligere enn sesong 1 i hvert fall. Sesong 3 har sine ups and downs. Men jeg syntes den hadde en bra avslutning! Apropos Homeland... Det var en scene i del 2 av premieren i går som gjorde meg veeeeldig... ukomfortabel. For å si det mildt. Særlig siden jeg har en liten baby. Huff! Endret 8. oktober 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2146 Skrevet 8. oktober 2014 Har hatt en kjempefin, travel dag! Godt å komme seg litt ut synes jeg, selv om det blir hektisk. Var veldig koselig på barseltreff, vi møttes på en lokal restaurant med kjempegod mat og nyyydelig utsikt! Lillebror sov ikke noe, var bare blid og god - og bæsja like før vi skulle dra. Så kjørte vi rett til samtale med læreren til snuppa, og da sov han over hele greia. Og hun fikk masse skryt! Må jobbe litt mer med lesing, matte og engelsk, men alt i alt veldig bra tilbakemeldinger! Så var vi i butikken, det blir tomatsuppe med makaroni og bacon (og egg til de som vil ha) til middag. 2
Favole Skrevet 8. oktober 2014 #2147 Skrevet 8. oktober 2014 Høres ut som en bra dag Herlig med lillebror som er blid og sover til rett tid. Bra oppdragelse ute og går Storesøsterskryt må man jo også bare like
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2148 Skrevet 8. oktober 2014 Takk, Favole! Fornøyd med flinke og veloppdragne barn I kveld er jeg bare så utrolig trøtt! Tror jeg skal være fornuftig og legge meg etter å ha sett Ønskebarn.
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2149 Skrevet 9. oktober 2014 God torsdag! Vi har sovet godt (og lenge)! Det pøsregner ute, men skal ut på babysvømming snart. Så skal jeg til osteopaten, og lillebror må være med på slep. I ettermiddag er snuppa invitert på en gratis dansetime sammen med ei venninne. Så det går slag i slag her, som vanlig!
Lilleninja Skrevet 9. oktober 2014 #2150 Skrevet 9. oktober 2014 Håper du får en fin dag i dag, og litt pustepauser innimellom slagene her
Sushi Skrevet 9. oktober 2014 #2151 Skrevet 9. oktober 2014 Hektiske dager for dere! Godt dere sover godt om natta.
Løvsol Skrevet 9. oktober 2014 #2152 Skrevet 9. oktober 2014 Kjenner jeg er glad jeg for øvet meg på en før vi blir flere ;-)
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2153 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Det er hektisk ja, men jeg trives egentlig godt med det. Det eneste er at jeg får så liten tid til husarbeid. Det hoper seg opp, og så må jeg ta et skippertak her og der. Og stakkars lillebror da, som blir dratt ut hele tida. Men han er like blid! Babysvømming var kjempestas i dag! Det var en vikar der, så det var litt annerledes enn det pleier, men lillebror koste seg sånn! Og det gjorde jeg også. Blir veeeeldig trøtt etterpå da, av det varme vannet. Og så var det så trangt på parkeringsplassen at jeg ikke fikk ut bilsetet, men måtte bære ham på armen. Litt tungvint med svømmebagen og baby og minst en arm for lite! Sovinga hans ble litt annerledes i dag, han sov en liten halvtime i bilen på vei dit, og var så grei at han sov en liten dupp etter at vi kom hjem også, akkurat passe til at jeg fikk hengt opp vått badetøy og håndklær og lagd og spist lunsj. Det er gutten sin! Endret 9. oktober 2014 av La Traviata 1
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2154 Skrevet 9. oktober 2014 Okay, NÅ kjenner jeg at jeg er sliten! Kjørte snuppa på dansing i stad, det ble mer hektisk enn planlagt pga en liten misforståelse med SFO. Ellers har lillebror vært med til osteopat, der han var våken og fryktelig skravlete, lille søtnosen Så sov han en liten halvtime før han ville ha flaska si. Og jeg tror det er en universell lov for babyer å bæsje like før man skal ut av døra? Det har skjedd hver dag i det siste! Mannen henter snuppa etterpå, så da kan jeg ta det litt rolig en stund. Og lillebror slipper å dra ut flere ganger i dag! Det har vært ut-inn-av-på med jakke og lue i hele dag. Gruer meg til vinteren med all den påkledningen... Og biler som må varmes opp på forhånd, snø som må måkes og brøytekanter som tar opp all plassen utenfor huset.
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2155 Skrevet 9. oktober 2014 I dag er det forresten 1 år siden jeg fant ut at lillebror var på vei Ble jo veldig overrasket, men glad da det første sjokket hadde lagt seg. Og for en berikelse i livene våre han er! Elsker ham så uendelig høyt! 1
Favole Skrevet 9. oktober 2014 #2156 Skrevet 9. oktober 2014 Hektiske dager hos dere, greit å vite hva jeg sannsynligvis har i vente om noen år
Sushi Skrevet 9. oktober 2014 #2157 Skrevet 9. oktober 2014 I dag er det forresten 1 år siden jeg fant ut at lillebror var på vei Ble jo veldig overrasket, men glad da det første sjokket hadde lagt seg. Og for en berikelse i livene våre han er! Elsker ham så uendelig høyt! Var han et hendelig uhell, altså? Det var visst jeg også. Flaks!
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2158 Skrevet 9. oktober 2014 Var han et hendelig uhell, altså? Det var visst jeg også. Flaks! Jupp, han var en liten luring som snek seg inn rundt den tida vi var på 10 års bryllupsdagsfeiring i Venezia. Vet ikke helt om han er Made in Venice, men det hadde jo vært temmelig romantisk om det var tilfelle! Lillesøsteren min var heller ikke planlagt, og hos oss er det egentlig bare førstemann som var planlagt. Vi ville ha to ganske tette, men hadde ikke tenkt fullt så tett (ble gravid igjen da eldste var under 1 år) 1
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2160 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Beste uhellet Han har begynt å legge seg tidligere og tidligere på kvelden! Han fikk kveldsflaska kl 20 av mannen mens jeg tok over lekselesing med snuppa. Så ble han lagt, og lagde bare litt lyd før han slokna! Deilig Er jo stuptrøtt og sliten selv, så resten av kvelden blir nok tilbrakt i horisontalen. Ryggen er veldig vond, og jeg har vondt i beina og i bekkenet også. Kanskje behandlinga hos osteopaten som tok litt på? Endret 9. oktober 2014 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå