Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig, og så superblid! Herlig lillebror dere har fått dere! :)

Skrevet

Han er skjønn altså :)

Er jo nesten så jeg må skaffe meg Instagram selv, synes alle er der jeg...

Skrevet (endret)

Tusen takk for det alle sammen, veldig stas med lillebror-skryt! :klemmer:

Jadda... Da var det tilbake til det hersens kjøkkengulvet igjen. Svigerfar kommer hit for å hjelpe mannen med det i morgen, så da bør vi rømme huset hele dagen. Blir nok til at vi drar til mamma og pappa tenker jeg.

Lillebror vil ikke sove, bare spise. Nå har jeg amma i 2 timer, får nok gi en flaske etter dette, litt tidligere enn vi pleier.

Endret av La Traviata
Skrevet

Do it :nigo:

Skrevet

Ja, det må du! Jeg har en privat og en for KG :ler: Jeg er ikke så tøff, har blitt gjenkjent her altfor mange ganger så prøver å være litt mindre privat i dagboken ;)
Skrevet

Ja, det må du! Jeg har en privat og en for KG :ler: Jeg er ikke så tøff, har blitt gjenkjent her altfor mange ganger så prøver å være litt mindre privat i dagboken ;)

Hæ? Kan man ha flere? *instablond*

Skrevet

Hæ? Kan man ha flere? *instablond*

Kan ha så mange du vil hvis du har flere e-postadr :) Så min private er knyttet til jobbmail, den andre til privatmail. Min private er på mobilen, mens KGbrukeren er på Ipaden ;) Hoho
Skrevet

Ja, du får komme deg på Insta, Doh! :nigo:

Det er så koselig med søsken som er glade i hverandre! Snuppa har holdt på med et hemmelig prosjekt nede på rommet sitt, det skal visst bli bursdagsgave til eldstemann! Hun er søt altså :rodmer:

Skrevet (endret)

Hun er fin :hjerte: Det skulle visst bli pil-og-bue!

Lillebror har ikke sovet stort i dag, og jeg har ikke fått gjort så mye i løpet av dagen utenom amming, flaskemating, skift, kos og lek. Det er jo veldig kos å være sammen med ham, men hadde vært greit å få noen pauser. Fikk satt på en klesvask og pakka ut litt, og det var det. Da vi var på ferie var vi jo mye på farten, og han sov en del i vogn og i bil. I dag har det vært så ufyselig vær, så vi har ikke fått vært ute. Lurer på om han har blitt litt for vant til å vugges/trilles/kjøres i søvn..?

De to eldste har vært hos venner i dag, og mannen har handla inn det som trengs til å fikse gulvet. Nå håper jeg de kommer langt i morgen, vi drar til mamma og pappa etter frokost og blir der til i morgen kveld. Må bare holde ut å leve i kaos litt til... Så blir det nok bra til slutt.

Har hodepine og er litt svimmel i dag... Kom fram til at jeg hadde spist litt lite, så det hjalp å dytte i seg en banan og litt nøtter. I kveld skal mannen lage goood middag. Lammefileter :spise:

Endret av La Traviata
  • Liker 1
Skrevet

Lam :hjerte: ! Håper det gulvet snart blir ordna. :Nikke:

Skrevet

Det hadde vært gull! :Nikke:

Da sover omsider alle ungene, etter at snuppa mista en ny tann mens hun lå i senga, og lillebror skrek et par-tre ganger. Nå ligger han med kosekluten delvis over seg, turde bare såvidt flytte på den så han får litt luft... Han drar den over ansiktet selv nå, og ligger der og koser seg med smokk og spilledåse. Finingen! :hjerte:

Har rydda stua, tent telys, drikker et glass rødvin og ser på opptak av Skal vi danse. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Så herlig med søster som har hemmelig prosjekt i kjelleren i anledning storebrors bursdag! :hjerte:

Så håper jeg lillebror ikke har lagt seg til ferievaner i forbindelse med soving, og at han snart er tilbake til norske forhold... Også når det gjelder søvn. Kan bli litt upraktisk ellers! Så fint at han tar koseklut da. Smule ville verken ha smokk, bamse eller klut, bare puppen til mamma. Slitsomt! ;)

Skrevet

Snuppa var også sånn Mafalda, tok ikke smokk eller noenting, bare puppen som gjaldt. Er glad for at han vil ha smokk og klut!

Vi kom oss litt seint i seng i går, spiste nydelig lam, drakk rødvin fra Spania og så et par episoder av Fargo.

Lillebror lagde noen lyder i 7-tida, men sovna igjen før jeg rakk å amme. Kl 8 var han sulten, så jeg ammet til halv 9 og sto opp. Har dusja, kokt vann, lagd i stand flaske og mannen har ordna frokost. Om en time kommer svigerfar og jeg og barna drar til mamma, håper på en lang trilletur i dag!

God søndag alle sammen! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sliten i kveld, har hatt barna hos mamma i hele dag og gikk laaaang tur alle sammen i finværet. Lillebror slo seg helt vrang ved puppen i ettermiddag og skrek som om noen torturerte ham, det nytta ikke å amme. Ga flaske og prøvde å amme igjen senere, da gikk det helt fint, skjønner virkelig ikke hva som var galt (utenom den vanlige teorien om magevondt...) :forvirra:

Men - mannen og svigerfar ble ferdige med kjøkkengulvet! :hoppendeglad: Såååå deilig!! Føles som flere kilo har lettet fra skuldrene mine. :strix:

Søsteren min og familien hennes kom på middag hos mamma og pappa også, og det var så koselig. De små niesene mine er så søte, særlig hun minste på 1,5 år er veldig opptatt av lillebror! Hun lå ved siden av ham på leketeppet, ga ham smokken, strøk ham på hodet og sang for ham.

Nå er vi hjemme og har lagt barna, jeg skal følge etter om litt. Har 3 måneders kontroll i morgen, og lillegutt skal få vaksiner. Kjenner at jeg gruer meg litt på hans vegne... Men det må jo til.

Endret av La Traviata
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som dere har hatt en fin helg :)

Er så utrolig herlig med søsken og søskenbarn kjærlighet :rodmer:

Lykke til med vaksine i morra :) når mini fikk 3 mnd vaksinen vræla han til så tårene min spruta mens jeg satt der og lo av meg selv.. Stakkars hs var ganske forfjamsa over hvorfor jeg gråt uten å egentlig gråte og du skjønner :ler:

• Liker 1
Skrevet

Så herlig å være ferdig med gulvet, kan tenke meg det er en lettelse for dere!

Lykke til i morgen, håper det går greit med vaksinering og at han ikke får noen reaksjoner på den :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...