Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det var utrolig flott i Ronda, Tekola! :)

Innom etter en fin og litt travel dag på farten. Koste oss masse! Bilturen til og fra Ronda bar litt preg av bilsyke barn, men lillebror sov for det meste. Og vi begynner å bli flinke til bleieskift på rare steder.. Hehe. Det ble en del shopping i Ronda også, både klær, noen leker og kosedyr, god sjokolade og vin. Nå sitter vi ute på verandaen i leiligheten og nyter det sistnevnte. Barna sover godt etter en lang dag! Lillebror har vært blid og fornøyd og veldig grei å ha med på tur, magevondten fra i går er i hvert fall borte og han er venner med puppen igjen.

Veldig spent på hvor stor han har blitt nå, vi skal ha 3 mnd kontroll når vi kommer hjem igjen (neste uke) :)

God natt folkens!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en veldig fin tur :) kjenner jeg får reisefeber igjen allerede :fnise: Sikkert ekstra deilig for dere å komme kutt bort etter de siste månedene da

Skrevet

Det ser ut som dere koser dere maks! :bolledeig:

Skrevet (endret)

Takk, det gjør vi! :nigo:

Har vært ute og spist en helt nydelig middag + dessert og nærmest rulla oss hjem igjen. :fnise:

Ellers har dagen vært ganske rolig. Det har vært overskyet og en kraftig vind nede ved sjøen, så det ble bassenget på formiddagen og deretter en rusletur og litt shopping i byen. Lillebror har vært skikkelig uvenner med puppen i dag, men så ble de venner igjen i kveld. Skjønner altså ikke hva som er galt! Han suger litt, og idet han skal svelge begynner han å sutre og klage, og slipper taket, jeg dytter inn puppen, han suger litt, ogsåvidere ogsåvidere... Så blir han etter hvert så sinna at han hyyyyler bare jeg prøver å dytte inn puppen. Utrolig slitsomt. Men i ettermiddag/kveld roet han seg heldigvis ved puppen igjen etter å ha vært sånn hele dagen. Tror det er litt lite melk, men samtidig så lå han jo ved puppen i 1,5 time og koste seg/halvsov i stad, og da tok det en god stund før han ville ha kveldsflaska si etterpå. Så jeg vet sannelig ikke! Kanskje melka smaker annerledes pga noe jeg har spist her nede?

Ellers i dag har snuppa mista en tann, og en annen tann er veeeeldig løs og detter nok ut snart! Så hun har lagt tanna i et lite glass med vann og venter på den spanske tannfeen ;)

Eldstemann ødelegger litt da, og sier til henne at tannfeen ikke finnes (han har jo gjennomskuet alt det der forlengst)...

Siste hele dag her i morgen! Dagene går kjempefort!

Endret av La Traviata
Skrevet

Sånn kaving på puppen har vi hatt mye av. Som regel har han bare vært trøtt, men i det siste har det nok vært pga. tett nese og annet ubehag pga. forkjølelse. Når han bare er trøtt er det jo greit, da kan han jo legges. Men når han egentlig er sulten blir det jo mye skriking :(

Skrevet

Nå ligger jeg på stranda og nyter sol, noe godt i glasset, badende barn og sovende baby! :)

Dagen begynte med overskyet vær, men nå er det helt strålende! Det blåser fortsatt litt, så vi er i nabobyen, på en veldig lun strand inni en bukt.

I morgen bærer det hjem igjen. Blir litt trist å dra herfra, men godt å komme hjem også!

Skrevet

Sånn kaving på puppen har vi hatt mye av. Som regel har han bare vært trøtt, men i det siste har det nok vært pga. tett nese og annet ubehag pga. forkjølelse. Når han bare er trøtt er det jo greit, da kan han jo legges. Men når han egentlig er sulten blir det jo mye skriking :(

Det er kjempeslitsomt! Har hatt inntrykk av at han har hatt magevondt i de periodene hvor det har vært sånn, men det er neimen ikke lett å vite! Har vært innom alle teorier, fra lite melk, at det ikke kommer fort nok, rar smak pga noe jeg har spist, magevondt, vondt i halsen eller andre steder... Veldig glad for at ting er som de pleier igjen i dag!

Skrevet

Følger deg på Insta, så fin familie du har :) Hvis du tror jeg stalker deg, så er jeg bare en gammel bruker med ny bruker ;) Jeg som la ut bilde av den babybodyen i går ;)

Skrevet

Ser ut som dere har hatt en veldig fin ferie! :Nikke: Vel unt! God tur hjem i morgen :)

Skrevet

Det er ihvertfall veldig tydelig her i huset at snuppa har vondt i magen de gangene hun kaver som verst. Det følges gjerne av endel...lydeffekter, nemlig :ler: Men det kan jo sikkert være flere grunner til sånt.

God tur hjem i morgen, høres ut som en herlig ferie dere har hatt! :)

Skrevet

:vinke: hei hå.. Har omsider fått somla meg inn hit jeg også :)

Tror forresten jeg fant deg på insta via andre kågeer.. Så må bare følge :nigo:

Skrevet (endret)

Takk, dere! Koselig med følgere på Insta! :)

Jeg er våken, har akkurat ammet lillebror og får ikke sove igjen. Koffertene er ferdig pakket (minus toalettsaker) og det som gjenstår etter frokost er å vaske ut av leiligheten og levere nøkler videre. Så blir det en lang reisedag! Leverer leiebilen kl. 13, flyet går 2 timer senere, og vi lander i Gøteborg 7 i kveld. Så er det nye 3 timers bilkjøring hjem igjen. Det blir godt å ha hele helga hjemme før hverdagen begynner igjen!

Endret av La Traviata
Skrevet

God tur hjem i dag :) Ser ut som dere har kost dere på insta :nigo: Forresten så føler jeg meg litt stalker når jeg liker nesten ALLE bildene du legger ut, men det ser jo så kooos ut :fnise:

:vinke: hei hå.. Har omsider fått somla meg inn hit jeg også :)
Tror forresten jeg fant deg på insta via andre kågeer.. Så må bare følge :nigo:

Instaaaa? :nigo:

Skrevet

God tur hjem! Bildene dine har vært smått tortur å se på med åtte grader ute :ler:

Skrevet

Håper turen hjem gikk fint!

Det er jo alltid litt pes å reise med barn, men krysser fingrene for at det gikk så greit som mulig.

Og så tror jeg det kommer godt med å ha tanket opp litt sol, varme og strand nå på denne tiden av året. Herfra og ut blir det jo bare mørkere... og kaldere... uææh. Grøss! Da er det fint å ha gode minner i bagasjen! :)

Skrevet (endret)

Hei og takk for hilsener! :klem:

Vi er hjemme! :hoppendeglad:

Det var en laaang dag i går, vi dro fra leiligheten kl 12 etter å ha shinet den grundig og vasket og hengt opp sengetøy og håndklær, og så gikk det i ett fram til vi kom inn døra her kl 23 i går kveld. Da var vi trøtte, da!

Lillebror er i hvert fall en drøm å ha med på reise, jeg fikk til og med sett litt film på flyet!

Her er han, blid som alltid en morgen i leiligheten:

*bilde fjernet*

Endret av La Traviata
  • Liker 1
Skrevet

For en nydelig gutt du har :rodmer:

Perfekt reklamegutt for denne siden opp :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...