Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1641 Skrevet 8. august 2014 Takk, han er selvsagt verdens herligste Vi skal en tur til Oslo snart, på jobben til mannen. Han har jo med de største barna dit i dag, så vi skal først opp dit så kollegaene hans kan få hilst på lillebror, og så skal vi ut og spise middag etterpå. Blir koselig! Det gikk forresten greit å vaske babynestet på 30 grader, noe av fyllet i midten forflyttet seg litt, men det gikk fint å få det på plass igjen. 1
Mafalda Skrevet 8. august 2014 #1643 Skrevet 8. august 2014 For et nydelig smil på den karen! Du må være superstolt Nå var jeg inne og lette etter boka i Graviddagbøkene, før jeg kom på at du hadde meldt flytting for litt siden. Men så lenge Mine Innlegg-funksjonen finnes, så skal det gå greit Ha en fin helg, og krysser fingrene for fortsatt vektoppgang og få bekymringer!
Gjest Doh Skrevet 8. august 2014 #1644 Skrevet 8. august 2014 Hurra for vektoppgang og 6 uker! Herregud, som tida flyr! Han er jo så søt da, skikkelig sjarmtroll. Så koselig å få vist fram lillebror til mannens kollegaer. Har dere vært mye innom jobben din også eller? Her har jeg vært innom jobben tre ganger, vært ute og spist med de en gang, og så skal jeg være med på en sosial dag neste uke pluss ta en tur uka etter. Haha, jeg er kanskje av den mer ekstreme typen da, men det er godt å komme ut litt samtidig som jeg savner kollegaene mine. Vi er under ti stykker da, så det hadde sikkert vært litt annerledes om vi hadde vært hundre liksom
Yesterday Skrevet 8. august 2014 #1646 Skrevet 8. august 2014 Herlig gutt! Jeg lagde babynestet selv og vasket det på håndvask i maskinen, gikk fint. Men brukte lang tid på å tørke, hang det i dusjen.
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1647 Skrevet 8. august 2014 Takk for koselige kommentarer og lillebror-skryt Er veldig stolt av ham, han er verdens beste! Vi dro til Oslo i 14-tida i dag, besøkte mann og barn på jobben hans og det var stas! Mannen gikk så stolt rundt med ham og viste ham fram, og de kvinnelige kollegaene hans ville så gjerne hilse på og holde litt. Så gikk vi en tur rundt i sentrum, og endte opp med å spise på McDonald's. Der var lillebror våken, men helt rolig, mer enn man kan si om de to eldste. De har vært helt ville i ettermiddag, masse tull, småkrangling, bråk og styr. På veien hjem bæsja lillebror seg ut, både utover seg selv og bilsetet. Etter å ha skifta på ham måtte både jeg og mannen skifte klær selv, mannen ble jo i tillegg tissa ned Nå er lillebror nybadet, har fått på pysj og koser seg med pupp nr. 2 for i kveld. Er stuptrøtt, og har tenkt å ta kvelden når han gjør det, er nødt til å få litt mer søvn snart hvis jeg skal henge noenlunde sammen.
Fibonacci Skrevet 9. august 2014 Forfatter #1648 Skrevet 9. august 2014 Har hatt en god natt, ammet kl. 04, da tok han begge puppene og brukte 1 time. Så sov vi til kl. 08:30! Han var superblid i senga og på stellebordet, morgenfuglen min Han elsker at jeg lager rare lyder, og han har definitivt prompehumor! Mannen og de største barna tar morgenbad nå, og jeg har spist frokost og fått morgenkaffen min. Skal ordne en flaske med Nan til ham nå, så får vi se hva dagen bringer!
Lilleninja Skrevet 9. august 2014 #1649 Skrevet 9. august 2014 Hihi, høres koselig ut med morgenstell og kos Håper dere får en bra dag
Fibonacci Skrevet 9. august 2014 Forfatter #1650 Skrevet 9. august 2014 (endret) Takk Lilleninja! Noen som har tips til fine og billige siklesmekker? Lillebror har begynt å lage spyttbobler og sikler så bodyen blir våt flere ganger om dagen. Må ha flere siklesmekker, gjerne sånne pakker med flere stk.! Sitter og ammer igjen, rakk å dusje og drikke en kopp med ammete før han var sulten igjen. Prøver å få ungene ut for å leke med venner, mannen skal ut og handle mat for helga + neste uke, og jeg håper på en tur ut med vogna etter mating, skift og sånt. Endret 9. august 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 9. august 2014 #1651 Skrevet 9. august 2014 Mener både cubus og hm har pk med flere som ser ganske fine ut
captiva Skrevet 9. august 2014 #1652 Skrevet 9. august 2014 Name it har fine siklesmekker de har ikke pk med flere i, men ofte 5 for 100 kr eller noe.
Fibonacci Skrevet 9. august 2014 Forfatter #1653 Skrevet 9. august 2014 Takk for tips, da skal jeg sjekke ut de stedene Kom meg ut på trilletur i stad, gikk over 5 km! Veldig godt, og lillebror sov nesten hele veien. Nå ligger han ved puppen igjen. Eldstemann er hos en kompis, men kommer hjem snart. Mannen tok med snuppa i butikken i stad, og så plukka de to store bokser fulle av bjørnebær fra hagen! I kveld skal vi ha en bedre middag med vin til (mannen skal kokkelere, det blir noe med kylling)
*bakepulver* Skrevet 9. august 2014 #1654 Skrevet 9. august 2014 ...jeg leste bare "vin" ut av det innlegget der, jeg! Kos dere masse i kveld! 1
Fibonacci Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1655 Skrevet 10. august 2014 (endret) Takk! Det ble en nydelig middag på oss, og en italiensk rosevin til. Så på film og prøvde å legge lillebror innimellom, det gikk ikke helt etter planen, så han fikk være i stua med oss til vi skulle legge oss. Ammet kl 04 i natt og sov til ca. 08! Planen for dagen var Tusenfryd sammen med søsteren min & familien hennes, men så har eldstejenta deres blitt syk. Vi drar likevel, men litt kjipt. Mannen får ta med de eldste på alt, så får jeg og lillebror tusle rundt. Ha en fin søndag, her puppes det! Og jeg har blitt sår på venstre brystvorte av pumpa! Er det mulig?? Endret 10. august 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 10. august 2014 #1657 Skrevet 10. august 2014 Jeg blir også sår av pumpa hvis brystvorta kommer borti kanten. Kan det være det? Slitsomt å pumpe så mye, du er jammen flink! Kos dere på Tusenfryd
Fibonacci Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1658 Skrevet 10. august 2014 Ja, jeg tror det er det! Brystvorta blir så veldig stor og lang av pumping, og brystskjoldet begynner liksom å gnage på sidene av den. Det skjer bare på venstre side.. Takk Sushi, vi skal nok kose oss
Favole Skrevet 10. august 2014 #1659 Skrevet 10. august 2014 Viin Hørtes godt ut! Kos dere på Tusenfryd
Fibonacci Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1660 Skrevet 10. august 2014 Takk, vi har hatt en veldig fin dag, alle sammen! Lillebror var helt eksemplarisk, lå og sov i vogna eller var våken og rolig. Sa bare fra når han begynte å bli sulten og trengte bleieskift. Drømmebaby! De største barna har hatt det topp. Fikk kjørt det de hadde lyst til av både skumle og 'snille' attraksjoner. Fikk gått Eventyrstien et par-tre ganger og sett SvampeBob-show. Eldstemann vant attpåtil 2 kg melkesjokolade på en sånn lotteri-sak! Vi avsluttet dagen på Badefryd og kom nettopp hjem. Sliten nå, men deilig med en sånn dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå