Sushi Skrevet 7. august 2014 #1622 Skrevet 7. august 2014 Wow, det var kjempebra! Godt at alt slitet endelig gir resultater for dere.
Fibonacci Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1625 Skrevet 7. august 2014 (endret) Takk for lykkeønskninger og jubel, alle sammen! Det er utrolig godt at det endelig går skikkelig oppover, man bekymrer seg jo sånn når ting ikke er helt som de skal. Mannen har jo tatt det veldig piano og ment at 'det årner seg', mens jeg nok har stressa en del mer, og brukt maaange timer på amming, pumping, flaskestyr, vekking om natta og alt som følger med. Han tar sin del om ettermiddagen/kvelden og i helgene altså, da er det er som regel han som gir flaske. Får jo litt mer frihet nå når lillebror får såpass mye på flaske, skal ut etter middag sammen med snuppa og kjøpe pensko for penger hun fikk til bursdagen sin. Fint med litt mor-og-dattertid! Har vært en tur og handla, bl.a. ting til skolestart, MAM-flasker, ammete m.m. Vet ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på å kjøpe ammete før, men jeg tenkte vel at produksjonen ikke var problemet, siden jeg hadde overproduksjon i starten. Men det kan jo være greit nå når jeg delammer.. Kan godt være at den smaker forferdelig, da Endret 7. august 2014 av La Traviata 1
Favole Skrevet 7. august 2014 #1626 Skrevet 7. august 2014 Ammete er ikke så himla digg, men jeg kjøpte denne fra iherb og den var faktisk god
Fibonacci Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1627 Skrevet 7. august 2014 Kjøpte Apotekets ammete, og den var ikke så verst faktisk! Inneholdt anis, fenikkel og karve (tror jeg..?). Den ga meg kjempespreng etter 2 slurker Travel ettermiddag og kveld, har vært på shopping med snuppa, det tar på Fikk brukt opp bursdagspengene fra farmor og farfar, jåla mi ville ha svart penkjole og høyhælte sko. Hjelp, jenta mi har blitt stor! Jeg kjøpte også nye innesko hun kan ha på skolen. Lillebror har vært grei i kveld, vi har stappa i ham masse mat og han hadde bittelitt vondt i magen men sovna kl. 22. Begynner det å bli en rutine her mon tro? Åh, han er så fin og god, begynner å bli en skikkelig klump også, med dobbelthake og valker Vil bare kose på ham hele tiden! Nå er det 'natta' - må vekke ham om 2 timer
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1628 Skrevet 8. august 2014 (endret) Var halvdød av trøtthet da jeg våkna av vekkerklokka på telefonen 02 i natt. Ga lillebror mat da, og igjen kl. 04, og han ble liggende ved siden av meg. Litt over 06 sto de andre i huset opp. Mannen skulle ta med barna på jobben igjen, og da han var inne på soverommet spurte jeg ham om han kunne legge lillebror tilbake i sin egen seng, for jeg lå ikke så godt. Litt etterpå begynner gutten å sutre, jeg tar ham opp etter en stund og da er han helt våt av tiss! Det hadde gått gjennom bleia og pysjen, og babynestet var også vått. Litt vått ved siden av meg i senga også. Opp og skifte på baby, prøve å vaske babynest, skifta på senga osv. Mannen hadde kjent at gutten var våt, men trodde han bare var svett! Er litt irritert altså. Hvordan vasker man et babynest skikkelig? Det er jo så mye 'stuffing' inni der. Brå start på dagen, og jeg merker at lite søvn over lang tid tar på. Jeg er sliten og har vondt i ryggen. Kaffen og frokosten inntas nå som lillebror sover igjen. Endret 8. august 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1629 Skrevet 8. august 2014 I dag er gutten vår hele 6 uker gammel!
Gjest Tekola Skrevet 8. august 2014 #1630 Skrevet 8. august 2014 Babynestet vårt kan vaskes i maskin på ullprogram, vet ikke hvor ditt er fra? Skjønner at det er frustrerende! Seks uker alt?
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1631 Skrevet 8. august 2014 Ja, det er utrolig! Tida går kjempefort! Jeg kjøpte babynestet av en dame på finn.no som syr dem på bestilling. Kan jo spørre henne, men fra tidligere erfaringer tar det evigheter å få svar...
Gjest Tekola Skrevet 8. august 2014 #1632 Skrevet 8. august 2014 Mitt er kjøpt fra Barnslig på Epla, så jeg regner med at det er rimelig standard fyll og sånt. Vil nok ta litt tid å tørke det, men det er kanskje verdt et forsøk?
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1633 Skrevet 8. august 2014 Ja, det jeg er mest redd for er at fyllet skal flytte seg rundt og bli klumpete og sånt. Kan kanskje håndvaske det?
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1636 Skrevet 8. august 2014 (endret) Har lest litt rundtomkring på nettet, og fått tips om å ta det i maskin på 30 grader, så da prøver jeg det Knipsa masse smilebilder av 6-ukersgutten i stad, deler dette bildet som får stå resten av dagen. Go'ingen vår veide 4,2 kg i morges, dette går så det suser! Superblid *bilde fjernet* Endret 9. august 2014 av La Traviata 2
Favole Skrevet 8. august 2014 #1638 Skrevet 8. august 2014 Jeg vasket mitt babynest på 40 grader, og "fluffet" det jevnlig mens det tørket og det har aldri blitt klumpete om jeg vasket det på morgenen var det tørt til kvelden. Nydelig smilebaby
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå