Blåbært Skrevet 18. juni 2014 #1041 Skrevet 18. juni 2014 Sov hvis kroppen din sier at den vil sove, den samler vel alt den har av krefter til det som skal skje i morgen (som jeg har gjettet)
Kake-Kari78 Skrevet 19. juni 2014 #1043 Skrevet 19. juni 2014 Krysser fingrene for at du har fått en god natts søvn sånn at du er klar for dyst i dag Mannen min sier at dette er en super dag å ha bursdag på
Fibonacci Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1044 Skrevet 19. juni 2014 Hei! Har sovet til 10, hadde hodepine i natt/morges. Føler meg fortsatt utrolig trøtt, og har ingen tegn på noe som helst. 2. dag på overtid.. I ettermiddag er det sommeravslutning i klassen til snuppa, det skal være grilling og kos på en lokal strand. Tviler på at jeg drar dit, sender nok mann og barn og tar det med ro selv. Har veldig vondt i ryggen, er sliten og lei og orker ikke all oppmerksomheten og spørsmålene fra alle de velmenende folka...
Fibonacci Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1045 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani 20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi, Kommode 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday 24. juni: roseduft Endret 20. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1046 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har vært trøtt og slapp i hele dag - måtte virkelig lete dypt i kjelleren etter energi for å få gjort et par nødvendige ting. Tror magen er enda lavere, og det er blitt helt umulig å bøye seg eller ta på sokker. Har murringer/menssmerter og i perioder mye nedpress, gjerne kombinert med masse hikking og aktivitet i magen. Prøvde å slappe av litt i stad, det kunne jeg bare glemme... Mann og barn drar på avslutning nå, jeg orker ikke.
Mus-Katt Skrevet 19. juni 2014 #1047 Skrevet 19. juni 2014 Bare ta det rolig nå som kroppen så tydelig sier at du skal slappe av. Snart har du hendene fulle igjen, så med god samvittighet får du pleie deg selv ikveld
Kommode Skrevet 19. juni 2014 #1048 Skrevet 19. juni 2014 Håper du får hvilt deg litt i kveld, det høres ut som om du trenger det. Jeg har ikke gjettet før, men jeg tror han kommer i morgen!
Fibonacci Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1051 Skrevet 19. juni 2014 Ingen baby her - snuppa spurte da de kom hjem fra avslutning om jeg hadde født. Jeg har veldig vondt her og der, men det er der konstant og det er ingen rier, maserier eller kynnere på gang. Er bare utslitt og vil sove, men får det ikke til.
Mafalda Skrevet 19. juni 2014 #1052 Skrevet 19. juni 2014 Vet du, nå har jeg ordentlig på følelsen at tippinga mi går inn. Skal se det er en liten fredagsgutt der inne!! Håper du får sove litt innimellom
Kake-Kari78 Skrevet 19. juni 2014 #1053 Skrevet 19. juni 2014 Du har fortsatt 1 time og 40 minutter på deg til å føde på denne fantastiske datoen Men hvis du likevel ikke gjør det, håper jeg at du får hvilt deg godt i natt, og at det blir en liten fredagsgutt
Fibonacci Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1054 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Jakter på søvnen... Greide å sovne en liten time i stad, våkna så ved midnatt. Fikk litt maserier igjen, som kjentes mer over i ryggen og nedover mot halebeinet. Prøvde hardt å sovne fra dem, klarte det vel littegrann før jeg våkna igjen, måtte på do (igjen!!! Flyr på do som en gærning) og var sulten. Nå står sola opp snart, er ikke klar for en ny dag jeg altså, her må det soves! Forresten; menstermin i dag! Endret 20. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1055 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani 20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi, Kommode 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday 24. juni: roseduft Endret 21. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1057 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har bare sovet noen få timer i natt, så skal prøve å ta det igjen i dag. Er helt utslitt og motløs.
Fibonacci Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1058 Skrevet 20. juni 2014 Nå har jeg fått sove litt - det blir urolig pga at jeg ikke finner noen god stilling og det er varmt på soverommet, men føler meg i hvert fall litt mer uthvilt! Siden jeg ikke føder, skal jeg få unna noen ærender, betale regninger, støvsuge og vaske i dag. Trenger jeg si at jeg mye heller skulle ha født?
Fibonacci Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1059 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Overtid er noe dritt! Måtte gråte litt i stad Hadde vært ute i butikken, henta Cubus-buksa på post i butikk (virker veldig god altså!), kjøpt bursdagsgaver og kort (vi er bedt i 4-dobbel bursdag på søndag, men vet ikke engang om jeg får dratt), og så traff jeg på en jeg kjenner som bare var hyggelig og søt - og slo av en prat. Smilte og spøkte og hadde helt kontroll fram til jeg satte meg i bilen, da kom det et skikkelig gråteanfall. Er så sliten, har så mye vondt og er veldig hormonell. Vil så gjerne bli ferdig snart, og møte babyen. Maserier og søvnløse netter tar på, det er vondt å gå og å bevege seg, og jeg finner ingen gode liggestillinger lengre. Vet ikke hvor lenge jeg orker å gå sånn, så i kveld har jeg sagt til mannen at vi må jobbe hardt for å få ham ut. Nå skal vi på middag hos mamma, det blir i hvert fall et lite avbrekk fra tunge tanker og overtids-depping. Ja, og så må jeg jo juble litt for at barna har sommerferie nå! Endret 20. juni 2014 av La Traviata
Gjest roseduft Skrevet 20. juni 2014 #1060 Skrevet 20. juni 2014 Huff Jeg føler med deg skal du vite Gikk selv på overtid og måtte til slutt bli satt i gang. Man klarer jo holde ut til termin mens man lever i håpet om å føde før, men når dagene passerer, så blir det virkelig en prøvelse. Hadde ett grineutbrudd på baderomsgulvet den ene morgenen, som hjalp godt på. Fikk letta litt på det hormonelle trykket Man er jo så klar og ferdig med hele graviditeten når man går over tida. Og det er ekstra slitsomt når det går ut over nattesøvnen i tillegg til at man har vondt over alt! Du får ligge med bena høyt etter en runde med mannen, sæden må visstnokk få ligge å trigge livmorhalsen i en halvtimes tid har jeg fått fortalt Håper uansett fødsel eller ei at helgen blir fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå