Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1081 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Har sovet godt, takk! Var oppe på do 1 gang, men det er jo standard. Ingenting på gang, får se hva dagen bringer. Dette er jo tippedatoen min, men jeg har ingen tegn. Har blitt helt tett i nesa, håper ikke jeg blir forkjøla.. Endret 22. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1082 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani 20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi, Kommode 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday 24. juni: roseduft, Mazilla Endret 23. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1083 Skrevet 22. juni 2014 Her trenger vi nok flere datoer, folkens... Hvilken dag tror dere denne treigingen velger å komme?
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1085 Skrevet 22. juni 2014 Det er notert! Her er det kjølig og grått i dag. Vi skal en tur på hagesenteret etterpå, og så er vi bedt i stor familiebursdag i ettermiddag, men hverken jeg eller mannen tør å dra (det er en time å kjøre hver vei). Men foreldrene mine skal dit, og tar med seg barna så vi får litt fri
Favole Skrevet 22. juni 2014 #1086 Skrevet 22. juni 2014 Godt med foreldre som stiller opp slik for dere og barnebarna sine skjønner godt at du og mannen ikke tar sjansen på å dra selv.
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1087 Skrevet 22. juni 2014 Ja, de er virkelig gull verdt Favole! Vi har rusla rundt på hagesenteret og endte opp med 6 rosebusker, jord, vannkanne, gjødsel og litt annet småtteri. Jeg ble så sliten etterpå, hjelp! Har sykt vondt i ryggen og kroppen føles så tung og trøtt. Føles som en forkjølelse er på vei, det passer jo veldig dårlig nå Har tatt C-vitaminer og skal gå og slappe av litt. Om det ikke blir fødsel i dag/kveld/natt skal jeg ringe hjemmefødsel-jordmoren i morgen og be henne om å tøye/strippe meg. Jeg hadde jo 1 cm åpning forrige søndag, det må da være ganske modent og klart nå! Au, der kom det en vond sammentrekning
Gjest Doh Skrevet 22. juni 2014 #1089 Skrevet 22. juni 2014 Hurra for vond sammentrekning! Da satser vi på at lillebror kommer i dag
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1090 Skrevet 22. juni 2014 Vet ikke jeg altså, det er nok bare maserier. Det kom en kvart over 2, så har de kommet ca hvert 15. minutt siden da. Litt tettere akkurat nå. Men kjennes som de samme mase/modningsgreiene som ørti ganger før, så blir bare oppgitt da de hindrer meg i å slappe av og sove.
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1092 Skrevet 22. juni 2014 De sammentrekningene jeg hadde gikk over til voldsomt nedpress og så ga alt seg helt og jeg fikk sove en stund. Drømte at vannet gikk midt på gulvet, og ble skikkelig glad - og så våknet jeg og det var like tørt her...
Gjest Oubliette Skrevet 22. juni 2014 #1093 Skrevet 22. juni 2014 Godt du fikk sove litt, kroppen jobber nok med modning og før du vet ordet av det føder du
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1094 Skrevet 22. juni 2014 Kjenner noe innimellom nå, men det er jo ikke akkurat noe nytt... Mannen har jobba hardt i hagen i dag, og planta rosebusker. Det ble kjempefint! Og så har han bidratt til modning... Hehe Han var så sliten i stad at han sovna under fotballkampen Barna har kost seg i bursdag, og nå er de på vei i seng. De skal være på SFO de neste 2 ukene, det er litt greit akkurat nå som vi fortsatt venter på lillebror!
Fibonacci Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1096 Skrevet 22. juni 2014 I stad (ti på ni) kom det et tak i magen jeg virkelig måtte puste meg gjennom, og i stad kom det et til. Har kommet sånn nå og da den siste timen, uten at jeg har giddet å bry meg (før nå). Tenkte å legge meg i badekaret og se om det roer seg ned eller tar seg opp. Men jeg har ikke store forventninger altså, for det har vært så mye lurerier den siste tida!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå