Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1161 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hei Mafalda! Her har det ikke skjedd en dritt i natt. Bare div. vondter og søvnløshet siden kl. 5... Spent på akupunkturen i dag, ellers skal jeg slappe av og gjøre minst mulig. Endret 25. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1162 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani 20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi, Kommode 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday 24. juni: roseduft, Mazilla 25. juni: Mafalda, Ciara 26. juni: roseduft, Doh, Hayati, bakepulver 27. juni: Mazilla, iingvild, Nesevisa 28. juni: Millimani, Yesterday 29. juni: Tekola Mafalda kan få rett, men ellers er jeg redd dere har bommet skikkelig alle sammen. Inkludert meg selv Så vær så god å fyll opp med flere datoer - igangsetting begynner fredag 27. juni, men dette kan ta tid, så både lørdag og søndag er aktuelle (hvis jeg går helt til mandag kommer jeg til å være det verste gravide, gretne, hormonelle monsteret på denne planeten). Endret 26. juni 2014 av La Traviata
Gjest Tekola Skrevet 25. juni 2014 #1163 Skrevet 25. juni 2014 Da... Går jeg for søndag! (Med håp om å bomme grovt denne gangen og ) Så bra at dere fikk pratet skikkelig sammen! Jeg nevnte "vi får nå se"-uttalelsen hans til mannen min, og han bare "Seriøst? Og han lever fortsatt? Er det første ungen, eller lenge siden de hadde spedbarn i hus sist?"
Mazilla Skrevet 25. juni 2014 #1164 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Føles nesten som juks å tippe med så få tilgjengelige datoer, så jeg flesker til med at han kommer på fredag og er 53 cm lang og veier 4110. Han har masse hår, og likner litt på storebror, men aller mest på seg selv. Endret 25. juni 2014 av Mazilla
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1166 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Nye datoer er notert, Tekola, Mazilla og roseduft! Alle de andre her i huset tror det blir lørdag, jeg tør ikke tro noe som helst. Hehe Tekola, du kan tro mannen fikk høre det i går, og han unnskyldte seg etterpå, og sa at han bare ikke hadde tenkt så langt ennå. Det er det det ofte går i; han tenker ikke framover mer enn et par strakser, og planlegger ikke. Om han skulle rå her hjemme, hadde vi aldri hatt noen bursdagsgaver å gi bort i selskaper, ingenting hadde blitt ordnet på forhånd og hvis barna skulle hatt med seg noe spesielt på skolen hadde han stått der om morgenen og vært helt i villrede. Alle avtaler, legetimer, kontroller som barna har ville blitt glemt (og vi har familiekalender, men han ser ikke på den). Så dermed har jeg blitt planleggeren i huset, mens han har rett og slett blitt altfor laidback fordi han vet at jeg tar meg av det. Jeg var så sinna, lei meg og frustrert i går, da jeg sa rett ut at jeg ikke orket å være i hus med ham mer og marsjerte ut på tur bare på trass. Så ordnet det seg jo senere, etter mye om og men... I natt har jeg hatt mye vondter (som vanlig) og vært våken siden kl. 5. Men mannen sendte meg i seng igjen i stad og sa han skulle ta seg av barna. Han har skjønt at han må ta en mye større del av jobben her hjemme, heldigvis! Han skal også komme litt tidligere hjem i dag, da jeg antakelig ligger med akupunktur når ungene kommer hjem fra SFO. Men jeg klarte ikke å ligge lengre, var så sulten på frokost så nå har jeg fått i meg et par knekkebrød og litt kaffe for å ta knekken på hodepinen som dukket opp i stad... Jeg klarer virkelig ikke å se videre fram i tid enn fødsel akkurat nå. Det er så fokus på akkurat det, at alt som kommer etterpå virker helt fjernt. Derfor sliter jeg med å komme på noe mer som bør oppi fødebag'en. Jeg har alle de vanlige tingene, og så skal jeg kjøpe ørepropper, nesespray og klorevotter til den lille. Mykt dopapir skal jeg også legge oppi. Flere gulltips? Siden det antakelig blir igangsetting skal vi begge ha med oss noe lesestoff og annet tidsfordriv, pluss musikk. Endret 25. juni 2014 av La Traviata
iingvild Skrevet 25. juni 2014 #1167 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må slenge meg med på tippinga. Tror han vil dele bursdag med sin søster. Det var 27. juni? Håper han kommer før da! Stor klem!
Gjest Doh Skrevet 25. juni 2014 #1168 Skrevet 25. juni 2014 Så bra at mannen skjerper seg litt. De skjønner nok ikke helt hvor tungt dette med graviditet og liten baby faktisk er. Var forresten helt sikker på at du hadde født i natt (drømte det, og av en eller annen grunn trodde jeg derfor at det hadde skjedd).men da tipper jeg at det skjer i morgen
Millimani Skrevet 25. juni 2014 #1169 Skrevet 25. juni 2014 Han må vel få slippe å dele bursdag med sin søster som er eldre. Det må være kjipt å ha to barn som er født på samme dato, men ikke samme årstall. Han kommer på lørdag. Så det så!
Gjest Nesevisa Skrevet 25. juni 2014 #1170 Skrevet 25. juni 2014 Jeg tipper han kommer på fredag formiddag. 3980 gram og 51 cm! 1
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #1171 Skrevet 25. juni 2014 Bra at mannen sa unnskyld, mange menn ser ikke lenger enn nesetippen sin dessverre. Jeg tipper at han kommer lørdags morgen!
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1172 Skrevet 25. juni 2014 Da er datoene notert, dere - si fra om noe ble feil! Nå fikk jeg en time på øyet, har satt på en klesvask og skal rydde litt her før jordmødrene kommer for å sette akupunktur.
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #1173 Skrevet 25. juni 2014 Lykke til! Kanskje han kommer i dag, det kan jo og skje
Ciara Skrevet 25. juni 2014 #1175 Skrevet 25. juni 2014 Jeg skal være optimistisk og si at jeg tror fødselen setter i gang i kveld! Og så fort som du føder er han sikkert ute før midnatt
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1176 Skrevet 25. juni 2014 Notert! Jeg fikk modningsakupunktur av verdens søteste og flinkeste jordmor i stad, og fikk beskjed om å drikke mye og hvile mye resten av dagen, og det har jeg gjort. Ble søvnig av nålene, og merket at stressnivået i kroppen gikk ned. I morgen skal hun sjekke ståa igjen og se om det går an å få tøyd/strippet meg. Jeg tar det heeelt rolig og kjenner på div. kynnere og murringer, har noen svake tak i ryggen innimellom.
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1177 Skrevet 25. juni 2014 Nå har jeg sovet godt i noen timer. Føler meg veldig bra Skal spise middag nå, blir vartet opp av mannen! Kjente noe i ryggen og nedover rompa mens jeg lå, det var ganske mye press. Men skal ikke overanalysere for mye, kroppen min har lurt meg sånn de siste ukene!
Fibonacci Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1178 Skrevet 25. juni 2014 Nå hadde jeg plutselig litt rødt/rosa på papiret da jeg gikk på do i stad. Bare farget utflod, ikke slim. Men det er likevel noe nytt for meg, for jeg har nesten ikke hatt noe utflod i det hele tatt i dette svangerskapet, og i hvert fall ikke med farge. Vi får ta det som et godt tegn
Favole Skrevet 25. juni 2014 #1180 Skrevet 25. juni 2014 Oioioioioi! Er nesten redd for å bli spent her, men likevel.. Kom igjen nå lillebror, er du klar over hvor mange som venter på at du skal komme nå eller?! Og.. Kjempebra at du og mannen fikk ordnet opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå