Yesterday Skrevet 22. juni 2014 #1104 Skrevet 22. juni 2014 Har jo sagt at han kommer i morgen på St. Hans Han må vel hete Hans da
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1106 Skrevet 23. juni 2014 Ikke noe nytt her... Er i ferd med å bli helt tullerusk Det dabbet altså av etter badet i går kveld, men ikke helt. Jeg hadde vondt til langt på natt i går, men ikke riktig type vondt, bare sånn at det holdt meg våken men ikke tok seg opp. Lå og gråt av frustrasjon :cry: Fikk sove til slutt, men har vært våken siden kl. 5, med litt tak innimellom. Ikke vondt nok, bare plagsomt, og er tett i nesa og forkjøla oppå alt det andre. Dette er noe av det verste jeg har vært med på, å gå 6 dager på overtid og ha masse vondt og lite søvn. Jeg har sluttet å tro på at han kommer.
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1107 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani 20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi, Kommode 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday 24. juni: roseduft, Mazilla 25. juni: Mafalda Endret 24. juni 2014 av La Traviata
Ciara Skrevet 23. juni 2014 #1108 Skrevet 23. juni 2014 Dette er noe av det verste jeg har vært med på, å gå 6 dager på overtid og ha masse vondt og lite søvn. Jeg har sluttet å tro på at han kommer. Akkurat det husker jeg at jeg også tenkte! DENNE BABYEN KOMMER ALDRI TIL Å KOMME! I fullt alvor, liksom. Og jeg sa det til og med til et par stykker, og de så på meg som om jeg hadde gått fullstendig fra vettet. Men det var akkurat sånn det føltes
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1109 Skrevet 23. juni 2014 Her kommer det vonde tak hvert 3.-4. minutt, men jeg har absolutt ingen tro på at det blir fødsel i dag for det... Men mannen jobber hjemmefra i dag, i tilfelle.
Gjest Tekola Skrevet 23. juni 2014 #1110 Skrevet 23. juni 2014 Uff, håper virkelig du slipper mer tull snart!
Mafalda Skrevet 23. juni 2014 #1111 Skrevet 23. juni 2014 Ikkeno? Jeg hadde også håpet at noe hadde skjedd i natt. Nå har det vært nok fram og tilbake, føler med deg! Siden du etterlyste nye datoer, fikk jeg den lyse ideen at kanskje lillebror kommer sammen med skattepengene. Altså 25. juni. Men da må han love å komme rett over midnatt, for jeg synes ærlig talt du burde få slippe å gå lenger og vente nå!
Ciara Skrevet 23. juni 2014 #1112 Skrevet 23. juni 2014 Ikkeno? Jeg hadde også håpet at noe hadde skjedd i natt. Nå har det vært nok fram og tilbake, føler med deg! Siden du etterlyste nye datoer, fikk jeg den lyse ideen at kanskje lillebror kommer sammen med skattepengene. Altså 25. juni. Men da må han love å komme rett over midnatt, for jeg synes ærlig talt du burde få slippe å gå lenger og vente nå! Skattepengene?? Kommer de nå altså? Jeg leste et sted at de ikke kommer for nærmere august... (Beklager avsporingen!)
Mafalda Skrevet 23. juni 2014 #1113 Skrevet 23. juni 2014 Skattepengene?? Kommer de nå altså? Jeg leste et sted at de ikke kommer for nærmere august... (Beklager avsporingen!) Hvis de hadde kommet i august ville jeg IKKE tippet at lillebror kom samtidig! Det får være måte på seigpining for stakkars La Traviata Første pulje kommer nå 25. juni, og så hele veien utover til oktober. Det er ingen garanti for at de kommer nå denne uka, men veldig mange (med enkle oppgjør) vil nok få det nå. Så jeg satser på at en god ting sjelden kommer alene: penger inn på konto, baby ut av La Traviata.
Ciara Skrevet 23. juni 2014 #1114 Skrevet 23. juni 2014 Hvis de hadde kommet i august ville jeg IKKE tippet at lillebror kom samtidig! Det får være måte på seigpining for stakkars La Traviata Første pulje kommer nå 25. juni, og så hele veien utover til oktober. Det er ingen garanti for at de kommer nå denne uka, men veldig mange (med enkle oppgjør) vil nok få det nå. Så jeg satser på at en god ting sjelden kommer alene: penger inn på konto, baby ut av La Traviata. Takk og pris!
Kake-Kari78 Skrevet 23. juni 2014 #1115 Skrevet 23. juni 2014 Åh, da jeg leste på forrige side, så var jeg SÅ sikker på at du hadde født i natt.. Men så så jeg at det hadde dabbet av IGJEN Stakkars deg, det må være utrolig frustrerende og slitsomt, nå er du så nær, så nær, men likevel føles målstreken så langt unna. Dagen i dag er jo fortsatt ung, så det kan jo absolutt skje noe i dag! Jeg har trua jeg altså, heier masse på deg
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1116 Skrevet 23. juni 2014 Takk! De kommer fortsatt, men jeg føler ikke at de er vonde nok. Men har fått time til overtidskontroll på sykehuset i morgen kl. 9!
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1118 Skrevet 23. juni 2014 Nå har de dabbet av (igjen...), og jeg skal prøve å sove litt! Men nå har jeg snakket med hjemmefødsel-jordmoren, og føler at vi har en plan. Hvis ikke det skjer noe mer i dag, drar vi på den kontrollen på sykehuset i morgen, og etter det ringer jeg og avtaler en time med jordmoren hvor vi prøver å få ting i gang (dvs. tøying/stripping). Litt bedre humør nå, heldigvis!
Fibonacci Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1119 Skrevet 23. juni 2014 Ting er så mye bedre når jeg får sovet litt! Har ligget i sikkert 2 timer, og det er rolig her nå. Tenkte å dra og handle, snuppa har bursdag på fredag og hvis det blir fødsel i morgen eller onsdag er det greit å ha det klart. Og så burde jeg kanskje pakke en liten bag å ha med på sykehuset, i tilfelle det av en eller annen grunn blir igangsetting der. Ikke at jeg tror det blir før lørdag evt., men... Lillebror er superaktiv i magen, godt å vite at han har det bra!
Yesterday Skrevet 23. juni 2014 #1120 Skrevet 23. juni 2014 Kanskje han venter på søsteren sin bursdag fordi han vil også ha bursdag da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå