Gjest roseduft Skrevet 18. juni 2014 #1021 Skrevet 18. juni 2014 Håper du er langt inni drømmeland nå og får ladet batteriene maximalt God bedring til snuppa, kos dere med morgenrutinene sammen
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1022 Skrevet 18. juni 2014 Takk for det roseduft! Her har det dessverre ikke blitt så mye søvn, jeg var så rastløs da jeg la meg, og brukte lang tid på å sovne.. Og var oppe på do kl. 5. Mens jeg var på badet hørte jeg et brak fra et annet sted i huset, og føk ut for å se hva det var. Det var den ene hylla på veggen til eldstemann som hadde falt ned, og masse bøker hadde rast ned på gulvet. Han var kjemperedd, og gråt og var helt fortvila. Tok litt tid å få roet ham og ryddet opp etc. Har kanskje sovet 4 timer til sammen, så må få tatt igjen søvn i dag. Skal også til fysio, men det er heldigvis ikke før kl. 13.
Kake-Kari78 Skrevet 18. juni 2014 #1024 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Bare èn dag igjen til du føder nå, så nyt den godt Endret 18. juni 2014 av Ipanema
Gjest Doh Skrevet 18. juni 2014 #1025 Skrevet 18. juni 2014 Uff, skjønner godt at eldstemann ble skremt Du får lade opp til i morgen, for da skal lillebror ut. Én gang må jeg jo tippe riktig
Millimani Skrevet 18. juni 2014 #1026 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har tippa riktig før, som den eneste, så da vil jeg også tippe riktig denne gangen. Jeg bomma på 13. juni, men jeg treffer sikkert på 19. juni, og det er jeg ikke alene om. Du skal se lillebror kommer i morgen
Mafalda Skrevet 18. juni 2014 #1027 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har jo tippet den 20., men håper egentlig for din skyld at jeg tar feil Uff, så skummelt med bokhylle som raste midt på natten. Skjønner godt at han ble skremt, det er noe med det å sove søtt og ane fred og ingen fare... og så et kjempebrak! Stakkars "liten" (sikkert ikke noe han setter pris på å bli kalt lenger, men særlig i sånne situasjoner ser man at de ikke er så innmari store tross alt...).
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1028 Skrevet 18. juni 2014 Ja, han var en redd liten gutt i natt, stakkars! I morges var alt greit igjen. Må få ordna litt mer inne på rommet hans i dag, følte ikke for å ta alt kl. 5 i natt.. BTW, jeg har ganske vondt nå, og begynner dermed å lure igjen... Kan best beskrive det med skikkelig heavy menssmerter. Men de kommer ikke i klart definerte 'tak'. Så er nok bare modning... Lillebror presser seg nedover i tillegg, det er heller ikke særlig godt! Føler bare for å ligge krøket sammen med Paracet og varmepute, som når jeg har mensen-fra-helvete.
Mus-Katt Skrevet 18. juni 2014 #1029 Skrevet 18. juni 2014 du får se det an litt, men ikke vent altfor lenge hvis du tviler, i tilfelle det faktisk er noe på gang.
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1030 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg tror fortsatt det er modning (enn så lenge), kan jo være det skjer noe mer utover dagen/kvelden/natta... Fortsatt veldig vondt. I morges tok jeg Paracet og fikk sove litt med varmepute på magen, men nå hjelper det ikke så mye med varme (har ikke tatt mer Paracet ennå, kanskje etterpå. Kan ikke pøse på med det heller...). I stad fikk jeg en sånn voldsom smerte nedover i hufsa, så jeg nesten gikk i bakken, ikke hatt noe sånt før i dette svangerskapet. Kanskje hodet kom litt mer nedover? Det er såpass vondt nå, at jeg har avbestilt timen hos fysio. Tør rett og slett ikke dra ut, og det er vondt å gå. Endret 18. juni 2014 av La Traviata
Mus-Katt Skrevet 18. juni 2014 #1031 Skrevet 18. juni 2014 Strikkepinnefølelse med den smerten nedover du mener eller? Skarpe stikk i livmorhalsen på en måte?
Favole Skrevet 18. juni 2014 #1032 Skrevet 18. juni 2014 Stakkars storebror, må ha vært skikkelig skremmende å våkne til noe sånt Åh, den strikkepinnefølelsen er så fæl! Grøss :s Tenker du at det er greit å ringe jm for en sjekk eller er du ikke riktig der på smerteskalaen enda? Er mannen hjemme med deg?
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1033 Skrevet 18. juni 2014 Tja, ikke 'vanlig' stikking, for det har jeg hatt før, men det føltes bokstavelig talt ut som noe falt lengre ned der. Det var sånn at jeg ropte høyt av smerte. Nå er det mer menssmerter igjen, og vanlig nedpress.
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1035 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har jo ikke rier, bare menssmerter og nedpress. Kommer til å si fra til mannen at han må komme hjem litt tidligere, jeg orker ikke ha eldstemann her alene når han kommer fra skolen, lage middag osv. Har så vondt
kisskissbangbang Skrevet 18. juni 2014 #1036 Skrevet 18. juni 2014 Æsj, jeg føler sånn med deg med disse vondtene som bare sliter en ut.
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1037 Skrevet 18. juni 2014 Takk Fikk sove litt igjen i stad, med hjelp av Paracet og varmepute! Det gjorde godt De verste smertene har gitt seg. Mannen lagde middagen i dag, og etterpå skal han hente snuppa som er hos ei klassevenninne i ettermiddag. Er ufattelig trøtt og sløv, da. Vil bare sooove...
Fibonacci Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1038 Skrevet 18. juni 2014 (endret) I ettermiddag har eldstemann vært ute og sykla, sett på NRK Super og tatt en dusj, mens mannen har fått hengt opp hylla på rommet hans igjen. Snuppa har lekt hos venninna si og kom hjem med skjeve briller (må repareres), blåbær i hånda, superskitne klær og et stort glis om munnen Er det mulig å bli så trøtt?? Har jo bare sløva i dag, ikke orket noenting og tatt 2 små lurer... Og nå føler jeg for å legge meg igjen. Satser på å bli uthvilt og våkne til rier i morgen Endret 18. juni 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 18. juni 2014 #1039 Skrevet 18. juni 2014 Kroppen skjønner vel at den må lade til det som er i ferd med å skje
Yesterday Skrevet 18. juni 2014 #1040 Skrevet 18. juni 2014 Du har lov til å late deg og slappe av nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå