Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #981 Skrevet 16. juni 2014 Takk! Ja, gleder meg til baby på brystet Akkurat nå føles det uendelig langt unna. Har fått sove litt, ellers har jeg bare rydda i stua, vaska klær og bretta tøy. Det er ingenting som skjer på fødefronten... Har bare gitt opp jeg. Skal snart opp til mamma og klemme på barna, de er der og spiser middag i dag. Men har lyst til å få dem hjem i kveld
Gjest roseduft Skrevet 16. juni 2014 #982 Skrevet 16. juni 2014 Nyt resten av dagen med barna snart er dere en familie på 5 Herlig beskrevet det som Doh skrev, spenningen om alt rundt graviditeten og fødsel. At det er vel overstått og du ligger der med babyen på brystet Følger nøye med frem mot fødsel her nå
Kake-Kari78 Skrevet 16. juni 2014 #984 Skrevet 16. juni 2014 Oi, her er det jo ulidelig spennende om dagen Da jeg klikket deg inn på dagboka di og så at det var kommet til fem uleste sider siden jeg kommenterte her sist på fredag, var jeg faktisk nesten sikker på at du allerede hadde født Men nå er det jo tydeligvis absolutt ikke lenge igjen, jeg heier på deg, og krysser fingrene for at det ikke er mange dagene igjen nå til han bestemmer seg for å ta turen ut!
Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #985 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Grodd fast ja - det skulle ikke forundre meg Tekola! Takk for det roseduft og Ipanema Har kost masse med barna i kveld, men fikk dem ikke med meg hjem De ville sååå gjerne overnatte en natt til hos foreldrene mine, de har alle tingene sine der og vi fant ut at det var greit i tilfelle det skulle starte igjen. Men jeg tror det drøyer i hvert fall noen dager til. Er sinnsykt trøtt og sliten i kveld, og kroppen jobber med noe - har enkelte mase/modningsrier men de er overkommelige. Satser på å sovne tidlig og lade skikkelig. Endret 16. juni 2014 av La Traviata
Mazilla Skrevet 16. juni 2014 #986 Skrevet 16. juni 2014 Sovne tidlig, lade skikkelig i noen timer, og så føde på morrakvisten i morra!
Gjest roseduft Skrevet 16. juni 2014 #989 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Samnsynligheten for at du føder innen den neste timen er vel ganske liten Jeg som trodde jeg hadde tippa riktig endelig Du får lade alt du kan, og få i deg godt med næring slik du har energi til den kommende treningsøkten Endret 16. juni 2014 av roseduft
Millimani Skrevet 16. juni 2014 #990 Skrevet 16. juni 2014 Da har vi en plan! Vær innstilt på at det skjer noe nå. Ikke si at det skal vente noen dager til
Fibonacci Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #991 Skrevet 17. juni 2014 Heisann Har sovet veldig godt i natt, sovna tidlig til meg å være, oppe 1 gang for å gå på do og spise litt, og sov til nå! Siden barna er hos foreldrene mine kunne jeg sløve så lenge jeg ville, det trengte jeg! Det murrer i mage og rygg, ellers ingenting som tilsier action i dag på termindatoen. Skal gå tur i dag, og se (for 3. gang) om jeg finner en joggebukse til barseltiden.
Gjest roseduft Skrevet 17. juni 2014 #992 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vil anbefale en herlig bukse fra H&M som jeg nettopp kjøpte meg selv. Herlig å sløve i og godt med noe komfertabelt når en sitter og ammer så ofte Den kosta bare 149,- i tillegg tror jeg. Er svart, litt posete på en måte.. Var også i leopard og tiger mønstret, men foretrekker plane jane Godt å høre du sov godt inatt da. Kos deg på tur
Fibonacci Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #993 Skrevet 17. juni 2014 Roseduft: Takk takk! Har du link til den buksa? Vi har ikke H&M her hvor jeg bor, og jeg orker ikke kjøre så langt i dag.
Yesterday Skrevet 17. juni 2014 #994 Skrevet 17. juni 2014 Cubus har masse forskjellig om dere har det i nærheten
Fibonacci Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #995 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Har ikke Cubus heller, men Lindex, KappAhl og B-Young Endret 17. juni 2014 av La Traviata
Yesterday Skrevet 17. juni 2014 #996 Skrevet 17. juni 2014 Trudde at alle hadde Cubus fremfor de andre der sikkert siden der jeg vokste opp så var Cubus lenge før alle andre kleskjeder. Men de andre har garanter noe godt å på seg http://www.kappahl.no/article/cargobukse_625954 kanskje litt kort men om det er sommer der?
Fibonacci Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #997 Skrevet 17. juni 2014 Den var fin! Vil gjerne ha noe sommerlig, det er supervarmt (for en høygravid) her!
Yesterday Skrevet 17. juni 2014 #998 Skrevet 17. juni 2014 Her er det kaldt og regn, men i fjor svettet jeg uansett om det var under 10 grader, savner ikke det
*bakepulver* Skrevet 17. juni 2014 #999 Skrevet 17. juni 2014 ...her er jeg dagbok-inaktiv i evigheter, også har det fortsatt ikke skjedd noe som helst!?
Gjest roseduft Skrevet 17. juni 2014 #1000 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har denne: http://m.hm.com/no/product/12888?article=12888-A Kan jo bestilles på nett Tynn og myk i stoffet med god strikk i livet. Var veldig fin den Yesterday linka til da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå