Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også den haremsbuksa, både i svart og i leopard. Og kan skrive under på at de er comfy!

Jeg er en L/XL over ræva ellers, men måtte ha M i disse for at de skulle sitte fint (så fint som mulig) på meg :) Kan tenke meg at den er behagelig både med monsterbind og etter evt KS

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for link, jeg tror jeg skal bestille noe på nett, for jeg er utslitt etter å ha gått tur. Gikk innom senteret, men fant ingen ålreite joggebukser i min størrelse. Så da ble det is istedet :is:

Må ta fram tippelista igjen da:

2. juni: *bakepulver*

8. juni: Eldstemann

9. juni: TuttaV

10. juni: Favole

11. juni: Yesterday

12. juni: Keljo

13. juni: Snuppa, Millimani

14. juni: La Traviata-mannen

15. juni: HopsiDeisi, Mazilla

16. juni: roseduft

17. juni: UL-termin, Leopanter

18. juni: Tekola

19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani

20. juni: Menstermin, Mafalda

21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt

22. juni: La Traviata

23. juni: Yesterday

24. juni: roseduft

Vi trenger kanskje flere datoer her? Dere som tippet feil, kan godt tippe på nytt altså :)

Endret av La Traviata
Skrevet

Se blant pysjamas-bukser istedet! =)

Skrevet

Hei på deg, Nesevisa! :)

19. juni er notert.

Da har jeg bestilt denne buksa fra Cubus:

2u6ebmx.jpg

Skrevet

Den så veldig komfy ut =)

Gjest roseduft
Skrevet

Da vil jeg tippe 24..siden den datoen ikke er tatt.. Håper jeg tar feil :P

Hvis du må bli satt i gang, når vil det skje evnt?

Gjest roseduft
Skrevet

Jeg har også den haremsbuksa, både i svart og i leopard. Og kan skrive under på at de er comfy!

Jeg er en L/XL over ræva ellers, men måtte ha M i disse for at de skulle sitte fint (så fint som mulig) på meg :) Kan tenke meg at den er behagelig både med monsterbind og etter evt KS

Tror jeg må få meg en i leopard jeg også :jepp:

Men selv gikk jeg for Large, selv om jeg bruker 38 i bukser.. Er veldig opptatt av at en slik bukse ikke skal være stram rundt livet, noe alle blir dersom jeg går for Medium rart nokk.. Kanskje det er litt psykisk også, men føler meg så uvel dersom det blir for stramt rundt livet :P

Buksa vil nokk bli med i fødebagen v/ en evnt ny graviditet :jepp: perfekt til å skjule bleierumpa ja :ler:

Skrevet

Da vil jeg tippe 24..siden den datoen ikke er tatt.. Håper jeg tar feil :P

Hvis du må bli satt i gang, når vil det skje evnt?

Overtidsdatoen er 28. juni :)

Håper ikke det blir aktuelt, jordmoren min tror heller ikke det. Men det er jo umulig å vite sikkert.

Skrevet

Nå er ungene hjemme igjen :rodmer:

Veldig godt for mammahjertet. Deilig å følge dem i seng, gi dem nattakos og bre over dem.

Har ikke følelsen av at det skjer noe i natt, så satser på at jeg får vekket dem i morgen og ordnet med morgenstell og frokost. :)

Snuppa har blødd så mye neseblod, både i natt og i ettermiddag, det pleier hun aldri å gjøre ellers og hun hadde ikke slått seg eller noe. Har prøvd å fjerne flekker på både sengetøy og klær, men fikk jo ikke tatt det med en gang...

Nå slapper jeg av mens gubben ser på fotball, og etterpå skal vi se på Game of Thrones-finalen! :hoppe:

Skrevet

Godt å få de hjem kan jeg tenke meg :) Men så ekkelt med neseblod, er ikke noe allergi som utløser det? Mannen er allergisk mot alt av gress, blomster osv., og når det er skikkelig ille blør han som bare det.

Gled deg til GoT :nigo:

Skrevet (endret)

Hun er ikke allergisk så vidt vi vet, har aldri reagert sånn før i hvert fall, kan ikke huske sist hun blødde neseblod engang.. Mystisk :forvirra:

Endret av La Traviata
Skrevet

Kanskje ta en tur til legen om det fortsetter? Eller kan det være reaksjon på medisinen hun får for uvi (hun hadde det ikke sant?)? :klo:

Skrevet

Ja, hun har gått på antibiotika (Trimetoprim) og fikk siste dose i går kveld. Har gått på det i ca. en uke. Vi får håpe det gir seg med neseblod nå!

Skrevet

Får håpe det gir seg nå som hun er ferdig med kuren :) Neseblod er så herk, blødde hver eneste dag mens jeg var gravid :P

Gjest Tekola
Skrevet

Uff, stakkars! Håper neseblodet går fort over!

Skrevet

Jeg tipper 19. juni, selv om det er mange andre som har tippa den datoen.

De størknede blodflekkene på sengetøy og klær kan du prøve å legge i bløt i enzymholdig vaskemiddel en halvtimes tid, før du gnir forsiktig og vasker det i vaskemaskin. Men er det stoff i ull eller silke bør du la være å gjøre det

Skrevet

Den er grei, Millimani!

Har behandlet med Vanish og kjørte først sengetøyet i maskin, la klærne i bløt i kaldt vann m/Vanish og kjører det på 40 grader etterpå. Er mest bekymra for den hvite strikkejakka hennes, den hadde så mange tørre blodflekker.

Lillebror er så sinnsykt aktiv i kveld, og presser seg sånn nedover at jeg blir helt sliten! Han har vært roligere i noen dager, men nå er det full fest der inne!

Skrevet

Kanskje han baner seg vei ut? ;) Synes mange sier de opplever økt aktivitet like før fødsel, men det kan jo såklart være helt tilfeldig.

Skrevet (endret)

Sier du det? Håper det stemmer Favole!

Uansett blir det overtidsbaby på meg her ;)

Det er stort flertall for torsdag 19. juni på tippelista, så da blir det spennende å se!

2. juni: *bakepulver*

8. juni: Eldstemann

9. juni: TuttaV

10. juni: Favole

11. juni: Yesterday

12. juni: Keljo

13. juni: Snuppa, Millimani

14. juni: La Traviata-mannen

15. juni: HopsiDeisi, Mazilla

16. juni: roseduft

17. juni: UL-termin, Leopanter

18. juni: Tekola

19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma, Nesevisa, Millimani

20. juni: Menstermin, Mafalda, HopsiDeisi

21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt

22. juni: La Traviata

23. juni: Yesterday

24. juni: roseduft

Åhhhh, GoT-finalen var så bra! Men nå er det 1 år til neste sesong :grine:

Går og legger meg nå, lillebror har roet seg litt igjen. :)

Ser ut til at jeg får bort alle blodflekkene, forresten, og snuppa sover søtt uten noe mere neseblod.

Endret av La Traviata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...