Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooooooi, håper det endelig skjer noe! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende! Kanskje han kommer allerede i dag :)

Skrevet

Så spennende! Tvi tvi! :)

Skrevet

Æææh, frysninger! :hoppe:

Masse,masse lykke til om det er nå det skjer! :klemmer:

Skrevet

Har snakket med jordmoren, siden de varer ganske kort og jeg ikke føler de er såååå vonde ennå, venter hun litt med å komme. Men hun har kort vei, og vi ringer med en gang vi føler at det er nødvendig.

Barna har dratt med barnevaktene, stakkars små englene mine, de fikk bare vært hjemme i 1 time før de ble kjørt avgårde igjen!

Skrevet

Det er jo en spesiell situasjon, og heldigvis er jo ungene store nok til at de skjønner hvorfor. Og jeg tenker de synes det er verdt det i massevis. ;)

Veldig spennende! Tenk, nå kommer den lille skatten! :hjerte:

Skrevet

De forstår nok hvorfor, men kan tenke meg at det må føles sårt for deg. Neste gang dere ses er forhåpentligvis lillebror hos dere :rodmer:

Skrevet

Da skal du se du får et mandagsbarn! Det ble ikke fredag den trettende slik jeg tippa først da, men da kan jeg kanskje tippe på nytt :fnise: Da kommer babyen den 16. juni ikke sant? Lykke til :dagens-rose:

Skrevet

Takk for heiing! Mannen tapper i badekaret for meg nå, håper det skal dempe smertene litt. Synes det er mer krutt i dem nå, mye nedpress.

Jordmoren er på vei for å undersøke om det virkelig er i gang!

Skrevet

Skuffende 1 cm åpning, vi tar natta til hjelp.

Gjest roseduft
Skrevet

Det kan jo gå fort fremover likevel, dersom ting virkelig har starta og er i gang :)

Er spent nå om jeg faktisk har tippa rett!!

Skal sjekke status ved neste ammerunde her i heimen, er sååå spent på dine vegne!

Tenk at dere snart har en baby i hus :rodmer:

Gjest Keljo
Skrevet

Jeg skal også sjekke status i løpet av kvelden/natta! Heier på deg! Gleder meg til å høre om hjemmefødsel, håper jeg også får oppleve en (planlagt) hjemmefødsel en gang :)

Skrevet

Spennende! Hele ammegjengen følger med i natt! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...