Gjest Doh Skrevet 15. juni 2014 #961 Skrevet 15. juni 2014 Håper nesten junior våkner en del ganger i natt så jeg får fulgt med Heier på deg!
Fibonacci Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #962 Skrevet 15. juni 2014 Takk! Jeg har ligget i badekar og slappet av ganske bra. Det begynte å tordne og regne! Jeg skal prøve å få litt søvn nå. Jordmoren har dratt, men hun er like i nærheten hvis det tar seg opp. Uæææhhh, vil ikke at det skal dabbe helt av, men er jo greit å få noen timers søvn når det bare er 1 cm..
Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #965 Skrevet 16. juni 2014 Jeg fikk sove litt! Våkna i stad av noen vonde tak i ryggen og måtte på do. Får se om det går an å legge seg igjen.
Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #968 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er her! Sovnet igjen til tross for at jeg kjente tak i mage og rygg. Har veldig vondt i ryggen, men ikke rier nå. Får virkelig håpe det tar seg opp i løpet av dagen!
Mafalda Skrevet 16. juni 2014 #971 Skrevet 16. juni 2014 Oi oi oi, her skjer det jo masse spennende! Håper det tar seg opp snart nå, så du kommer ordentlig i gang og snart får møte lillebror! Subsidiært håper jeg at det roer skikkelig ned, sånn at det er mulig å slappe av og ikke gå på nåler hele tiden. Den mellomfasen der man kanskje, kanskje ikke er i fødsel er skikkelig dust! Masse lykke til. Kanskje han plutselig kommer fykende? Heia heia, uansett!
Ciara Skrevet 16. juni 2014 #974 Skrevet 16. juni 2014 Håper du holder motet oppe! Selv om det er frustrerende å vente sånn. Krysser fingrene for at det tar seg opp fort
Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #975 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Takk, alle sammen! Har vært på kontroll hos jordmor, og hun mente at jeg ikke kom til å gå mange dager til - men bestilte overtidskontroll på sykehuset i tilfelle. Det blir vel neste tirsdag i så fall. Alt bra med lillebror, men hun skrev at hodet var bevegelig, mens den andre jordmoren sa det var festet for 2 uker siden. Kanskje ulikt fra jordmor til jordmor hvordan de kjenner? Har vondter, og kjenner mye når jeg ligger, dermed er det umulig å slappe av skikkelig Men han kommer nok snart. Jeg har ikke tenkt å gjøre noe mer for å få ting til å skje. Skal kun ta det med ro så godt jeg klarer, og prøve å holde motet oppe! Savner ungene, de har jo nesten ikke vært hjemme siden fredag! MÅ kose med dem i ettermiddag/kveld, men vet jo ikke om og når det kan starte opp igjen da. Misunner virkelig de som vet når det skal skje, selv om jeg verken vil ha igangsetting eller KS eller være på sykehus i det hele tatt.. Har spist en is, nå skal jeg kose meg med jordbær! Endret 16. juni 2014 av La Traviata
Gjest Doh Skrevet 16. juni 2014 #976 Skrevet 16. juni 2014 Jeg fikk også beskjed av jordmor på sykehuset om at hodet ikke var helt festet selv om det egentlig hadde vært det i et par uker. Men da hun kjente igjen litt senere var det festet igjen. Hun syntes det var litt rart selv Is og jordbær høres fornuftig ut! Du vet jo ikke når du får tid til å sette seg ned og kose deg med det neste gang. (Herregud, kjenner jeg blir helt rørt av at du skal føde snart. Tenker tilbake på min egen fødsel, forventningene, spenningen, lettelsen over å være ferdig, varmen fra baby på brystet. Det er offisielt, jeg er blitt kjeks jeg også )
Yesterday Skrevet 16. juni 2014 #977 Skrevet 16. juni 2014 Selv om jeg ikke tør å føde hjemme så håper jeg at jeg får gå sånn hjemme neste gang, vil ikke settes igang igjen og at jeg var ganske lenge på sykehuset før jeg ble satt i gang. Var ikke noe spennende syns jeg. Kos deg masse og lad batteriene
Fibonacci Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #978 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Tippeliste: 2. juni: *bakepulver* 8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 11. juni: Yesterday 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema, Doh, Yiruma 20. juni: Menstermin, Mafalda 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata 23. juni: Yesterday Endret 17. juni 2014 av La Traviata
Ciara Skrevet 16. juni 2014 #979 Skrevet 16. juni 2014 Jeg fikk også beskjed av jordmor på sykehuset om at hodet ikke var helt festet selv om det egentlig hadde vært det i et par uker. Men da hun kjente igjen litt senere var det festet igjen. Hun syntes det var litt rart selv Is og jordbær høres fornuftig ut! Du vet jo ikke når du får tid til å sette seg ned og kose deg med det neste gang. (Herregud, kjenner jeg blir helt rørt av at du skal føde snart. Tenker tilbake på min egen fødsel, forventningene, spenningen, lettelsen over å være ferdig, varmen fra baby på brystet. Det er offisielt, jeg er blitt kjeks jeg også ) Sukk, ja! Den følelsen av nyfødt baby lagt på brystet!
iingvild Skrevet 16. juni 2014 #980 Skrevet 16. juni 2014 Spennende å lese oppdateringene. Krysser fingrene for at du slipper å vente så mye lengre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå