Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååh, så søte sokker, så koselig jordmor du har, da :hjerte:

Noe er jo definitivt i gang siden det kommer så mye blod og slim, ja, så du kan jo i det minste trøste deg med at du nå helt sikkert slipper igangsetting :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens beste jordmor har jeg ja! :)

Denne ungen altså... Skal se han venter på snuppas bursdag likevel!

Jeg har sovet, og nå er det ingen rier noe sted... Så jeg trenger alle fødevibber jeg kan få!

Skrevet

VIBBEVIBBEVIBBE! *vifte magisk med hendene*

Skrevet

*innom og vibrerer litt*

Skrevet

Har du fått noen flere vondter? *sender over alle av fødevibber jeg måtte ha*

Skrevet

Tuuusen takk! *samler opp vibber*

Jeg har vært ute og gått meg en 3 km tur. Det tordnet og var mørke skyer, men jeg slapp unna regnet! Fikk rier underveis, men det var litt uregelmessig. Har litt vondt innimellom her, sånn press på halebeinet og nedover beina. Nå planlegger vi et lite selskap for snuppa som har bursdag i morgen, antakelig blir det jo fødsel i kveld/natt (ifølge JM) så da tar vi kake og gaver nå mens det er relativt rolig her! Mannen har kjøpt Daim-kake og jordbær, alle gaver er pakket inn og kort skrevet. Savner jenta mi sånn :rodmer:

Gjest Tekola
Skrevet

Aaww, jeg synes dere er så utrolig flinke til å sjonglere alt mulig!

Skrevet

Dere altså, jeg bøyer meg i støvet! Du er bare helt rå, supermamma! :daane: Håper dere får en fin ettermiddag sammen :klem:

Gjest roseduft
Skrevet

* føøødevibber * :bolledeig:

Håper jeg våkner til gode nyheter i løpet av nattens amminger :fnise:

Vært innom dagboka de sikkert 5 ganger idag :ler:

Skrevet

Takk alle sammen!

Nå har vi fått feiret snuppa, hun var helt i ekstase! Hun fikk nemlig min gamle iPhone :nigo:

I tillegg fikk hun smykke, film og en veske med lekehund oppi. Telefonen var desidert den beste gaven, og hun utbrøt 'Dette er den beste bursdagen i mitt liv, jeg klarer ikke slutte å smile!' :ler:

Vi koste oss med Daim-kake, jordbær, kokosboller og godis, og nå er de dratt hjem til foreldrene mine igjen. Jeg har ganske vondt rundt halebeinet og nedover beina nå, det begynner å bli veldig ubehagelig. Det kommer også mer blod og slim. Håper sånn på at det skjer snart!

Gjest Nesevisa
Skrevet (endret)

Tenk å gi noen livets beste bursdag mens man selv er i gang med fødsel...! Bøyer meg i støvet og sender mange gode vibber herfra :klemmer:

Endret av Nesevisa
Skrevet

Takk :klem:

Nå skal jeg prøve å sove litt, håper egentlig på å våkne til skikkelige rier i natt ;)

Skrevet

Da blir det kanskje felles bursdag da ;)

Gjest Tekola
Skrevet

Godt jobba! Håper du får hvilt litt i natt, snart ferdig!

Skrevet

Enig med Nesevisa, det er imponerende! :daane:

Lykke til med nattas begivenheter! (For nå må det da skje?!) :duskedame:

Skrevet

... Nå er jeg også spent.... :bond:

Uvant å ikke få noen morgen-oppdatering, betyr det at det har skjedd noe i natt mon tro? *krysse fingre*

Skrevet

Håper stillheten betyr noe, spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...