Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det ble hjemmefødsel! Det var litt av en opplevelse, skal skrive mer om det senere!

Takk for gratulasjoner! Lillebror er helt fantastisk, vi er forelsket alle sammen! Storesøsknene har vært her sammen med min mor for å hilse på, og lykken var stor!

Formen min er helt utrolig bra! Måtte ikke sy noenting, var oppe og gikk etter kort tid, har gitt lillegutt litt pupp og tatt en dusj. Nå sover både mannen og miraklet vårt søtt :)

Det er en utrolig lettelse å endelig ha ham på utsiden - 10 dager på overtid. Nå kan vi ringe sykehuset og si at vi ikke kommer inn på igangsetting :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastiske nyheter her inne, gratulerer så masse med lillebror (og med bursdag for storesøster!) :strix: :strix: strix:

Gleder meg til å høre fødselshistorien!

Skrevet

Jaaaa, der kom han! Gratulerer så mye :D

Skrevet (endret)

Takk! :hjerter_rundt:

Nå har vi endelig fått sovet litt alle tre. Fødselen tok på, altså! Lillebror har fått ny bleie, litt mer pupp og ligger her og sover og grynter ved siden av meg.

Jeg legger ut et lite bilde, men tar det bort etter hvert :)

*bilde fjernet*

Endret av La Traviata
  • Liker 2
Skrevet

Å helledussen! Jeg er offisielt misunnelig! ;)

Skrevet

Han er bare så nydelig! :hjerte:

Skrevet

Så nydelig!! Gratulerer så masse <3 Godt å høre at du fikk hjemmefødselen du håpa på! Og gratulerer til storesøster også :)

Skrevet

Så skjønn! Har han fått navn ennå eller har dere ikke bestemt dere helt? (Trenger ikke skrive navnet her altså)

Skrevet

Han er jo bare såå nydelig :rodmer:

Skrevet

Så utrolig skjønn en liten kar :)

Og så deilig å være i så god form!

Gleder meg til fødselshistorie når den tid kommer!

Skrevet

Gratulerer med en skjønn gutt :)

Skrevet

Nydelig liten tass du har fått det! :hjerte:

Er det bare meg, eller er han litt guttete allerede? Kanskje det bare er fordi jeg vet det, men jeg innbiller meg liksom at jeg kan se at det er en gutt... :sjenert: Superflott kar, i alle fall, og helt sikkert greit for storesøster å dele bursdagen sin med en så fin lillebror! :jepp:

Skrevet

Nydelig liten tass du har fått det! :hjerte:

Er det bare meg, eller er han litt guttete allerede? Kanskje det bare er fordi jeg vet det, men jeg innbiller meg liksom at jeg kan se at det er en gutt... :sjenert: Superflott kar, i alle fall, og helt sikkert greit for storesøster å dele bursdagen sin med en så fin lillebror! :jepp:

Jeg synes også det er helt tydelig at det er en gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...