Fibonacci Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #1281 Skrevet 27. juni 2014 Ja, det ble hjemmefødsel! Det var litt av en opplevelse, skal skrive mer om det senere! Takk for gratulasjoner! Lillebror er helt fantastisk, vi er forelsket alle sammen! Storesøsknene har vært her sammen med min mor for å hilse på, og lykken var stor! Formen min er helt utrolig bra! Måtte ikke sy noenting, var oppe og gikk etter kort tid, har gitt lillegutt litt pupp og tatt en dusj. Nå sover både mannen og miraklet vårt søtt Det er en utrolig lettelse å endelig ha ham på utsiden - 10 dager på overtid. Nå kan vi ringe sykehuset og si at vi ikke kommer inn på igangsetting
Kake-Kari78 Skrevet 27. juni 2014 #1282 Skrevet 27. juni 2014 Så fantastiske nyheter her inne, gratulerer så masse med lillebror (og med bursdag for storesøster!) :strix: strix: Gleder meg til å høre fødselshistorien!
Fibonacci Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #1286 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Takk! Nå har vi endelig fått sovet litt alle tre. Fødselen tok på, altså! Lillebror har fått ny bleie, litt mer pupp og ligger her og sover og grynter ved siden av meg. Jeg legger ut et lite bilde, men tar det bort etter hvert *bilde fjernet* Endret 28. juni 2014 av La Traviata 2
Blåbært Skrevet 27. juni 2014 #1290 Skrevet 27. juni 2014 Så nydelig!! Gratulerer så masse <3 Godt å høre at du fikk hjemmefødselen du håpa på! Og gratulerer til storesøster også
Gjest Doh Skrevet 27. juni 2014 #1292 Skrevet 27. juni 2014 Så skjønn! Har han fått navn ennå eller har dere ikke bestemt dere helt? (Trenger ikke skrive navnet her altså)
Mus-Katt Skrevet 27. juni 2014 #1294 Skrevet 27. juni 2014 Så utrolig skjønn en liten kar Og så deilig å være i så god form! Gleder meg til fødselshistorie når den tid kommer!
Mafalda Skrevet 27. juni 2014 #1299 Skrevet 27. juni 2014 Nydelig liten tass du har fått det! Er det bare meg, eller er han litt guttete allerede? Kanskje det bare er fordi jeg vet det, men jeg innbiller meg liksom at jeg kan se at det er en gutt... Superflott kar, i alle fall, og helt sikkert greit for storesøster å dele bursdagen sin med en så fin lillebror!
Ciara Skrevet 27. juni 2014 #1300 Skrevet 27. juni 2014 Nydelig liten tass du har fått det! Er det bare meg, eller er han litt guttete allerede? Kanskje det bare er fordi jeg vet det, men jeg innbiller meg liksom at jeg kan se at det er en gutt... Superflott kar, i alle fall, og helt sikkert greit for storesøster å dele bursdagen sin med en så fin lillebror! Jeg synes også det er helt tydelig at det er en gutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå