Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Ååh, jeg elsker Newbie serien :rodmer:

De har generelt mye bra på Kappahl fremfor Lindex og H&M.. Liker Cubus også litt :)

Flotte bilder du hadde lagt ut :jepp:

Nydelig det hvor dattera de klemmer magen :hjerte: burde fremkalles og ramme inn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseduft: Takk! Ja, har tenkt å ta noen av bildene og få rammet inn :):hjerte:

Jeg gikk rundt helt i svime i går kveld, så la meg like etter barna og våkna da uheldigvis opp før kl 5 i natt.. Sovna vel litt før klokka ringte kvart på 7, sto opp med de andre, men gikk og la meg igjen og sov helt til halv 11! Har sovet urolig, rare drømmer og kjente på vondter her og der mens jeg lå. Mest i rygg og bekken. Og i stad tror jeg lillebror fant ribbeina mine og bendte til, auauau! Han har ikke sparka der før, men fant vel ut at det var gøy. :fnise:

Skal til jordmor og ta den siste rhesus-prøven etterpå, og så blir det å ta det med ro her hjemme fram til eldstemann kommer hjem fra skolen, da går det i ett med lekser, middag, henting av snuppa på korøvelse og så drar vi jentene til Oslo for å se Svanesjøen i Operaen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var bra på kontroll hos JM :)

SF-målet har gått opp ganske mye på bare en uke da, føler meg stor nok også ;)

Nå har jeg endelig fått somla meg til å bestille adaptere og koppholder til TFK-vogna :)

111mk2a.jpg

Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal ha ny stelleveske eller nøye meg med den gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiten!!

Det ble seint på meg og snuppa i kveld, men det var en veldig morsom og kul versjon av Svanesjøen. De danset i vann, det var så stilig! :nigo:

Nå er rygg og bekken helt gåent, så jeg spiser litt kveldsmat og skal snart legge meg. Her hjemme har gutta vært på sykkeltur og lagd brenneslesuppe. Den ble kjempegod, faktisk!

Nattinatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg supersliten og har veldig vondt i bekkenet og ryggen. En kveld på byen tar på! :ler:

Skal til fysio i morgen, så får prøve å holde ut. Har heldigvis ikke så mye på programmet i dag.

Holder på med å planlegge snuppas barnebursdag, vi skal ha det på et lekeland i nærheten sammen med ei jente fra klassen hennes. Det blir søndag 1. juni, forhåpentligvis i god tid før lillebror kommer! Hun fyller ikke år før 27. juni, men det blir litt i seneste laget å feire med 14 barn ;)

Skal lage en collage av noen av gravid-bildene vi tok, lurer på hvor det er best å lage og bestille fra? Evt. lage selv og printe ut...?

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, vi driver og spiller en spilledåse for magen, og lillebror går helt amok! Magen bølger seg i takt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så herlig :) Morsomt å se hvordan han vil reagere på den lyden senere da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den spilledåsa skal være i senga/vugga hans og jeg håper han kjenner den igjen når han kommer på utsiden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror så absolutt de kjenner igjen lydene :) Eldste nevøen min var i perioder veldig urolig på kveldstid, men når et visst tvprogram begynte på kveldstid og han hørte kjenningsmelodien så roet han seg HELT. Mammaen fikk alltid med seg programmet gjennom graviditeten, det var liksom en liten halvtime hvor hun kunne koble heeelt ut. Tydeligvis gjorde babyen også det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å høre Favole :)

I dag har jeg ikke gjort stort. Våkna litt for tidlig, med puter og dyne delvis på gulvet - og etter at barna hadde dratt til skolen gikk jeg og la meg igjen :Gjesp: Er så himla trøtt for tida!

Så var jeg hos fysioterapeuten og ble knadd på masse vonde steder, og etterpå tråkka jeg litt rundt på senteret. Det var et sykkelløp som gikk forbi, så veien hjem var stengt en periode. Så da kunne jeg like gjerne bli der en stund. Mannen har bursdag i morgen, så fikk kjøpt gave til ham fra barna (gave fra meg har jeg allerede) og litt småtteri vi trengte. Skal bake kake til ham, så har handla inn til det. :bursdag:

Tok meg en is også, jeg :is: :nigo:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der fant jeg boka di! Den må jeg jo ha på mine innlegg, kjempespennende å følge med deg nå i innspurten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knaing hørtes særdeles godt ut akkurat nå, er litt sånn derre støl :P Og IS! Mmm! Vel unt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med nye (og gamle) lesere! Velkommen alle sammen! :)

Puh, det er VARMT!! Jeg sliter skikkelig. Er veldig hoven i beina og fingrene. Det er ikke akkurat behagelig å sitte og taste på PC og iPad, men jeg er nødt til å få lagd bursdagsinvitasjoner til snuppas 8-årsdag. De blir bare helt enkle, laget i Word. Men alt er et ork akkurat nå.

Lei!!!!

Ellers har jeg det bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Jeg øker størrelsen på plaskebassenget jeg planlegger å skaffe til vesla i sommer hver gang jeg i det hele tatt tenker på å gå gravid hele juli... :ler:

Bursdagsinvitasjoner i Word! Åh, det var tider det! Comic sans og Word Art over hele linja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå merker jeg at jeg er veldig glad for at jeg var høygravid på vinterstid :sjenert: Jeg er så sensitiv for varme, hadde aldri overlevd varm vår/sommer som høygravid altså :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Endelig ferdig nå! Men fikk en trist nyhet i stad. Moren til en nær kompis av oss har gått bort :cry:

Burde legge meg snart, men tviler på om det blir noe søvn på en stund med den varmen, kynnere og masse tanker i hodet plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Her fyller mannen 40 i dag, og ble vekt på senga med gaver, godis og sang! :bursdag:

Han fikk kajakkurs av meg og en fin skjorte av barna, pluss penger av foreldrene mine :)

Så blir det jordbærdrøm-kake og biffmiddag senere i dag!

Er supertrøtt, blir nok en dupp senere på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...