Fibonacci Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #721 Skrevet 31. mai 2014 38-ukersmagen: Har gått ned i vekt denne uka. 78 kg, opp 11 kg totalt.
Fibonacci Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #722 Skrevet 31. mai 2014 Ligger her og svetter og har sinnsykt verk i mage og rygg. Lurer på om det er noe på gang, men tror vel mest at det er maserier fortsatt. I så fall kan de godt gi seg snart! Er kvalm og har nesten ikke spist i dag. Foreldrene mine er på hytta, men kommer hjem i ettermiddag, så da har vi barnevakt om noe skulle skje. Verre er det at vi skal ha barnebursdag for snuppa i morgen, kan liksom ikke føde ennå...
Fibonacci Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #723 Skrevet 31. mai 2014 Har jevne tak som er ganske vonde i ryggen når jeg ligger, men de endrer seg når jeg står opp. Ikke noe slim eller andre tegn. Så dette er bare irriterende tull som sliter meg helt ut. Ikke sovet stort i natt, og ikke i dag heller. Til å bli sprø av!
Gjest Tekola Skrevet 31. mai 2014 #724 Skrevet 31. mai 2014 Uff, det høres ikke noe godt ut! Håper du får sovet litt i natt!
Mazilla Skrevet 31. mai 2014 #725 Skrevet 31. mai 2014 Æsj, kjedelig med dårlig form, selv om modning jo egentlig er en god ting. Jeg ble småsprø av å stadig tro at noe var på gang de siste ukene... Lykke til med bursdagsfeiring i morgen!
Favole Skrevet 31. mai 2014 #726 Skrevet 31. mai 2014 Trasige greier at modning som skal være såå bra, er så vanvittig slitsomt :\ Håper dere får en fin dag i morgen
Fibonacci Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #727 Skrevet 31. mai 2014 Takk skal dere ha, Tekola, Mazilla og Favole! Snuppa gleder seg sånn til bursdag i morgen, hun ville legge seg tidlig så det ble morgen fortere Magen blir steinhard under disse kynnerne/maseriene, og lillebror har vært ganske mye roligere i dag enn han pleier. Har kjent ham gjennom dagen altså, men han pleier å være litt mer propell!
Ciara Skrevet 31. mai 2014 #728 Skrevet 31. mai 2014 Spennende! Og jeg føler med deg. De siste dagene er slitsomme. Men snart har du verdens beste belønning
Millimani Skrevet 31. mai 2014 #729 Skrevet 31. mai 2014 Blir sikkert en flott bursdag i morgen, kos dere masse!
*bakepulver* Skrevet 31. mai 2014 #730 Skrevet 31. mai 2014 Har null peiling på sånt, så har ikke all verdens med gode råd å komme med. Men sender masse varme tanker Og kos dere masse med bursdag i morgen!
Fibonacci Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #731 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Takk skal dere ha! Sov heldigvis godt fram til kl. 5 i dag, så var det opp på do en tur og deretter slumre litt til. Drømte jeg at jeg hadde født og at den store magen var borte! Så våkna jeg, og der var den fortsatt Kjente noe i ryggen i stad (1 gang) og så ble det stille. Nå er det frokost, pynting av snuppa og deretter 3 timer med bursdagsfeiring på lekeland. Kommer inn igjen her etterpå hvis jeg overlever hurlumheien Endret 1. juni 2014 av La Traviata
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2014 #732 Skrevet 1. juni 2014 Masse lykke til i dag! Ikke fød på lekeland, da
Mafalda Skrevet 1. juni 2014 #733 Skrevet 1. juni 2014 Ha en flott bursdag! Tenker både lydnivå og aktivitetsnivå blir heftig...! Fordelen er likevel at man har minimalt å rydde etterpå, noe som sikkert er en fordel når du klekker når som helst Og så håper jeg snuppa blir fornøyd med dagen sin
Fibonacci Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #734 Skrevet 1. juni 2014 Puh... Barnebursdag vel overstått. Fødsel neste? Er utrolig sliten nå, ble så svimmel inne på lekeland. Varmt og dårlig luft, mye ståk og støy. Men nå er vi ferdige, barna var veldig fornøyde og det ble en fin feiring. Snuppa fikk masse fine gaver Er egentlig bedt i bursdagen til søsteren min i ettermiddag, men jeg kjenner at jeg ikke orker. Får sende mann og barn istedet, og prøve å slappe av litt her hjemme!
Favole Skrevet 1. juni 2014 #735 Skrevet 1. juni 2014 Høres meget lurt ut å sende resten av gjengen avgårde og bli hjemme selv for litt avslapping, det fortjener du noe så innmari! Fornøyde barn etter bursdagsfeiring er beste sort
Fibonacci Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #736 Skrevet 1. juni 2014 Favole: Ja, det er så verdt det når barna er lykkelige! Har sovet litt, spist litt og tatt det med ro i tomt hus. Får div. vondter når jeg legger meg ned, det strammer sånn nederst i magen og jeg blir litt kvalm. Må puste litt ekstra. Men det slutter når jeg står opp igjen, jeg orker bare ikke være oppe hele tida for energien er helt på bånn.
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #737 Skrevet 2. juni 2014 Heisann Formen er dårlig, jeg er kvalm og har hodepine. Har vært en del våken siden kl. 4 i natt. Tror ikke det blir noen fødsel her med det første, og det er helt greit!
Mus-Katt Skrevet 2. juni 2014 #738 Skrevet 2. juni 2014 God morgen =) Kjipt at formen er dårlig og søvnen likeså. Husker selv mine siste dager der jeg våkna klokka 4.. Hva er det med kl 4 egentlig? Synes jeg hører om flere som våkner sånn ca 4 den siste tiden og er søvnløse til utpå mårrakvisten igjen. Pass på hvis hodepinen blir sterkere, kvalme + hodepine kan jo være noe tegn på sv.skapforgiftning, uten at det er min intensjon å skremme deg! Men du er sikkert obs på det selv
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #739 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Klokken fire er djevelens tidspunkt, altså Det er en stand-up komiker eller noe sånt som har en greie på det, skal se om jeg finner den igjen! TED Talk, var det! Rives: The Museum of Four in the Morning: Endret 2. juni 2014 av Tekola
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #740 Skrevet 2. juni 2014 Mus-Katt og Tekola: ja, hva er det med kl. 4 om morgenen?? Sola står jo opp på den tida nå (har begynt å få med meg soloppgangen hver morgen - litt fint det og) og fuglene begynner å synge. Kanskje det er nok når man sliter med søvnen fra før? Hodet mitt ble bedre etter litt søvn på formiddagen i dag. Det er kjempevarmt, lurer på om hodepinen har en sammenheng med varmen og gresspollenet. Er småkvalm fortsatt og orker ikke mye mat. Har gått ned i vekt, er det grunn til bekymring nå på slutten? Neimen ikke sikker jeg. Nå skal jeg snart ut og hente barnepakken fra Rimi og en pakke på Posten (fra Lilleprinsen, med stelleveske og vognkroker) Ellers vet jeg ikke helt. Spise en is kanskje? Og finne ut hva jeg orker av middag. Vanlig middag er i hvert fall helt uaktuelt. Kyllingsalat med mye friske ting oppi kanskje? Og masse iste med isbiter *nam* I ettermiddag skal jeg følge eldstemann til svømminga, dette er såvidt jeg kan se siste uka hans der. Ikke lenge til sommerferie heller! Ellers murrer det godt i mage og rygg i dag. Flyr en del på do også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå