Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #741 Skrevet 2. juni 2014 Hadde bare lyst til å grine i stad, hadde kjøpt inn til en deilig salat med masse godt oppi, men etter å ha vært innom 2 matbutikker og båret 3 handleposer og 2 pakker, henta eldstemann og kjørt ham på svømming og kommet meg hjem med alle tingene, orket jeg ikke å lage noe mat! Kvalm, svimmel, varm og tett, og har noen veldig sterke kynnere. Ser og kjenner det på magen at de tar godt. Så nå står mannen og lager salaten. Foreldrene mine har snuppa i ettermiddag, og pappaen min skal hente eldstemann når han er ferdig på svømminga. De hjelper til masse, og er gull verdt - spesielt nå for tida.
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #742 Skrevet 2. juni 2014 Guri, skjønner godt at du ikke orket det da! Synes du er tøff, jeg, som står på så mye!
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #744 Skrevet 2. juni 2014 (endret) En annen dag kanskje, nå er kyllingsalaten fortært og jeg ligger og slapper av på sofaen. Så den nyeste episoden av Game of Thrones i stad, og satt der helt i sjokk etterpå! Fy flate!!! Endret 2. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #745 Skrevet 2. juni 2014 Nå har jeg litt sånn potensiell angst.. For bestevenninna til snuppa har fått lus, og fikk det enten i går (da vi hadde bursdag) eller i dag. Jeg vil virkelig ikke ha lus i huset - og særlig ikke akkurat nå! Vi har faktisk aldri hatt lus, men det hadde jo vært typisk om dette blir første gang Barna er jo ikke hjemme akkurat nå, må sjekke dem når de kommer. Hjelpes... Jeg klør jo bare ved tanken!
Favole Skrevet 2. juni 2014 #746 Skrevet 2. juni 2014 Den babyen din må jo bare ha tenkt seg ut snart sånn som kroppen din er nå. Håper du slipper å gå slik lenge Nå gleder jeg meg veldig til GoT når mannen kommer hjem Og lus, æsj..! Krysser fingrene for at dere slipper! Merket jeg tok meg til hodebunnen med en gang jeg leste det
Millimani Skrevet 2. juni 2014 #747 Skrevet 2. juni 2014 Satse på at det går bra! Om dere skulle ha fått lus så er det ikke sikkert det er så styrete som man forestiller seg at det er. Jeg hadde selv lus for åtte år siden, og var "glad" det var på sommeren og ikke vinteren. Vinteren er jpo så mye styr med luer. Håper dere ikke har fått lus. Bare gre med lusekam så ser man fort om det er egg i håret eller ikke. Pass på å ikke være nær håret til bestevenninna eller andre som har lus nå da.
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #748 Skrevet 2. juni 2014 Takk, jeg tror vi kan puste lettet ut nå - har sjekka håret veldig nøye med lusekam, og har ikke funnet noe. Men det klør fortsatt i min egen hodebunn. Æsj!! Har veldig vondt i underetasjen i kveld, må være babyen som presser seg nedover. Supervonde kynnere/maserier også. Håper på å få sove litt likevel..
Mus-Katt Skrevet 2. juni 2014 #749 Skrevet 2. juni 2014 En annen dag kanskje, nå er kyllingsalaten fortært og jeg ligger og slapper av på sofaen. Så den nyeste episoden av Game of Thrones i stad, og satt der helt i sjokk etterpå! Fy flate!!! Jeg følger med litt sånn sporadisk, i form av at jeg spør mannen om referat etter at han har sett episoden, for jeg klarer ikke å se på det. Det blir for brutalt.. Nå er han på tur så får ikke oppdatert meg.. Er kanskje andre her i tråden som som følger med, kanskje du kan bruke spoiler-funksjonen eller skrive til meg i PM hva som skjer? med mindre de dreper dyr på en bestialsk måte, da vil jeg ikke vite!
Mus-Katt Skrevet 2. juni 2014 #750 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vil ikke vite! Så et bilde på nett, fysj!
Mus-Katt Skrevet 2. juni 2014 #753 Skrevet 2. juni 2014 Koser meg heller med Midsomer murders og Chief inspector Barnaby i de hyggelige omgivelsene
Ciara Skrevet 2. juni 2014 #754 Skrevet 2. juni 2014 Håper du slipper å vente for lenge på fødsel! Titter innom stadig vekk i spenning. Og lykke til når det braker løs! Er navn bestemt, forresten? *navnenerd* Tror jeg husker navnene på dine to og lurer på om dere velger noe som står i stil
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #755 Skrevet 2. juni 2014 Ciara: Navnet er klart, og står i stil med de to andre Snuppa var litt imot det en stund, men nå er det visst helt greit! Er spent selv jeg, hehe. Når har han lyst til å komme?
Favole Skrevet 2. juni 2014 #756 Skrevet 2. juni 2014 Lov å spørre om navn? Både storebror og storesøster har kjempefine navn! Storebrors navn var ett av mine ønsker faktisk.
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #757 Skrevet 2. juni 2014 Kan sende deg PM Favole! Ønsker ikke å fortelle hele verden før han er ute
Favole Skrevet 2. juni 2014 #758 Skrevet 2. juni 2014 Takk for pm skjønner godt at du ikke vil dele med hele Internett før han er ute
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå