Yesterday Skrevet 8. juni 2014 #821 Skrevet 8. juni 2014 Så fin babymage Hvordan startet fødselen sist? Var den rask el lang?
Fibonacci Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #822 Skrevet 8. juni 2014 Yesterday: forrige fødsel var rask og intens. Du kan lese om begge fødslene her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=807738&page=39
Yesterday Skrevet 8. juni 2014 #823 Skrevet 8. juni 2014 Ah du har to før av ja, selvfølgelig Takk skal lese senere, skal bort snart så ikke tid nå. Ha en fin dag
Fibonacci Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #824 Skrevet 8. juni 2014 Nå ligger jeg rett ut etter å ha gått tur i varmen. Tok en runde på 3 km mens mannen skrudde sammen sprinkelsenga! Orker jeg å gjøre noe mer i dag, da?
Favole Skrevet 8. juni 2014 #825 Skrevet 8. juni 2014 Flink du er som har gått tur! Hadde jeg vært deg ville jeg brukt kvelden til avslapping og egenpleie
Mafalda Skrevet 8. juni 2014 #826 Skrevet 8. juni 2014 Forslag: sitte i sola, lese en bok og ta livet heeeelt med ro! Så deilig med noen rolige dager, det er deg vel unt!
Fibonacci Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #827 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Favole og Mafalda: fine forslag Ja, her blir det nok mye avslapning i kveld, og sikkert noen episoder av Vikings eller Orphan Black. I stad fikk jeg sovet/slumret/slappet godt av etter den turen jeg gikk, og nå holder mannen på med biffmiddag til oss Er kke så veldig sulten om dagen men mat må man ha for det. Tenker på ungene ute på hytta og savner dem. Snuppa har hatt litt symptomer på UVI, men det går visst bedre. I dag har søsteren min og småjentene hennes vært der ute på besøk, og de har kost seg veldig. Eldstemann bygger trehytte med bestefaren sin, han elsker sånt! Har begynt å få følelsen av at dette blir en overtidsbaby, selv med mase/modningsrier og masse sånt. Jeg får skaffe meg litt tålmodighetssalve sånn i tilfelle Endret 8. juni 2014 av La Traviata
Millimani Skrevet 8. juni 2014 #828 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har jo tippa at babyen kommer den 13, juni, og da blir det ikke overtids-baby. Satse på at den ikke kommer på overtid da! 13. juni er på fredag, så da skal du se at fredag den trettende blir lykkedagen din
Fibonacci Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #829 Skrevet 8. juni 2014 Det hadde vært fint om du har rett, Millimani! Nå i kveld har jeg veldig harde kynnere (sitter bare i magen, strammer som et h****** i evigheter så jeg sliter med å puste). Et par mase/modningsrier også. Ny rekord i ødemer, mannen sa at føttene mine lignet hans brukne og hovne fot fra i vinter. Jej, liksom...
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #830 Skrevet 9. juni 2014 Her er jeg, etter en 'standard' natt med litt urolig søvn pga varmen og kynnere/maserier og tissetur i 4-tida. Ingen tegn til at bebisen vil ut i dag. Men skal gi ham litt tid - er tross alt 8 dager til termin! Og gutter er treige Vi skal en tur på stranda i dag, kanskje et bad i sjøen kan skremme/lokke ut lillebror? Og så kommer barna hjem i kveld. Åh, savner dem sånn!
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #831 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Tippeliste:2. juni: *bakepulver*8. juni: Eldstemann 9. juni: TuttaV 10. juni: Favole 12. juni: Keljo 13. juni: Snuppa, Millimani 14. juni: La Traviata-mannen 15. juni: HopsiDeisi, Mazilla 16. juni: roseduft 17. juni: UL-termin, Leopanter 18. juni: Tekola 19. juni: Ipanema 20. juni: Menstermin, Mafalda 21. juni: kisskissbangbang, Mus-Katt 22. juni: La Traviata Da ble det ikke eldstemanns tippedato, ei heller min mors, hun tippet 7. juni. Så får vi se om TuttaV får rett, evt. Favole som tippet at det skjer i morgen! Jeg er i hvert fall klar Endret 9. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #832 Skrevet 9. juni 2014 Vi har hatt en herlig tur til stranda! Solt oss, slappet av og bada i sjøen. Friskt og deilig! Følte meg litt sånn 'på utstilling' med magen min, da jeg gikk uti vannet hørte jeg ei lita jente si 'Se på den store magen der, mamma!' Nå er vi hjemme, og jeg skal ta en hvil før middag. Barna kommer hjem i 8-tida og det skal bli herlig å klemme dem
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #833 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Sånn ser magen ut titt og ofte - helt skjev og rar! Prøver å lokke ham ut med en cola-is Og hvis han blir sur fordi han ikke får det likevel, er det for sent! Endret 9. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #834 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nok en deilig dag Vi har grilla laks i folie og pusla litt i hagen i ettermiddag. Har virkelig nytt dette å bare være oss to - kanskje for siste gang på leeenge. Merker kynnere og små modningsrier med en gang jeg setter/legger meg ned, så er litt spent på hvordan kvelden og natta blir.. Er veldig trøtt, så med litt Paracet burde det gå an å få sove. Trenger opplading, for i morgen er det hverdag igjen, med morgentrøtte unger som må mases avgårde på skolen, div. gjøremål i løpet av dagen, lekser, middag og sommerkonsert med koret til snuppa på kvelden. Det blir kjempekoselig å høre dem synge, og jeg kommer garantert til å snufse meg gjennom det! Endret 9. juni 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 9. juni 2014 #835 Skrevet 9. juni 2014 Fine, skjeve magen Mm, grillet laks er bare nydelig Tror jeg må gå for det neste gang vi skal grille Må ha vært godt å ha en alenehelg, som du sier så er det kanskje siste gang på ganske lenge at det er aktuelt. Men er noe med det å komme tilbake til hverdagen også, er ikke så verst det heller Håper kvelden og natta blir fin, med mindre baby bestemmer seg for å bare poppe ut like over midnatt eller iløpet av neste døgn da såklart Heia 10.juni
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #836 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Favole: Vi får se! Morgendagen er litt travel, men rekker sikkert en fødsel også Barna er hjemme De har blitt brune og fine og har noen skikkelige myggstikk. Men snuppa er ikke i form Siden lørdag morgen har vi lurt på om hun har UVI, men det er visst ikke vondt å tisse lengre, hun virker blid og fornøyd men har ingen matlyst i det hele tatt. Det er veldig ulikt henne. Og så har eldstemann fått tannverk, så i morgen må jeg ringe både tannklinikken og legekontoret. Jeg er kjempesliten nå, har de verste kynnerne, så skal ta en tidlig kveld. Endret 9. juni 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #837 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har vondt! Tror det bare er maserier, men de er såpass vonde at jeg nesten begynner å lure... Begynte å ta tiden på dem i stad, da de begynte å gjøre ordentlig vondt. 23:50 23:55 00:03 00:08 00:15
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2014 #838 Skrevet 9. juni 2014 Oooooi, spennende! Høres jo ut som om det er noe på gang!
Favole Skrevet 9. juni 2014 #839 Skrevet 9. juni 2014 Spennende!!! Heia heia heia! håper for din del at det ikke er bare maserier, det er så slitsomt :/
Fibonacci Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #840 Skrevet 9. juni 2014 (endret) 00:21 Den siste var ganske ille, men jeg kjenner dem mest i magen og det er ikke helt sånn jeg har hatt det før (da satt riene kun i ryggen). 00:27 Endret 9. juni 2014 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå