Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen, alle sammen! :)

Har vært en fin morgen så langt! Skal se på barna gå i tog etterpå :flagg:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 36 uker på vei! :sjokk:

Det er 1 måned til termin - det er litt sånn.. Yay!! Og hjelp! :ler:

Nytt magebilde:

ac7j4k.jpg

Vekt: 79,1 kg (+12,1 kg totalt)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært nede i sentrum og sett på toget. Veldig stas, men åh så sliten jeg er nå! Føles som jeg har dobbelt så mye vann i beina plutselig. Hadde med krykker, og det var jeg glad for etter hvert - godt å ha noe å støtte seg til når det blir mye ståing og gåing.

Vekta har også gjort et hopp.. Jaja. Det forsvinner igjen!

Barna var strålende fornøyde med tog, is og brus og nå er de på skolen med mannen og har visst allerede vunnet fine premier på leker. Jeg sitter her i sofaen igjen med beina høyt og en sprellemann i magen :rodmer:

Etterpå skal vi grille hos mamma og pappa! :spise:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte magebilder! :) Sukk, blir nesten verpesyk. Men vi tenker det holder med to... Skjønt man skal aldri si aldri, eller hva?

Håper dagen har vært fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Håper dere har hatt en fin dag, ser ikke verre ut ihvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciara, Favole og Murmelmy: :klem: Takk, dagen var veldig fin! Litt sliten, men det hører vel med.

Har hatt en urolig natt, for snuppa fikk et anfall av falsk krupp. Hun kom inn til oss i 5-tida og hadde tungt for å puste, stakkars. Hun var så redd. Vi satt ute med henne en stund, men til slutt dro mannen inn til legevakta med henne, for hun ble ikke så mye bedre av å puste inn kald luft (og lufta er vel strengt tatt ikke så kald nå i mai måned...). Hun holder på å bli forkjøla, og slimhinnene er derfor trange. Hun skal sove med åpent vindu og hodet høyt. Vi har sovet til nå, bortsett fra eldstemann som ikke ble så veldig berørt av nattas begivenheter. Jeg har begynt å dovne bort i armene når jeg sover, moro..

I dag skal mannen rydde i en haug med kvista flis oppi skråningen bak husene sammen med en nabo, og så skulle vi på stranda og ta gravid-bilder - men får se hva vi orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, stakkars lita :\ Håper det går bedre med henne nå!

Morsomt med gravidbilder da, om det blir noe av :) Kjekt å se tilbake på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er helt fin igjen nå!

Har tatt masse fine bilder på stranda i dag. Er kjempefornøyd! Gleder meg til å se gjennom alle sammen. Vi vassa, lekte, grilla hamburgere og koste oss skikkelig :)

Her er en liten smakebit:

*bilde fjernet*

(Lar det ligge her til i morgen, og så tar jeg det bort).

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en urolig natt, for snuppa fikk et anfall av falsk krupp. Hun kom inn til oss i 5-tida og hadde tungt for å puste, stakkars. Hun var så redd. Vi satt ute med henne en stund, men til slutt dro mannen inn til legevakta med henne, for hun ble ikke så mye bedre av å puste inn kald luft (og lufta er vel strengt tatt ikke så kald nå i mai måned...). Hun holder på å bli forkjøla, og slimhinnene er derfor trange. Hun skal sove med åpent vindu og hodet høyt.

Husk at dere kan åpne fryseboksen også, der er det nok mye kaldere enn ute i mai-lufta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere! :klem:

Vi tok nesten 80 bilder i går.. Mange fine altså. Hadde flaks med været, og lyset var veldig fint.

Deler gjerne et par bilder til:

*bilder fjernet*

(Det ligger mange på Instagram også)

Er blitt enda mer hoven nå, beina føles som tømmerstokker og fingrene som tjukke pølser. Det er varmt, og jeg har sovet litt dårlig. Må nok ha et par saftis i dag :is:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dere kan åpne fryseboksen også, der er det nok mye kaldere enn ute i mai-lufta ;)

Takk for tips! Det skal jeg huske på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, varmt! Har noen vonde og tette kynnere, og klarer ikke slappe av, så jeg vasker babytepper og klær.

Her er de siste innkjøpene til lillebror - noen nye sommerklær må han ha. :)

1zztmp2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er altså så fine :hjerte:

Så fint tøy! Hvor har du handlet? :) Må kanskje gå til innkjøp av sommertøy til denne fyren min, nå begynner jo til og med vi i iskalde nord å få litt varme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...