Gjest roseduft Skrevet 8. mai 2014 #562 Skrevet 8. mai 2014 Åå gratulerer med ny bil! Jeg kunne også tenkt meg en slik, men har foreløbig ikke behov. Får evnt investere i en 7-seter dersom vi får mange barn Håper formen er fin ellers
Fibonacci Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #564 Skrevet 8. mai 2014 Takk! Vi skal hente den på mandag! Gleeeeder meg De tilbød oss en ganske lav pris for den gamle Avensis'en, så vi selger den heller på egenhånd og vil antakelig få en god del mer for den. Den er jo i god stand, selv om den er 12 år gammel. Nå er jeg megatrøtt, skal lalle straks
Mazilla Skrevet 8. mai 2014 #565 Skrevet 8. mai 2014 Wow, ikke verst at dere får den allerede på mandag, trodde det pleide å være leveringstid på sånt Gratulerer med bilkjøp!
Fibonacci Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #566 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Bilen var så å si klar til levering den, men vi ville at de skulle montere en takgrind for oss, så da blir det mandag ettermiddag. Wiiii! Har sovet så GODT i natt, og våkna ikke før litt på 7! Da ropte snuppa helt fortvila inne fra rommet sitt, og trodde vi hadde forsovet oss. Vanligvis er hun supertrøtt om morgenen, og må dras ut av senga. Jeg har mye kynnere, murringer, nedpress og stikkinger for tida, det modnes tydeligvis. Men jeg er sikker på at hodet fortsatt er øverst på høyre side... Sukk. Jaja, fortsatt ca. 5 uker igjen! Har en del ærender jeg må få unna i dag, og så skal vi reise til svigers i helga. De skal ha innvielsesfest for det nye lysthuset svigerfar har bygd på lørdag, og så skal nevøen vår feire familiebursdag på søndag. Gruer meg litt til å ligge i en annen (hardere) seng, sitte på harde utestoler, det er bjørketrær overalt, og sist vi var der markerte hunden deres utenfor rommet vi lå på (og jeg tråkket rett i det da jeg skulle på do om natta) Endret 9. mai 2014 av La Traviata
Mafalda Skrevet 9. mai 2014 #567 Skrevet 9. mai 2014 Gratulerer med ny bil! Det er stas! Og lykke til i helgen... det hørtes egentlig like slitsomt som hyggelig ut, men får håpe du slipper å tråkke midt i hundemarkering om natta, i det minste!
Fibonacci Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #568 Skrevet 10. mai 2014 (endret) God lørdag! I dag er jeg 35 uker på vei Vi er hos svigers, hvor det kommer 40 gjester på lysthusinnvielsesfest i dag. Blir sliten av tanken! Men jeg har i hvert fall sovet godt enda en natt - måtte denne trenden vare! Og ingen hundemarkering utenfor døra da jeg sto opp Nytt magebilde: Endret 11. mai 2014 av La Traviata
Gjest roseduft Skrevet 10. mai 2014 #569 Skrevet 10. mai 2014 Hurra for 35 uker og nydelig mage Jeg kjenner virkelig savn etter gravidmagen når jeg ser bildene dine Håper jeg er så heldig å få oppleve en graviditet til, til tross for vondter/plager, kramper i leggene og dårlig søvn Håper du sover godt igjen i natt da Ha en herlig søndag
Fibonacci Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #571 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Roseduft og Kommode: Takk begge to! Jeg lurer på om magen har sunket plutselig, trusene krøller seg foran og jeg har vannvittig nedpress! Gikk tur i går og det kjentes som jeg hadde en vannmelon mellom beina. Så kanskje han har snudd seg med hodet ned? Kjente i hvert fall det jeg trodde var en liten fot høyt oppe på magen i går. Skal få tatt nytt magebilde for å sammenligne med forrige bilde. Her ble det seint i går, med MGP til over midnatt. Ungene fikk lov til å være lenge oppe og se på, men snuppa ville gå og legge seg under avstemningen, hun holdt på å sovne oppå meg stakkars. Og jubel og fryd, jeg sov helt til kl. 9 i dag! Det var en koselig innvielsesfest, men det er ikke like stas med snøvlete 70-åringer som tar meg på magen og mener at det MÅ være tvillinger inni der. I dag har vi besøkt oldemor på snart 100 (!) men hun bare sov. Lot seg ikke vekke av noenting Nå pakker vi litt og vasker den gamle bilen innvendig for å klargjøre den for salg. Fikk så mye kynnere at jeg måtte ta meg en pause. Etterpå blir det en tidlig middag og så bursdagsfest for nevøen vår. Han blir tenåring! Har strekt seg og kommet i stemmeskiftet og alt Endret 11. mai 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #572 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Den har sunket tydelig på 2 dager! Til venstre: 34+6, til høyre 35+1. Endret 11. mai 2014 av La Traviata
Gjest Tekola Skrevet 11. mai 2014 #573 Skrevet 11. mai 2014 Oi! Det er definitivt en nedsunket mage! Håper han har snudd seg!
Fibonacci Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #577 Skrevet 11. mai 2014 Ja, skikkelig forskjell, og mye lettere å få puste nå! Deilig Hjemme igjen etter en litt slitsom men koselig helg. Jeg er helt kaputt etter en biltur med masse kynnere og murringer i mage og rygg, pluss at magen er øm der lillebror sparker. Nå har jeg pakket ut litt, barna er på vei i seng og jeg ligger på sofaen med beina høyt og ser på 71 grader nord-finalen.
Fibonacci Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #578 Skrevet 11. mai 2014 Og forresten; jeg kjenner ikke hodet øverst til høyre lengre, det er mykt der. Kjenner noe hardere lengre ned, langt ut til sida, men det er mindre enn hodet. Så jeg begynner å føle meg mer og mer sikker på at han har snudd seg! Får vente til jordmortimen på tirsdag med å evt. få det bekreftet
Fibonacci Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #579 Skrevet 13. mai 2014 I går henta vi den nye bilen, den er så fiiiin! Må bare venne meg til å kjøre den. Og så må vi få solgt den gamle! Eldstemann var så søt i går - på tur til svømminga innså han at dette var siste gang han kjørte med den gamle bilen, så da måtte bilen få en hadet-kos på panseret Har sovet litt dårligere i det siste, har så vondt nedover beina. Er litt mer hoven i fingrene også. 5 uker igjen nå, og folk har begynt å tippe på fødselsdato og sånt. Litt moro Jeg skal til jordmor i dag. Er veldig spent på hvordan han ligger nå, magen har jo sunket og jeg har masse nedpress. Krysser fingrene for at han har snudd seg!
Yesterday Skrevet 13. mai 2014 #580 Skrevet 13. mai 2014 Fin mage Tydelig forskjell ja! Og grattis med bil Har du benkramper om natta? Da kan magnesium hjelpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå