Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig j86, vi må alle støtte hverandre her inne :)

Tror ikke mannen din vil klage nei :fnise:

Jeg forteller ikke min mann når jeg har el, men han er ikke dum :fnise:

Det mest optimale hadde nok vært en sen Junibaby, siden skolen slutter da :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn jeg og, vi er nå aktive prøvere! Er så spennende :)

Har ikke helt troa på at det skjer noe denne pp da... Jeg har eggeløsning nå, og mannen ligger rett ut og er syyyyyk.... Så det blir ikke noe på meg :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg og, vi er nå aktive prøvere! Er så spennende :)

Har ikke helt troa på at det skjer noe denne pp da... Jeg har eggeløsning nå, og mannen ligger rett ut og er syyyyyk.... Så det blir ikke noe på meg :P.

:velkommen: Saya !

Dere har en spennende tid i vente, og jeg håper turen din innom her blir kort :-)

Bruker du el tester? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Saya !

Dere har en spennende tid i vente, og jeg håper turen din innom her blir kort :-)

Bruker du el tester? :-)

Takk! :)

Nei, jeg gjør ikke det. Det er kanskje et must? Jeg har ganske god kontroll på syklusen da, og merker el veldig godt, så har tenkt at det er nok... Er veldig utålmodig da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Nei, jeg gjør ikke det. Det er kanskje et must? Jeg har ganske god kontroll på syklusen da, og merker el veldig godt, så har tenkt at det er nok... Er veldig utålmodig da! :P

Det er absolutt ikke et must, siden du har god kontroll så trenger du dem vel ikke :) Har god kontroll på el selv, men liker å bruke dem likevel :P

Er utålmodig her også! Ikm om 2 dager! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke et must, siden du har god kontroll så trenger du dem vel ikke :) Har god kontroll på el selv, men liker å bruke dem likevel :P

Er utålmodig her også! Ikm om 2 dager! :-)

Kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg nok tester om det ikke klaffer ganske raskt :P.

Oioi, spennende! :) Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg nok tester om det ikke klaffer ganske raskt :P.

Oioi, spennende! :) Har dere prøvd lenge?

Vi har vært uten prevansjon i ca 1 år. Og vi har heller ikke brukt hoppe av i svingen metoden, men det er først nå vi (jeg) passer på å treffe rundt el. Så vil si vi er i pp 1. Er dette deres pp 1 også?

Det blir spennende å følge hverandre fremover da! Har dere barn fra før? Og hvor gamle er dere? :)

Ble et par spørsmål til deg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å melde seg inn her etter! Er på 2.pp etter MA i april. Syklusen har vært ustabil i etterkant, men har nå endelig fått positiv el.test så håper virkelig at det klaffer denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å melde seg inn her etter! Er på 2.pp etter MA i april. Syklusen har vært ustabil i etterkant, men har nå endelig fått positiv el.test så håper virkelig at det klaffer denne perioden.

Velkommen FrøkenRødhette :)

Det er veldig trist at du har gått igjennom en MA.

Håper at det vil klaffe for dere fort, og at alt vil gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går en spennende tid i vente!:) jeg bruker heller ikke el tester, mulig jeg kjøper om det ikke klaffer denne pp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært uten prevansjon i ca 1 år. Og vi har heller ikke brukt hoppe av i svingen metoden, men det er først nå vi (jeg) passer på å treffe rundt el. Så vil si vi er i pp 1. Er dette deres pp 1 også?

Det blir spennende å følge hverandre fremover da! Har dere barn fra før? Og hvor gamle er dere? :)

Ble et par spørsmål til deg nå :P

Kjempespennende! :)

Jeg er 30, mannen 35. Vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold, men de begynner å bli store nå.

Vi har vært uten prevensjon 2-3 mnd, hoppet av i svingen. Vi prøvde forrige pp også, så dette er pp 2. Sist jeg var gravid ble jeg gravid i pp 3, men det er 8 år siden. Håper det klaffer like greit nå!

Du da, hvor gamle er dere? Har dere barn fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, 9 dpo. Får vente noen dager før jeg tar ny test (hvis jeg klarer) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke til å oppdatere. Jeg skal også bli flinkere til det :)

Jeg har forventet mensen på fredag, men HÅPER den ikke kommer. Selv om jeg merker litt murringer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer like fort for dere nå også Saya! :) Vi er begge 24 år og vi prøver på vårt første barn :)

Fikk negativ i dag også 13 dpo.

Håper tr holder seg borte i morgen ;)

Flere her inne som har en følelse om at dere ikke kan bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er så flinke til å oppdatere. Jeg skal også bli flinkere til det :)

Jeg har forventet mensen på fredag, men HÅPER den ikke kommer. Selv om jeg merker litt murringer :(

Jeg hadde skikkelig mensmurringer da jeg oppdaget jeg var gravid. Dvs. Det føltes som mens skulle komme NÅR SOM HELST, men jeg testet for morroskyld - og den var positiv :) Det kan være et tegn begge veier gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer like fort for dere nå også Saya! :) Vi er begge 24 år og vi prøver på vårt første barn :)

Fikk negativ i dag også 13 dpo.

Håper tr holder seg borte i morgen ;)

Flere her inne som har en følelse om at dere ikke kan bli gravid?

Jeg har den følelsen.. Tror ikke jeg kan bli gravid selv om ingenting tilsier at jeg ikke kan bli det. Men tror det er veldig vanlig å føle det sånn når man aldri har vært gravid før :)

Her tror jeg jeg kanskje fikk positiv el test men ikke helt sikker, så tester på ny i morra. venter på å komme over k dpo land! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den følelsen.. Tror ikke jeg kan bli gravid selv om ingenting tilsier at jeg ikke kan bli det. Men tror det er veldig vanlig å føle det sånn når man aldri har vært gravid før :)

Her tror jeg jeg kanskje fikk positiv el test men ikke helt sikker, så tester på ny i morra. venter på å komme over k dpo land! ;)

Godt det ikke er bare meg som føler det :) Har alltid regelmessig syklus og føler alltid el veldig godt, men likevel veldig bekymret.

Du får ta en ny el test i morgen og se om den blir sterkere :-) Dpo land er et spennende land å være i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...