Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en merkelig variant av TR i går... men det gav meg i alle fall en syklus på 35 dager, og HVIS neste syklus blir 35 dager må jeg regne litt på når jeg er forventet å ha EL og IKM.. Etter hva jeg kan se blir det EL rundt 19.okt, og IKM 3.november?? Tuller jeg nå eller`?

Og i tillegg, når bør jeg begynne å teste for EL? 10 dager etter mensen er ferdig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Då er EL I PP2 over, og det er berre å vente og vente og vente.. Og krysse fingrane! :-)

Ps: Eg vil anbefale appen WomanLog. Den gjer det kjempeenkelt å halde styr på syklusane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er EL I PP2 over, og det er berre å vente og vente og vente.. Og krysse fingrane! :-)

Ps: Eg vil anbefale appen WomanLog. Den gjer det kjempeenkelt å halde styr på syklusane!

Krysser fingrene for deg! :D Her skulle EL vært fredagen som var, men usikker på om den kanskje var forsinket og kom i går i stede.. Uansett hva det var som kom eller ikke kom i går, må jeg vel bare smøre meg med tålmodighet! :P

Anonymous poster hash: e0a1e...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo i dag. Syns det er så lenge til ikm dag så syns det hjelper å tenke at allerede på mandag er jeg 6 dpo. Det er fra og med da man kan kjenne evt festesmerter eller få tidlige symptomer..

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ett lite spørsmål. Jeg er i dag 2 dager over IKM. Har i dag og i går tatt 5 graviditetstester, 3 strimler fra billigtester og to fra CB. Alle disse har vært svakt positive. Men i dag tok jeg også en digital fra CB og denne viste ikke positiv. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dpo.. Tida går saaakte.

Tek meg sjølv i å støtt og stadig Google symptoma, og kjenne ekstra godt etter. ;)

ak89: men 5 viste positivt? Merkeleg. Har du testa på morgonurin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo.. Tida går saaakte.

Tek meg sjølv i å støtt og stadig Google symptoma, og kjenne ekstra godt etter. ;)

ak89: men 5 viste positivt? Merkeleg. Har du testa på morgonurin?

Ja 5 var positive. Nå har jeg ringt gynekologen som følger meg opp siden jeg går på pergo å jeg skulle få komme der i morgen for å ta blodprøve for å måle HCG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo er dagene etter høyest sjanse for å bli gravid?(bruker app)

Anonymous poster hash: 97c43...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo er dagene etter høyest sjanse for å bli gravid?(bruker app)

Anonymous poster hash: 97c43...872

Ja... to dager etter den dagen du fikk positiv eggløsningstest (hvs du bruker det da)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kryssar fingrane for deg, ak89! :)

Takk for det :-) jeg og ;-) kommer oppdatering når jeg får svar på bl.p på onsdag eller før viss det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på lørdag, ingen tegn til graviditet nå 11 dpo. Tror jeg bare dropper å teste til mensen faktisk er forsinket. Litt pms-humør også idag, så ser ut som jeg må regne med å få TR på besøk. Litt skuffa på forskudd, har jobba hardt ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan svare meg/forklare meg en kommentar mannen min har fått på sædprøven.

"Funn forenlig med inflammasjon. Ingen synlige spermier i prøven før sentrifugering. Etter seintrifugering, funn av få bevegelige spermier. Anbefaler videre utredning ved fertilitetsklinikk."

Noen som kan gi meg klarhet i denne kommentaren? Er det slik å forstå at vi ikke kan få barn på den naturlige måten? Og er det noe mulighet for oss å få barn i det heletatt?

Er skikkelig deprimert nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen fysiske tegn på graviditet, men da mensen er to dager forsinket valgte jeg å teste, to streker lyste mot oss. Vet ikke helt om det har gått opp for meg! Dette er fantastisk! :laugh: Ventet mange år på dette, men ikke turt å begynne prøvingen før nå i høst. :biggrin: Klaff! :bolledeig::gravid:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...