Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk!

Tør liksom ikke tro det er sant! Streken kan liksom ikke være borte i morgen? Tror jeg må ta en strimmel til i morgen tidlig og løpe til apoteket å få en med ukeindikator:p

Jeg har ikke sagt det til han enda. Han er på filmkveld med vennene, lurer på om jeg skal vente til i morgen med å si det å snike en tutt eller noe ned i jakkelommen hans ;)

Vi snakket om det senest i dag. Jeg sa at jeg trodde jeg faktisk var gravid, da bare smilte han og sa at han gledet seg til å lage vugge:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Tør liksom ikke tro det er sant! Streken kan liksom ikke være borte i morgen? Tror jeg må ta en strimmel til i morgen tidlig og løpe til apoteket å få en med ukeindikator:p

Jeg har ikke sagt det til han enda. Han er på filmkveld med vennene, lurer på om jeg skal vente til i morgen med å si det å snike en tutt eller noe ned i jakkelommen hans ;)

Vi snakket om det senest i dag. Jeg sa at jeg trodde jeg faktisk var gravid, da bare smilte han og sa at han gledet seg til å lage vugge:):):)

Streken forsvinner nok ikke i morgen :) oppdater her inne når du har tatt flere tester for dette er så spennende !:) Kjempe søtt at din man skal lage vugge selv, han vil nok bli så glad nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken forsvinner nok ikke i morgen :) oppdater her inne når du har tatt flere tester for dette er så spennende !:) Kjempe søtt at din man skal lage vugge selv, han vil nok bli så glad nå :)

Ja, tror det! Merker det er litt skrekk blandet med fryd! :)

Håper at du også får positiv test snart!:) har du laget dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det! Merker det er litt skrekk blandet med fryd! :)

Håper at du også får positiv test snart! :) har du laget dagbok?

Tusen takk, det håper jeg også på! :) Hadde vært artig å være i terminklubb sammen :danse:

Jeg har ikke tenkt så mye på det å lage dagbok, men kanskje det blir en til slutt. Skal du lage en svangerskaps dagbok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, det håper jeg også på! :) Hadde vært artig å være i terminklubb sammen :danse:

Jeg har ikke tenkt så mye på det å lage dagbok, men kanskje det blir en til slutt. Skal du lage en svangerskaps dagbok? :)

Ja, tenker at jeg gjør nok det!:)

Hadde vert veldig morro å havne i samme terminklubb ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ingen tr enda da, Misho! :)

Her går dagene frem mot neste el og prøveperiode kjempetreigt, men sånn er det vel bare når man er ivrig og venter på noe...

Ja det gir jo håp, men den er nok her den 10/8 om ikke før :)

Så det blir nok sikkert mer prøving her også :) Alt som helst skulle vært i går tar lang tid :P Håper det ikke blir så altfor lang prøving på dere :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser klokken er blitt veldig mye nå, mannen er bortreist til østlandet og kommer hjem om ikke så lenge. (vi bor i Bergen)

Han vil nok bli overasket av at jeg er våken enda :fnise:

Klarer bare ikke å sove godt uten mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Tok e ny nå og synes den er litt svakere i dag jeg, og det på morgenurin. Er vel kanskje det som kalles kjemisk graviditet...

Får ut å kjøpe en digital når apotekene åpner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at testen har forskjellig mengde fargestoff eller noe sånt? :klo: Krysser fingrene for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj... Tok e ny nå og synes den er litt svakere i dag jeg, og det på morgenurin. Er vel kanskje det som kalles kjemisk graviditet...

Får ut å kjøpe en digital når apotekene åpner;)

Den streken er ganske sterk for å være kjemisk syne jeg :klo: Men det samme skjedde med meg, at testen ble noe svakere dagen etterpå, for å så bli sterkere igjen. Tror det er normalt og testene mellom seg varierer litt. Ta en digital for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital nå! Gravid 1-2, så da stemmer det med beregningene mine ifht. Siste mens og termin :D

Så glad, og redd :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser litt videre jeg da, har fortalt mannen det nå!

Vi har besøk så var litt vanskelig å få han for meg selv, men fikk han med inn på kjøkkenet og gav han en tutt i hånden. Han såg først sjokkert ut, så smilte han fra øre til øre!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...