Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 7 dpo. Prøver å vente med testing til ihvertfall torsdag ;)

Spennende ! Skal følge godt med :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 DPO. Planegger å gjøre en test i morgen tidlig, men er usikker på om det er noen vits enda! Man må vel egentlig vente til 10 DPO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 DPO. Planegger å gjøre en test i morgen tidlig, men er usikker på om det er noen vits enda! Man må vel egentlig vente til 10 DPO?

Er du ikke 10 dpo i morgen da? :klo: Jeg testet ihvertfall positivt da sist gang ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke 10 dpo i morgen da? :klo: Jeg testet ihvertfall positivt da sist gang ;)

Varmen som har tatt meg... Herregud. Det stemmer :-) Utsatte testing i dag fordi jeg tenkte at jeg skulle vente til 10 dpo.

Yes! Ønsk meg lykke til i morgen da! Føler på meg at det ikke har skjedd noe da, ingen symptomer overhodet.. Men man kan jo håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på dette forumet siden februar-mars. Begynte prøvingen litt i løpet av januar :-) nå er vi virkelig gått inn for å prøve å få baby <3 jeg skal ha IKM ca. 8/8-14. Veldig spent! Håper det klaffer denne gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge godt med dere også Nautika og j86 :)

Fikk negativ i dag også på morgenurin, så jeg har mistet troen denne pp :)

Velkommen tilbake FrøkenNy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror jeg fyrer av en test i morgen tidlig. Da er jeg 9 dpo

Jeg fikk positiv 9 dpo :Nikke: Så det er fult mulig.

Krysser alt for deg og sender masse babystøv! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er gravide/har vert gravide; hvor raskt kom symptomene?

De siste dagene har jeg vert øm i brystene, stikking i h. Side, oppblåst mage og kvalme(!!). Er det mulig å ha symptomer når man kun er 6 dpo?

Hadde ingen merkbare symptomer før i uke 6-7 jeg! Og det var ømme pupper (har enda kjempevonde brystvorter!), kvalme og trøtthet. Så jeg hadde ingen anelse før positiv test :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag (10 DPO) dessverre, så har mistet troen... Satser på at det klaffer neste gang! Maibaby <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test i dag (10 DPO) dessverre, så har mistet troen... Satser på at det klaffer neste gang! Maibaby <3

Det er fortsatt gode sjanser. Mange får ikke positiv før ikm, og noen til og med over ikm :)

Så ikke gi opp, mistet troen jeg også men er et ørlite håp ennå for oss begge :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig mista all trua, har ikke hatt mens siden starten av mai og bare negative tester. *Hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen merkbare symptomer før i uke 6-7 jeg! Og det var ømme pupper (har enda kjempevonde brystvorter!), kvalme og trøtthet. Så jeg hadde ingen anelse før positiv test :Nikke:

ok, tusen takk for svar! Har hørt man kan ha symptomer så tidlig, men tenker at det er nok bare noe annet. Får se om TR kommer eller ikke:)

Negativ test i dag (10 DPO) dessverre, så har mistet troen... Satser på at det klaffer neste gang! Maibaby <3

du har vel gode sjanser enda? Kan godt være at du er gravid men at det ikke er begynt å slippe HCG enda:) krysser fingrene!:)

Jeg har virkelig mista all trua, har ikke hatt mens siden starten av mai og bare negative tester. *Hrmf*

åå:/ har du sjekket om du får eggløsning?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ test i dag (10 DPO) dessverre, så har mistet troen... Satser på at det klaffer neste gang! Maibaby <3

Du har enda noen dager på deg :) Er jo tidlig med 10 dpo!

Maibaby er forresten veldig fint å få! :)

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå:/ har du sjekket om du får eggløsning?:)

Sjekker titt og ofte, men ingenting. Virker som at hele underlivet har førtidspensjonert seg. Bortsett fra utflod nå og da, er det ikke mye som skjer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt gode sjanser. Mange får ikke positiv før ikm, og noen til og med over ikm :)

Så ikke gi opp, mistet troen jeg også men er et ørlite håp ennå for oss begge :troest:

Tusen takk, snill du er!! :-) Vi kan jo ikke gjøre annet enn å håpe, og hvis det ikke går er det å prøve enda litt hardere neste måned, noe som mannen helt sikkert vil bli veldig glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har enda noen dager på deg :) Er jo tidlig med 10 dpo!

Maibaby er forresten veldig fint å få! :)

Krysser fingrene for deg!

Tusen takk Hay, du er god! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...