Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i over 3år, begynte å prøve etter at jeg mistet min lille prins på 1 1/5 år av noe de ikke forstår hva er.

Har tatt tre prøverør, operert 1 gang og utallige hormonkurer uten noe hell.

Mildt sagt trenger jeg litt oppmuntring og motivasjon til å ikke gi opp....

Alle sier at du ikke skal tenke på det, men det er ikke så enkelt. Alle venninne mine har fått barn på første forsøk og noen er på runde to mens vi sliter med å få det til en gang.

Nå går jeg å venter på operasjon til å få brent eggstokkene(noen som vet noe om en slik prosedyre?), men det er bare lengre og lengre ventetid :(

Huff, trist at dere har prøvd så lenge. Vil bare tipse deg om at det er en tråd som heter Prøverør 2014 der det er større sannsynlighet for at du får svar på spørsmålene dine og møter andre i samme situasjon.

Lykke til videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her. Starter snart på siste p-pillebrettet. Planlegger å begynne å prøve for fullt i september. Har for "anledningen" klart å slutte å snuse :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve etter bryllup om 2 uker! Hadde dere kasta brettet nå eller etterpå?

Anonymous poster hash: 97c43...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve etter bryllup om 2 uker! Hadde dere kasta brettet nå eller etterpå?

Anonymous poster hash: 97c43...872

Nå! Du blir ferdig med bortfallsblødningen før bryllupet, og syklusen får noen uker til å komme igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er folk i løypa her nå? Jeg tror jeg får EL på søndag eller mandag, så vi får spille litt ludo i løpet av helga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, trist at dere har prøvd så lenge. Vil bare tipse deg om at det er en tråd som heter Prøverør 2014 der det er større sannsynlighet for at du får svar på spørsmålene dine og møter andre i samme situasjon.

Lykke til videre :klemmer:

ok :) Tusen takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå! Du blir ferdig med bortfallsblødningen før bryllupet, og syklusen får noen uker til å komme igang ;)

Men er det ikke stor sjanse for mensen på bryllupsnatta da? At jeg blør en stund etter at brettet er ferdig?

Anonymous poster hash: 97c43...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke stor sjanse for mensen på bryllupsnatta da? At jeg blør en stund etter at brettet er ferdig?

Anonymous poster hash: 97c43...872

Jeg pleier å begynne å blø dag 3 eller 4 også blør jeg 5 dager, men man vet aldri...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missjentå

Her har jeg lyst å være med!

Jeg er 19 år og samboeren min er 25 år.

Dette er pp 2. Hadde EL 16.Juli, så bare 12 dager til neste ikm for håpentligvis.

Jeg lurer litt på om noen vet om problemer med å bli gravid kan ligge i familien, har en i familien som har gått igjennom utallige prøverør uten hell. Så det får jeg litt nerver av. Selvom jeg fortsatt er veldig ung og kanskje ikke burde brydd meg med det her, så er vi veldig klare for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er folk i løypa her nå? Jeg tror jeg får EL på søndag eller mandag, så vi får spille litt ludo i løpet av helga :lur:

4 dpo her...

bare å vente... kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke stor sjanse for mensen på bryllupsnatta da? At jeg blør en stund etter at brettet er ferdig?

Anonymous poster hash: 97c43...872

Hvis det er kjempeviktig for deg å ikke ha blødning bryllupsnatta, så ville jeg ventet med å slutte på pillen til veldig nærme, ta siste pille dagen før f.eks. Og nei, jeg hadde ikke vært happy om jeg hadde hatt mensen bryllupsnatta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er kjempeviktig for deg å ikke ha blødning bryllupsnatta, så ville jeg ventet med å slutte på pillen til veldig nærme, ta siste pille dagen før f.eks. Og nei, jeg hadde ikke vært happy om jeg hadde hatt mensen bryllupsnatta ;)

Eller slutte på piller nå, og så kjøre primolut dagene før bryllupet! :) Mange får jo eggløsning på primolut selvom mensen blir utsatt, så da er det jo faktisk sjans for babymaking på bryllupsnatten også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primolut?? Hva er det?:-) jeg er ny her,hehe :-)

Anonymous poster hash: 97c43...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primolut?? Hva er det?:-) jeg er ny her,hehe :-)

Anonymous poster hash: 97c43...872

Primolut N kan du få hos legen din for å utsette menstruasjonen litt hvis den kan komme på et ubeleilig tidspunkt! :) Les litt i felleskatalogen. Er ikke alle som får eggløsning mens de går på Primolut, men en del får det så da er det iallefall en liten sjans. Bedre enn både ingen sjans med p-piller eller blødninger på bryllupsnatta :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...