Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Håper det er fort overstått og at det sitter igjen fort, Nautika :klem::blomst:

Saraby, jeg skjønner godt følelsen med lange prøveperioder og det å ikke se at det skal skje noe med det første :( Det kommer! Nå har du jo også fått lykkekrem og lykketester, så da kan det jo være at egget allerede er på plass og bare venter på å gi deg to blå <3

Har du testet ennå denne pp?

Neei, bare med el tester som ikke blir noe sterkere :( Skal teste i morgen tidlig for da er jeg 10 dpo, men jeg gruer meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde jeg hadde fått mensen på mandag (ca. 10-11 dpo? husker ikke helt) og hadde masse mensensmerter igår, men det har gitt seg helt. Tørr nesten ikke å håpe, mest sannsynlig får jeg mensen for fult i morgen på IKM eller fredag mest sannsynlig.

Edit: Glemte å legge til at jeg har spøttet noe på mandag, og igår men det var ganske lite at det kom kun litt på papiret når jeg var på do!

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg hadde fått mensen på mandag (ca. 10-11 dpo? husker ikke helt) og hadde masse mensensmerter igår, men det har gitt seg helt. Tørr nesten ikke å håpe, mest sannsynlig får jeg mensen for fult i morgen på IKM eller fredag mest sannsynlig.

Edit: Glemte å legge til at jeg har spøttet noe på mandag, og igår men det var ganske lite at det kom kun litt på papiret når jeg var på do!

hvis det var rundt 10 dpo du hadde spotting sp kanskje det var festeblødning ? :) Jeg testet negativt idag, 10 dpo. Fortsetter testing i morgen selsom håpet er på bånn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det var rundt 10 dpo du hadde spotting sp kanskje det var festeblødning ? :) Jeg testet negativt idag, 10 dpo. Fortsetter testing i morgen selsom håpet er på bånn

Det er det jeg har gått rundt og tenkt! :) men tørr nesten ikke å tro på det. Helt vanlig at jeg spotter noen dager før mens... meeeen må sies at denne gangen har vært litt annerledes (???) gjenstår bare å vente noen dager og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre en ting. Om dette er festeblødning, hvor lenge må jeg vente til å få en evt positiv test? er det noen her som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo fra person til person hvor tidlig eller sent man kan teste positivt. Noen kan teste positivt så tidlig som 8 dpo, mens andre ikke tester positivt før flere dager etter ikm :) Hadde jeg vært deg hadde jeg testet på ikm-datoen så sant du ikke får tr før. Får du negstiv test da og ikke tr dukker opp, så bare fortsett å test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer jo fra person til person hvor tidlig eller sent man kan teste positivt. Noen kan teste positivt så tidlig som 8 dpo, mens andre ikke tester positivt før flere dager etter ikm :) Hadde jeg vært deg hadde jeg testet på ikm-datoen så sant du ikke får tr før. Får du negstiv test da og ikke tr dukker opp, så bare fortsett å test :)

Jeg må si at jeg klarte ikke å holde meg og tok en test rett etter at jeg skrev dette innlegget! en BT og en CB digital rett etter.

BT ble ganske klar positiv!!!!!! og CB digital viste GRAVID!!!! :bolledeig: jeg er i sjokk!!!!!!!

Nå er jeg bare mest bekymra over at TR dukker opp på fredag, men som sagt var BT ganske så positiv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ulzzang! :gravid: Når du tester positivt på kveldsurin betyr det jo at du har ganske mye HCG i urinen. Krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ulzzang! :gravid: Når du tester positivt på kveldsurin betyr det jo at du har ganske mye HCG i urinen. Krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast! :)

Takk, takk! det håper jeg og! Ja var nesten helt sikker på at jeg skulle få negativ test, men er overrasket over hvor tydelig positiv den testen ble. Tvillinger kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg klarte ikke å holde meg og tok en test rett etter at jeg skrev dette innlegget! en BT og en CB digital rett etter.

BT ble ganske klar positiv!!!!!! og CB digital viste GRAVID!!!! :bolledeig: jeg er i sjokk!!!!!!!

Nå er jeg bare mest bekymra over at TR dukker opp på fredag, men som sagt var BT ganske så positiv!

Gratulerer ! :blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Ulzzang!! :danse::blomst:

Her har mannen og jeg snakket. Og vi holder selvfølgelig fast på planen vår, men han er visst litt skremt igjen! jeezes.. så..så snill som jeg er har jeg sagt at vi kan starte forsiktig igjen. Altså prøve 2-3 dager og så la han styre resten.. om han vil komme inni eller ikke.. bare så han får vennet seg til det igjen. Herregud men ja sånn gårre :fnise: Så lenge vi prøver NOE så er jeg fornøyd. Har en plan jeg.. vi skal absolutt prøve rundt eggløsning! Resten av dagene kan han få bestemme :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ulzzang!! :danse::blomst:

Her har mannen og jeg snakket. Og vi holder selvfølgelig fast på planen vår, men han er visst litt skremt igjen! jeezes.. så..så snill som jeg er har jeg sagt at vi kan starte forsiktig igjen. Altså prøve 2-3 dager og så la han styre resten.. om han vil komme inni eller ikke.. bare så han får vennet seg til det igjen. Herregud men ja sånn gårre :fnise: Så lenge vi prøver NOE så er jeg fornøyd. Har en plan jeg.. vi skal absolutt prøve rundt eggløsning! Resten av dagene kan han få bestemme :P

Ja, her er det bare til å forføre :fnise:

Gjør han blind med litt sexy undertøy og litt grisesnakk så har du han. :skratte:

Lykke til og håper det klaffer :)

Jeg er på dag 11 og tenkte å begynne å teste etter EL om en dag eller to. Tenker å vente litt siden jeg har EL veldig seint, ca på dag 18. Dagene går fryktelig seint frem til EL. Hvordan vil det gå etterpå, enda seinere tenker jeg meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, her er det bare til å forføre :fnise:

Gjør han blind med litt sexy undertøy og litt grisesnakk så har du han. :skratte:

Lykke til og håper det klaffer :)

Jeg er på dag 11 og tenkte å begynne å teste etter EL om en dag eller to. Tenker å vente litt siden jeg har EL veldig seint, ca på dag 18. Dagene går fryktelig seint frem til EL. Hvordan vil det gå etterpå, enda seinere tenker jeg meg :fnise:

Haha grisesnakk funker aldri for han gitt! han syns det bare blir kleint... men litt sexy undertøy skal nok hjelpe litt ja! Skal tenke ut en plan jeg ;) Ellers vet jeg han er veldig glad i godlukt og tattovering... spørs ikke om jeg skal ta på meg en eller annen vanntattovering bare for å tilfredstille han litt :fnise: Har en nå faktisk.. og han syns det er SKAMsexy (hans ord! haha)

Åjj det var litt lang ventetid ja :P denne mnd kom el helt presis! På dag 14! Og så var det en SÅ bra eggløsning å.. haha hvis jeg kan si det da :P Håper egga er like sterke når prøvingen starter. 22 dager igjen.. jepp jeg teller ned dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen gitt meg en "oppskrift" på forløpet etter sex og frem til bekreftet positivt resultat?

Vi skal starte prøvingen ved neste EL, og jeg føler meg helt grønn. Noe som ikke går godt overens med personligheten min, som helst skal ha alt under kontroll :-)



Anonymous poster hash: 0619d...6ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen gitt meg en "oppskrift" på forløpet etter sex og frem til bekreftet positivt resultat?

Vi skal starte prøvingen ved neste EL, og jeg føler meg helt grønn. Noe som ikke går godt overens med personligheten min, som helst skal ha alt under kontroll :-)

Anonymous poster hash: 0619d...6ee

Det eneste som en anbefalt er vel å ligge litt opp med rumpa og ikke la det renne ut med en gang. Og glidemiddel som ikke dreper sædcellene eller gjør det vanskelig å svømme.

Og ha sex annenhver dag. Er vel mange kjærringråd, men om alle fungerer er jeg ikke sikker på ;)

Spist sundt og variert :)

Og husk ta Folat allerede nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...