Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Negativ test igjen og ingen ordentlig mens. Slitsomt.

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test igjen og ingen ordentlig mens. Slitsomt.

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Hvor langt over IKM er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt over IKM er du?

Igår var det vel 2 dager over IKM og i dag har jeg fått mensen på ordentlig. Litt deilig I grunn at vi kan endelig starte prøvinga om bare noen uker.

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom endelig tanta i går, påmordentlig, nesten 5 uker etter pilleslutt. Men det er greit. Teller tilbake og da har jeg ant hatt EL da jeg hadde alle de andre rare symptomene pga hormonendringer, merket lite til det. Var for uggen til at vi la inn aksjer da også, hehe. Men nå gleder jeg meg, og fint å ha en anelse om ca når ting kan forventes. Så om ikke lenge får vi prøve skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her jeg også, endelig setter jeg og min kjære igang også!! :-) Sluttet på pillen 26.mai og er i første prøveperiode. IKM 23.juni, spennende :) :) Noen her som også bruker Fertility friend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke ha noen apper på telefonen i tilfelle noen jeg kjenner oppdager den :P Det er jo superhemmelig at vi prøver å få barn :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på her jeg også, endelig setter jeg og min kjære igang også!! :-) Sluttet på pillen 26.mai og er i første prøveperiode. IKM 23.juni, spennende :) :) Noen her som også bruker Fertility friend?

Velkommen :)

Jeg bruker også Fertility Friend og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bruke Fertility Friend ja, den virker bra :)

Tar tempen hver morgen, for moro skyld, hehe.

Har heldigvis ingen andre som bruker telefonen min, dessuten ligger appen inne i en mappe, så den synes ikke spesielt godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lastet den ned men synes det var ubehagelig at den var så "sosial" at man måtte registrere seg og at andre kunne se på mine ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo... Tiden går så seint!!

Sist jeg var gravid fikk jeg positiv 8 dpo. Skal hvertfall prøve å holde meg unna testene frem til da.

Har hatt en del stikk og murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo og brun kremet utflod idag!!! Hva betyr det, erfaringer?? :O

FF mener jeg hadde eggløsning 4-5.juni, og at ikm er 20.juni! (Første mnd etter pilleslutt så stoler ikke heeelt på den ennå)

Men det som var så rart idag var også at temperaturen min fikk en heftig dipp! Men ingen mens-smerter/murringer, bare brun utflod og ingenting mer. Hmmmm..... Noen her som har vært borti en sånn dipp hvis egget f.eks fester seg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo og brun kremet utflod idag!!! Hva betyr det, erfaringer?? :O

FF mener jeg hadde eggløsning 4-5.juni, og at ikm er 20.juni! (Første mnd etter pilleslutt så stoler ikke heeelt på den ennå)

Men det som var så rart idag var også at temperaturen min fikk en heftig dipp! Men ingen mens-smerter/murringer, bare brun utflod og ingenting mer. Hmmmm..... Noen her som har vært borti en sånn dipp hvis egget f.eks fester seg? :-)

Jeg kjenner ikke til dette med temperaturendringer, ettersom jeg ikke temper selv, men jeg tenker at brun utflod kan være tegn på festeblødning? Det stemmer i så fall greit med tiden egget bruker på å feste seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning pleier vel å være litt frisk blødning, ikke brunlig.

9 dpo i dag. Eller kan hende jeg bare er 8 dpo da. Tok en test i dag hos legen (pga noe annet), og den var så hvit som det går an å bli. ;) Men er jo enda veldig tidlig da. Spesielt hvis jeg bare er 8 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg gått inn for innkjøp av Pre-Seed, har hørt mange steder at man ikke blir fortere gravid med den osv. men vil egentlig bare prøve en glidemiddel som ikke er så ekkel å bruke og som ikke skader cellene og alle sier at den er veldig god som glidemiddel, kanskje verdt å bare teste ut? :)



Anonymous poster hash: ed3ba...bf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått inn for innkjøp av Pre-Seed, har hørt mange steder at man ikke blir fortere gravid med den osv. men vil egentlig bare prøve en glidemiddel som ikke er så ekkel å bruke og som ikke skader cellene og alle sier at den er veldig god som glidemiddel, kanskje verdt å bare teste ut? :)

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Vi prøve i 3 måneder første gangen. Den 3 PP brukte vi Pre-Seed og ble gravide :)

Anbefales hvertfall :)

8 dpo idag, føler det går driiitseint. Vudrerer å svi av en graviditetstest imorgen.

Tiden går så seint!

Er oppblåst, humørsvinger, hatt diare (det hadde jeg de første 3 månedene sist jeg var gravid), vondt når jeg tisser langt opp i magen (er ikke uvi, var også plaget med dette hele graviditeten uten forklaring), sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 5-6 DPO og er så sykt øm i livmora, samt vonde pupper.. Vi får se om vi traff denne gangen ;) SKal på sommerfest på jobb i morgen, usikker på dette med alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så usikker! Jeg vil så gjerne prøve denne perioden og jeg har en følelse om at det er nå det vil klaffe. Men nå ser det ut at jeg starter på ny avdeling på jobben hadde ikke det vært stusselig om jeg plutselig også blir gravid? Vet ikke om når jeg evt starter der men mest sannsynlig innen neste måned håper på før! Man kan jo vente en måned eller to? Er bare så syk utålmodig.

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er 15 dpo i dag. Testet ikke etter EL, men fikk noe som var mistenkelig likt EL-slim kvelden før antatt EL. Vi har egentlig ikke vært prøvere denne perioden, men har hoppet av i svingen og brukt kondom. Har hatt murringer, vond korsrygg og ømme brystvorter i snart en uke nå, men ingen TR ennå. Ikke har jeg tester liggende hjemme heller siden vi egentlig ikke skulle begynne før august/september, så får ikke sjekket i morgen. Tror jeg vil vente til over helgen og se om det bare er syklusen min som er i ulage :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi prøver også. Gikk tom for p-piller i begynnelsen av mai, og har fortsatt å ha regelmessig sex etter det. Ikke snakket offisielt om at vi "prøver", begge er litt redde, men er skjønt enige om at vi vil ha barn en gang. Vi er begge 33, så da er det på tide å sette i gang selv om det er med skrekkblandet fryd...Har forresten gått på p-piller mer eller mindre sammenhengende i 15 år.

Husker ikke når siste TR var, men mener det var i månedsskiftet april/mai eller første uken i mai. Aner ikke hvor lang syklus jeg har, om/når jeg har EL eller dato for IKM. Om jeg skulle fulgt 28 dagers syklus som jeg hadde på p-piller, skulle IKM vært 30 mai. Fremdeles ingen TR.

Har følt meg kvalm om morgenen de tre første dagene denne uken, oppstøt (har aldri ellers) og oppblåst. Testet midt på dagen på tirsdag og morgenurin onsdag; begge negative.

Kan det være at syklusen min er ute og kjøre, eller tror dere at jeg fremdeles kan teste positivt i denne PP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...