Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Hei :vinke: Kjenner behovet for å "snakke" litt med dere andre prøvere. Jeg er i PP3 nå, og har en datter som akkurat har blitt 3 år. Sist gang ble jeg gravid i PP3, så jeg håper det snart klaffer. Jenta vår er veldig klar for småsøsken, og jeg har veldig lyst på ny baby :gravid:

Hehe, O har også begynt å glede seg, til å bli storesøster som han sier :fnise:

Håper alle her blir gravide snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, O har også begynt å glede seg, til å bli storesøster som han sier :fnise:

Håper alle her blir gravide snart. :)

Åh det håper jeg ogsååå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Tok en graviditetstest nå, og tenkte å høre med dere eksperter om hva dere mener resultatet er.

Er ca 3 uker på overtid i forhold til mens.

På forhånd takk!

99eyvc.jpg



Anonymous poster hash: 8edd1...aa2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i tvil om at den er positiv ;):gravid:

Gratulerer!

Et forsiktig takk, Nautika! Jeg er i såkalt PP1, B1 og er faktisk smått livredd. Har lest så mange historier (bl.a her) om at det ville ta lang tid etter å ha sluttet på p-piller, så var ikke mentalt forberedt på at jeg skulle teste positivt før første mens etter p-pilleslutt. Men jeg antar at man aldri blir helt klar og forberedt, og at det bare er å hoppe i det?

Anonymous poster hash: 8edd1...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer AB!

Jeg var også heldig med positiv test i dag, så her kommer det forhåpentligvis en lillebror ellet søster i mars. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle som har fått positiv test! Så heldige dere er :)

Hvis jeg har sett riktig, har jeg ikm lørdagen igjen, så da får vi se!

Har vel kanskje ikke lagt inn altfor mange aksjer denne måneden..

Forholdet til samboer fikk seg en knekk i helga, så vi får se i det lange løp om det i det hele tatt er noe vits i å fortsette prøvingen. Håper jo selvfølgelig at det ordner seg :)

Endret av Bolla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide!

Håper dere får fikset på ting, Bolla* :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hiver meg på denne tråden jeg, i håp om at det går greit :-) Kjekt å ha noen å dele det med!

Gratulerer så mye til dere med positiv test, for en fantastisk følelse det må være :-)

Er selv prøver, og vi har prøvd siden desember 2012! Kjenner jeg begynner å bli veldig sliten og utålmodig av å stadig få negativt testresultat, men vi fortsetter å håpe :-)

Fikk nylig påvist PCOS, og er på første Pergokur nå. Er på dag 25 nå da, og føler PMS'en sniker seg innpå nå :glare: Men får jo bare håpe at TR holder seg unna! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye dere med positiv test! jeg skal ha IKM til lørdag og kjenner de vanlige mensen smertene kommer... drar til syden til lørdag så må vel Dra med mensen i studenter barn i magen denne mnd også uff.

Samboeren har tatt en sæd prøve men får ikke svar før om noen uker!!lenge å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen 3 dager forsinket.

Murringer og stikkinger som kommer og går.

Ekstremt trøtt, svimmel og slapp. Har vært løs i magen noe jeg var de 3 første månedene i graviditeten sist.

Mer tissetrang enn vanlig. Litt halsbrann om kvelden. Håper begynner å stige litt igjen. Men er redd for å håpe for mye.

Tenker å kjøpe en test imorgen og teste. Uææ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen 3 dager forsinket.

Murringer og stikkinger som kommer og går.

Ekstremt trøtt, svimmel og slapp. Har vært løs i magen noe jeg var de 3 første månedene i graviditeten sist.

Mer tissetrang enn vanlig. Litt halsbrann om kvelden. Håper begynner å stige litt igjen. Men er redd for å håpe for mye.

Tenker å kjøpe en test imorgen og teste. Uææ!

Har du fått testa? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått testa? :)

Negativ.

Forstår ingenting. Mensen er 4 dager forsinket nå.

Har gitt helt opp. Så da skal jeg prøve å ikke tenke mer på det og skal hvertfall ikke teste mer.

Hva gjør jeg vist ikke mensen kommer i løpet av neste uke? Går til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ.

Forstår ingenting. Mensen er 4 dager forsinket nå.

Har gitt helt opp. Så da skal jeg prøve å ikke tenke mer på det og skal hvertfall ikke teste mer.

Hva gjør jeg vist ikke mensen kommer i løpet av neste uke? Går til legen?

Teste igjen :) Legen gjør ingenting annet enn å ta en vanlig g-test før det har gått en viss tid. kan jo være el var senere enn det du trodde å da blir tr forskyvd også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teste igjen :) Legen gjør ingenting annet enn å ta en vanlig g-test før det har gått en viss tid. kan jo være el var senere enn det du trodde å da blir tr forskyvd også

Joo. Føler det er bortkasta å teste. Det ville vel slått ut nå om jeg var gravid.

Har en digital test, men kommer ikke til å bruke den før langt ut i neste uke om mensen ikke skulle dukke opp til da.

Irriterende å tenke at jeg snart skulle vært ferdig med mensen...

Er så irritert og lei meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo. Føler det er bortkasta å teste. Det ville vel slått ut nå om jeg var gravid.

Har en digital test, men kommer ikke til å bruke den før langt ut i neste uke om mensen ikke skulle dukke opp til da.

Irriterende å tenke at jeg snart skulle vært ferdig med mensen...

Er så irritert og lei meg. :(

Sitter i samme båten som deg, så vet hvordan det er;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i samme båten som deg, så vet hvordan det er;)

Huff, ja. Det er jo så innmari kjedelig å vente.

Håper det ordner seg fort så vi enten kan hoppe til neste prøveperiode eller få to blå! :)

Edit: Hvor mange dager forsinket er du?

Endret av Hay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...