Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

EL-slimet kommer gjerne dagen før, men kan sikkert komme på selve dagen også. Hos meg har det kun kommet før.

Annen hver dag skal holde ja, men hvis jeg hadde fått EL-slim og positiv EL-test denne måneden, så hadde vi sikkert lagt inn litt ekstra likevel, bare for å vite at man har gjort sitt. ;) men jeg ser ikke ut til å få EL med det første, så..Er på syklusdag 22 uten å ha noen som helst tegn til EL. Får håpe jeg har hatt det uansett, men er blitt litt pesimistisk nå, så.. :P

Sædceller kan leve opptil 5 dager, men de fleste dør vel innen 48 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimet er laget for å funke som en motorvei med innlagt matpakke til de tøffe svømmerne!

Så for oss ser det iallfall ut til at "full tank" hos samboer pga lite sex og optimale forhold i vagina var nøkkelen til suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimet er laget for å funke som en motorvei med innlagt matpakke til de tøffe svømmerne!

Så for oss ser det iallfall ut til at "full tank" hos samboer pga lite sex og optimale forhold i vagina var nøkkelen til suksess!

Men får bedre sædkvalitet av regelmessig sex, så det er lurere å ha sex jevnt over i hele syklusen kontra å kun ha sex ved EL. :jepp: Bare sånn at noen ikke tror at det er det som skal til, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, etter ett års prøving og en MA underveis, og med en mann 11 år eldre enn meg:

Jeg har googlet ALT som er ;)

Og ja, regelmessig sex og annenhver dag vae vår kjernefilosofi også.

Men:

Naturen er en morsom greie, jeg tror kombinasjonen med at vi ikke hadde hatt hyppig sex, slappet av mht prøving og at jeg fikk med meg at EL kom før "planlagt" var nøkkelen her ...

Og hehe:

At vi ikke har hatt sex/prøvd betyr ikke at svømmerne har gått en måned uten lufting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, etter ett års prøving og en MA underveis, og med en mann 11 år eldre enn meg:

Jeg har googlet ALT som er ;)

Og ja, regelmessig sex og annenhver dag vae vår kjernefilosofi også.

Men:

Naturen er en morsom greie, jeg tror kombinasjonen med at vi ikke hadde hatt hyppig sex, slappet av mht prøving og at jeg fikk med meg at EL kom før "planlagt" var nøkkelen her ...

Og hehe:

At vi ikke har hatt sex/prøvd betyr ikke at svømmerne har gått en måned uten lufting ;)

Jeg sa ikke noe på hvordan dere ble gravid, jeg bare sa det med sædkvalitet for at ingen skulle missforstå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hatt EL idag ifølge min app. Istedenfor har jeg mye EL-slim og vondt i eggstokkene.
Imorgen kanskje?
Her blir det sex hver dag hele uken :fnise: Vi tar ingen sjanser her i gården!

EL-testene har steget jent oppover de siste dagene.
Satser på positiv før helgen er omme hvertfall. Får se ;) Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte forresten PreSeed denne syklusen! Vet ikke om det var det som gjorde det, men kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte forresten PreSeed denne syklusen! Vet ikke om det var det som gjorde det, men kanskje? :fnise:

Jeg ble gravid den måneden vi brukte PreSeed :)

Synd at jeg ikke har husket å kjøpe inn dette denne gangen... :(

Ingen EL enda gitt. Håper den er seint istedenfor at jeg har gått glipp av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig EL! Den kommer nok i kveld eller i morgen. Masse EL-slim i morges. :) EL på dag 24 i syklusen, det er ganske sent det. Gir meg en syklus på 38 dager. Hvis jeg ikke blir gravid denne måneden så håper jeg virkelig at neste syklus blir kortere. IKM 15 juni, så nå er det bare å vente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har opplevd fått en svaaaak svak strek (med farge) som etter noen timer forsvinner? :bond:



Anonymous poster hash: ed3ba...bf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har opplevd fått en svaaaak svak strek (med farge) som etter noen timer forsvinner? :bond:

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Tror det er vanlig ja. Er en grunn til at det står at man skal kaste testene i søpla etter tidsfristen :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er vanlig ja. Er en grunn til at det står at man skal kaste testene i søpla etter tidsfristen :fnise:

synes jeg så strek med farge innen tidsfristen, men nå som jeg skulle se på testen igjen var den kritthvit, ingen skyggestrek engang, nothing :sjokkert:

jeg har ikm om to dager om det har noe å si :klo:

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes jeg så strek med farge innen tidsfristen, men nå som jeg skulle se på testen igjen var den kritthvit, ingen skyggestrek engang, nothing :sjokkert:

jeg har ikm om to dager om det har noe å si :klo:

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Test igjen i morgen tidlig eller på ikm dagen:-)Var den positiv så er den positiv selvom den ble borte etter tidsfristen. Det er derfor man skal kaste testene, for det som skjer etter tidsfristen skal ikke ha noe å si :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test igjen i morgen tidlig eller på ikm dagen:-)Var den positiv så er den positiv selvom den ble borte etter tidsfristen. Det er derfor man skal kaste testene, for det som skjer etter tidsfristen skal ikke ha noe å si :)

Det skal jeg gjøre! kjøper CB digital i morgen! :D

Nå er jeg så usikker på om den kom innen eller etter tidsfristen, den var så svak at jeg trodde først den var negativ, men farge hadde den! :D (også hjelper det lite at mannen sier at jeg virker gravid selv om han ikke kan vite slik :fnise:)

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skal jeg gjøre! kjøper CB digital i morgen! :D

Nå er jeg så usikker på om den kom innen eller etter tidsfristen, den var så svak at jeg trodde først den var negativ, men farge hadde den! :D (også hjelper det lite at mannen sier at jeg virker gravid selv om han ikke kan vite slik :fnise:)

Anonymous poster hash: ed3ba...bf6

Lykke til! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig EL! Den kommer nok i kveld eller i morgen. Masse EL-slim i morges. :) EL på dag 24 i syklusen, det er ganske sent det. Gir meg en syklus på 38 dager. Hvis jeg ikke blir gravid denne måneden så håper jeg virkelig at neste syklus blir kortere. IKM 15 juni, så nå er det bare å vente. :)

Juhu! Jeg kjente tre kraftige stikk forrige syklus, senere på dagen fikk jeg positiv EL-test og slim. Kroppen asså! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Jeg kjente tre kraftige stikk forrige syklus, senere på dagen fikk jeg positiv EL-test og slim. Kroppen asså! Lykke til :-)

Takk! Ja har stikninger jeg også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig EL! Den kommer nok i kveld eller i morgen. Masse EL-slim i morges. :) EL på dag 24 i syklusen, det er ganske sent det. Gir meg en syklus på 38 dager. Hvis jeg ikke blir gravid denne måneden så håper jeg virkelig at neste syklus blir kortere. IKM 15 juni, så nå er det bare å vente. :)

Åh heldigen :)

Håper EL dukker opp her også! Har hatt sykluser på 31/32 dager i det siste. Er noe dritt!

2-3 dager forsein ifølge en Pink Pad appen. Den andre Woman Log appen mener jeg skal ha EL om 2 dager.

Får håpe Woman Log er den riktige. Den stemte hvertfall sist jeg var gravid.

I går kveld fikk jeg neeesten positiv. Får se ikveld hva den sier da.

Jeg har høyest LH hormon om kvelden vist nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...