Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi prøver også. Gikk tom for p-piller i begynnelsen av mai, og har fortsatt å ha regelmessig sex etter det. Ikke snakket offisielt om at vi "prøver", begge er litt redde, men er skjønt enige om at vi vil ha barn en gang. Vi er begge 33, så da er det på tide å sette i gang selv om det er med skrekkblandet fryd...Har forresten gått på p-piller mer eller mindre sammenhengende i 15 år.

Husker ikke når siste TR var, men mener det var i månedsskiftet april/mai eller første uken i mai. Aner ikke hvor lang syklus jeg har, om/når jeg har EL eller dato for IKM. Om jeg skulle fulgt 28 dagers syklus som jeg hadde på p-piller, skulle IKM vært 30 mai. Fremdeles ingen TR.

Har følt meg kvalm om morgenen de tre første dagene denne uken, oppstøt (har aldri ellers) og oppblåst. Testet midt på dagen på tirsdag og morgenurin onsdag; begge negative.

Kan det være at syklusen min er ute og kjøre, eller tror dere at jeg fremdeles kan teste positivt i denne PP?

Kan godt være syklusen din er på bærtur ja. :) Jeg har i beste fall en sykluslengde på 38 dager denne syklusen. Er på dag 35 nå, og hadde (tror jeg) EL for snart to uker siden. Syklus nummer to etter p-pilleslutt. Forrige syklus var på 33 dager, så blir i så fall 5 dager forskjell.

Frustrerende, men normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første PP (beregnet utifra bortfallsblødning direkte etter pilleslutt) varte i 66 dager, mot vanlige 28-dagerssykluser før jeg begynte på p-piller.Så det kan definitivt være at kroppen sliter med hormonene fremdeles.

Vet du når du hadde EL? Gjennomsnittlige sykluser gir mensen 14 dager etter EL, så om det er kortere enn det siden du hadde EL, kan du jo prøve å regne deg fram til forventet TR i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Teriyaki :-) Sikkert syklusen som er ute og sykler, men føler meg uvel og rar. Kanskje ta en ny test om noen dager om ikke TR melder sin ankomst?

Endret av Sniff80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første PP (beregnet utifra bortfallsblødning direkte etter pilleslutt) varte i 66 dager, mot vanlige 28-dagerssykluser før jeg begynte på p-piller.Så det kan definitivt være at kroppen sliter med hormonene fremdeles.

Vet du når du hadde EL? Gjennomsnittlige sykluser gir mensen 14 dager etter EL, så om det er kortere enn det siden du hadde EL, kan du jo prøve å regne deg fram til forventet TR i alle fall :)

Ikke helt sikker, men tror rundt 14-17 mai ift 28 dagers syklusen Yasmin hadde. Det burde gitt TR omtrent 28-31 mai, ikke sant? Det vil si for ca to uker siden. Endret av Sniff80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda hvit g-test i dag, 12 dpo. Håpet er vel ikke hundre % ute enda, men har ikke trua for denne pp dessverre. Så utrolig kjedelig! Håper på mars-baby da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en ørliten skyggestrek på cb+, men etter å ha googlet litt så tror jeg den kan regnes som negativ. Får ta en til om noen dager om ikke tr dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ 10 dpo...

Har mista all troen jeg nå, fikk svakt svakt positiv 10 dpo sist jeg var gravid.

Hvor stor sjanse er det for å få positiv etter 10 dpo egentlig? Blææh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ 10 dpo...

Har mista all troen jeg nå, fikk svakt svakt positiv 10 dpo sist jeg var gravid.

Hvor stor sjanse er det for å få positiv etter 10 dpo egentlig? Blææh

Håpet er aldri ute før du faktisk får mensen! ;) Husk at to svangerskap gjerne ikke er like.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er aldri ute før du faktisk får mensen! ;) Husk at to svangerskap gjerne ikke er like.

Håper du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo er jo enda litt tidlig. :)

Jo, er vel det :) Håper dere har rett. Føler jeg burde fått positiv 10 dpo denne gangen også siden jeg fikk det sist på en måte. Men ingen svangerskap er jo like vist, så får krysse alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med dere som tester tidlig og kanskje har noe på gang! Her er jeg 6 eller 7 dpo i dag/morgen (søndag), har kjent litt på ømme brystvorter og en litt annerledes følelse i kroppen enn ellers. Har hatt ømme bryster og brystvorter i andre perioder også, men kroppen generelt er litt annerledes. Klarer ikke sette fingeren på det. Kan jo bare være at det føles som om vi var veldig flinke på å legge inn aksjer til rett tid, og jeg syns at vi skal få lov til å få en spire nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uka etter EL har jeg følt med fysisk dårlig. Kvalm, sterke menssmerter som kom og gikk og veldig sliten. Har opplevd det før, men sykt slitsomt. Ikm om en uke nå, så håper jeg kan få en litt mindre slitsom uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tr kom i dag. Syklus på 31 dager, 11 dager lengre enn sist. Er egentlig bare glad for å få en av delene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og negativ test.

Vet ikke om jeg leiter etter symptomer eller om kroppen min er ute å kjører.
Igår før jeg la meg ble jeg plutselig kjempesulten og måtte spise en youghurt i sengen :fnise:
Og så sov jeg dritdårlig inatt, hadde Restless Legs, var tissetrengt og drømte utrolig masse.
Har masse mensmurringer, så det er jo tydelig at mensen er på vei...
Har egentlig gitt opp denne prøveperioden... Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Kjenner behovet for å "snakke" litt med dere andre prøvere. Jeg er i PP3 nå, og har en datter som akkurat har blitt 3 år. Sist gang ble jeg gravid i PP3, så jeg håper det snart klaffer. Jenta vår er veldig klar for småsøsken, og jeg har veldig lyst på ny baby :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo, negativ test. Masse murringer og ingen mens. Såå irriterendes å vente på mensen når jeg vet jeg ikke er gravid! Skal ha mensen 13 dpo, altså imorgen. Uttolmodig? Jaaa!!! *rivesegihåret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...