Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er vanskelig men du må prøve å ikke tenke så mye på det. Som du sier selv er det mange som prøver i flere år og det er jo faktisk vanlig å ikke bli gravide før et år har gått for unge, friske par :) Det er nå 7 mnd siden jeg sluttet på p-piller og jeg har heldigvis (om jeg skal si det på den måten :P ) en litt negativ innsrilling og er bombesikker på at jeg ikke blir gravid så jeg klarer utrolig nok å ta det med ro, sidem jeg vet at man får jo ikke hjelp før etter et år uansett

Ja, du har rett hehe :) Bare blir så frustrert, hvorfor det skal ta sånn tid hvis alt er i orden liksom. Men som du sier man får ikke hjelp før etter 1 år så jeg bør vel egentlig ikke tenke på det <3

Men vanskelig å la være når man går å gleder seg også blir man så skuffet vær gang når man er såå klar.

Håper du får det til denne mnd da! :) Jeg fikk mensensmerter for noen timer siden med hodepinne så da kommer nok mensen i morgen tidlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har rett hehe :) Bare blir så frustrert, hvorfor det skal ta sånn tid hvis alt er i orden liksom. Men som du sier man får ikke hjelp før etter 1 år så jeg bør vel egentlig ikke tenke på det <3

Men vanskelig å la være når man går å gleder seg også blir man så skuffet vær gang når man er såå klar.

Håper du får det til denne mnd da! :) Jeg fikk mensensmerter for noen timer siden med hodepinne så da kommer nok mensen i morgen tidlig :/

Skjønner selvfølgelig det, og jeg er vel ganske heldig som klarer å være så "negativ" på en måte :P Lykke til !:):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg og samboer ønsker veldig gjerne å bli gravid, og dette skulle helst skjedd i går! Hehe :-) Jeg har fått provera og pergo som jeg skal ta, da jeg ikke har fått mensen igjen etter jeg sluttet på p-piller. Mitt spørsmål er: er det noen som vet om det er farlig å gå hver måned på dette i 4 mnd uten opphold? Gyn. har skrevet at jeg skal det, men på pakningen til provera og pergo står det at man ikke skal gå på dette hvis man er gravid. Hva hvis jeg blir gravid etter første runde, men hopper rett på runde to uten å vite? Det er for tidlig å teste fra første til andre runde, da jeg skal ta provera allerede på dag 16 etter etter første dag i siste menstruasjonsdag. Er veldig forvirret akkurat der, men regner med at gyn vet hva h*n snakker om! Hehe :-) Man kan vel ikke teste før ca 14 dager? Noen som har erfaringer? Ønsker alle lykke til med prøvingen :-) Jeg heier på alle og enhver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Hønepøne90 :) Håper det klaffer fort for dere :)
Vet dessverre ikke noe om provera og pergo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg tester for tidlig. Jeg våknet kl fem av at jeg måtte tisse, og tenkte at da kan jeg like gjerne ta en test siden jeg er 13 dpo i dag. Jeg var så trøtt at jeg bare la testene fra meg på benken og gikk og la meg igjen uten å se på de etter det var gått kanskje to minutter. Da jeg kom ned i morges var det en tydelig skyggestrek på begge to.. Men kan de bli så tydelig positive uten at det stemmer (hvis de ligger for lenge)? Jeg har testet med den ene typen før uten å få falsk positiv etter tidsfristen, sist gang sparte jeg på en for å sjekke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test etter 10-15 min med Clearblue sist, dvs. ca 10 min etter tidsfristen. Noen dager senere fikk jeg klar positiv test med en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Jeg tror jeg må ta en til i morgen :P Hadde egentlig lovet meg selv å ikke teste før lørdag, men så er jeg så uuuutålmodig nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! De to ukene fra EL til IKM er lange! Det samme er for øvrig de to ukene fra IKM til EL også!! *vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg tester for tidlig. Jeg våknet kl fem av at jeg måtte tisse, og tenkte at da kan jeg like gjerne ta en test siden jeg er 13 dpo i dag. Jeg var så trøtt at jeg bare la testene fra meg på benken og gikk og la meg igjen uten å se på de etter det var gått kanskje to minutter. Da jeg kom ned i morges var det en tydelig skyggestrek på begge to.. Men kan de bli så tydelig positive uten at det stemmer (hvis de ligger for lenge)? Jeg har testet med den ene typen før uten å få falsk positiv etter tidsfristen, sist gang sparte jeg på en for å sjekke :ler:

:popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene for Sprinkles*

7 dpo her i dag :P

Jeg også! Vil begynne og teste allerede :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Men må vel vente :P Lurte på om jeg skulle teste på bursdagen min, men det blir jo
bare 11 dpo :P

Kanskje jeg skulle ønsket meg g-test av gubben? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange billigtester liggende, så det er ikke det det står på ;) Hadde vært fint å overraske samboeren med positiv test på bursdagen hans neste uke 13dpo,så kanskje jeg klarer å holde meg til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har ingen tester enda :O
Det måtte jo ha vært en fantastisk bursdagsgave ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, det er så kjedelig å vente på at TR skal bli ferdig...
Forhåpentligvis er jeg ferdig imorgen og da er EL ca 30/31 mai.

Når pleier dere å leite etter EL? Med en gang TR er ferdig eller når det nermer seg EL?
Har kjøpt inn masse tester :fnise:
Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist, men tror jeg testa rundt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes all venting er kjedelig, så kunne vi ikke bare hatt EL hele mnd til vi ble gravide? :P

Bruker ikke EL-tester selv, men tror det er vanlig å teste litt før man forventer EL ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæh, det er så kjedelig å vente på at TR skal bli ferdig...

Forhåpentligvis er jeg ferdig imorgen og da er EL ca 30/31 mai.

Når pleier dere å leite etter EL? Med en gang TR er ferdig eller når det nermer seg EL?

Har kjøpt inn masse tester :fnise:

Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist, men tror jeg testa rundt EL.

Jeg begynner å teste morgen og kveld rundt dag 10 i syklusen iallefall :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagens! Den til høyre er fra i morges, og den andre er fra i ettermiddag!

post-67672-0-42455600-1400776844_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...