Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Dagens EL-test:

2014-07-19 12.41.36.jpg

Skal teste igjen i kveld, tipper EL kommer i morgen eller på mandag :)

Ser ikke ut som det er lenge til el er her nei!

Jeg er 8 dpo og håper jeg klarer å vente enda litt til med å ikke teste. Kommer nok sikkert til å teste imorgen kjenner jeg meg rett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest günes79

Jeg er i pp9 nå. Blir helt gal av å ikke få det til. Meldt meg inn i dette forum nå for å skrive litt innimellom og kanskje få ut litt frustrasjon når det trengs. Akkurat hatt EL nå, så da er det bare å vente å se. Kroppen har en tendens til å lure meg hver eneste mnd og det florerer av symptomer på graviditet før TR kommer som den skal. Har heldigvis en liten prins fra før av som vi kan kose oss med mens vi venter på at lillebror/søster skal feste seg i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sykt støl nederst i magen! Kjennes ut som jeg har trent noe helt sykt! :fnise:

9 dpo imorgen, fikk faktisk svaaakt positiv 10 dpo med mini. Så vi får se om jeg kanskje tester imorgen.

Denne måneden har jeg hatt mange symptomer. 6-7 dpo stakk det masse og vondt i livmor. Hadde også litt rosa i trusen 6 dpo. Er veldig tissetrengt, dette var veldig sterkt de første ukene i sist svangerskap. Og veldig støl rundt livmor.

Vi får se ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere strekene?
Den to øverste er ikke på morgenurin, men det er den nederste.
De er farge på alle strekene, men er veldig svake enda!
Gleder meg til å se imorgen!
:bond:

Endret av Hay
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom mensen idag så kjempe deppa! Ingen baby denne mnd Heller :(

Vet hvordan det føles ja 😫 men krysser fingrene for deg neste mnd 😃 stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny prøver her:) vi giftet oss tidliger i år og er nå klar for barn, og nå i gang med pp1. Tror ikke det klaffer på første forsøk, men man kan da håpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Melder meg inn her jeg også :)

Både meg og min mann er 24 år, gift og har fått barn på tankene (mest jeg da hehe)!

Han er litt mer skjer det så skjer det, mens jeg er litt mer aktiv ;)

Hvor lenge har dere her inne prøvd? Vi har vært uten prevensjon i over et år uten at noe har skjedd, så er litt bekymret kan man si.

El-tester og g-tester er ihvertfall bestilt, så ser frem til å få de i posten.

Det blir spennende å følge hverandre fremover og ha noen å dele tanker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Melder meg inn her jeg også :)

Både meg og min mann er 24 år, gift og har fått barn på tankene (mest jeg da hehe)!

Han er litt mer skjer det så skjer det, mens jeg er litt mer aktiv ;)

Hvor lenge har dere her inne prøvd? Vi har vært uten prevensjon i over et år uten at noe har skjedd, så er litt bekymret kan man si.

El-tester og g-tester er ihvertfall bestilt, så ser frem til å få de i posten.

Det blir spennende å følge hverandre fremover og ha noen å dele tanker med :)

Hei og velkommen inn hit!

Har dere prøvd aktivt å få barn i et år? Isåfall har dere rett på hjelp :)

Ellers kan det hjelpe å få kontroll over syklusen sin, når EL kommer og tegn på dette.

Sex annen hver dag rundt EL er også en fordel.

Vi ble gravide 3 prøveperioden med første. Og har nettopp fått svaaaaakt positiv med andre. Er jeg gravid nå gikk det på 2 forsøk.

Håper det klaffer for dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hay! :)

Kjempe gøy at du fikk to blå og masse lykke til videre i svangerskapet :) Håper resten av oss kommer etter nå :)

Vi har ikke prøvd aktivt i et år, så trøster meg med at vi har bommet på tiden rundt el.

Noen som har prøvd tester fra Ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med EL-tester fra ebay (Kina), men graviditetstestene fikk ikke sterkere strek utover i svangerskapet. De slo ut 10 dpo da, det skal de ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så utålmodig! Bare 2 dpo jo! Vil spole frem en drøy uke, så kan jeg få startet med testingen :sjenert: Skal heldigvis bort i helga så da går nok dagene litt fortere ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig!

Er rundt 6-8 dpo selv og er veldig spent :)

Har alltid vært sikker på min el siden jeg får veldig ømme bryst fra dag en helt til IKM. Men ikke denne gangen, ikke noe antydning til ømhet, men føles som jeg skal få mensen hver dag :) men det er vel kun en litt annerledes syklus og ikke graviditet som jeg håper på :-) Du må kose deg i helgen Nautika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg og venter på at el skal komme. Tenkte å begynne å teste meg på lørdag ish. :-) men er nok en uke til til jeg har el da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...