Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Forstår deg veldig godt skyblue, det ligger en ubehagelig følelse i bakhodet om at noe kan være galt. Alt vi kan gjøre er å fortsette med prøving og håpe på at det vil skje oss også :) Hadde vært artig om det hadde klaffet for oss alle her inne innen kort tid :) ønsker deg lykke til videre med prøvingen skyblue, håper den sitter for deg denne mnd, eller neste om du har hatt tr alt :) Vi kan også trøste oss med at i dag er sjansene veldig små for å forbli barnløs :)

Begynner prøvingen nå, så håper på klaff i august! :) hadde vært fint om vi alle fikk det til innen høsten er over ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også, første prøve måned.

Har IKM 31.7 eller 1.8 :-) Denne syklusen har også vært helt utenom det vanlige så krysser fingre og tær :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper noen kan svare meg på dette.

Fikk el tester i posten i dag, valgte å ta en test og den ble positiv. Skal ha tr om noen dager og har hatt el ca 17. Er det normalt å få positiv el rest rett før mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper noen kan svare meg på dette.

Fikk el tester i posten i dag, valgte å ta en test og den ble positiv. Skal ha tr om noen dager og har hatt el ca 17. Er det normalt å få positiv el rest rett før mens?

Du er ikke gravid da?

El-tester kan slå ut på graviditet har jeg hørt :)

Men jeg fikk faktisk positiv el-test en gang rett før mense, aner enda ikke hvorfor. Mensen kom som vanlig selv om jeg hadde hatt el tidligere også. Ikke godt å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke gravid da?

El-tester kan slå ut på graviditet har jeg hørt :)

Men jeg fikk faktisk positiv el-test en gang rett før mense, aner enda ikke hvorfor. Mensen kom som vanlig selv om jeg hadde hatt el tidligere også. Ikke godt å si :)

Det er vel sikkert ikke noe da :)

Kanskje feil med testen eller veldig sen el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sikkert ikke noe da :)

Kanskje feil med testen eller veldig sen el :)

Jeg fikk positiv EL-test 10 eller 11 dpo. Var gravid. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette får mine forhåpninger til å stige et par hakk :)

Tok en ny el test i dag, den ble også positiv. Har enda ikke fått g test i posten men det er vel for tidlig å teste uansett siden jeg har IKM 31.07/01.08 :)

Håper håper :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får mine forhåpninger til å stige et par hakk :)

Tok en ny el test i dag, den ble også positiv. Har enda ikke fått g test i posten men det er vel for tidlig å teste uansett siden jeg har IKM 31.07/01.08 :)

Håper håper :) :) :)

Ååh så spennende :popcorn:

Jeg tror du er gravid jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bli gal av å vente her så henger meg på denne tråden. Hadde en SA i starten av juli og nå er jo kroppen helt på bærtur, temperatur som en jojo og umulig å skjønne noe som helst. Men nå mener FF at jeg har hatt EL så da får man vel bare vente å se, ikke helt overbevist av FF sin tolkning siden temperaturene er all over. Har uansett bestilt EL-tester så jeg er mer forberedt neste periode, er nok litt optimistisk å tro det skal klaffe igjen med en gang (dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er gravide/har vert gravide; hvor raskt kom symptomene?

De siste dagene har jeg vert øm i brystene, stikking i h. Side, oppblåst mage og kvalme(!!). Er det mulig å ha symptomer når man kun er 6 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd! Vi skal kaste pillene om nøyaktig 1 mnd,etter bryllupsreisen :-) klarer ikke tenke på annet, ikke bryllupet en gang hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Hege899 :)

Forstår at du ikke kan tenke på noe annet, det er en veldig spennende tid det med å prøve å få barn :) :)

Håper det klaffer for dere fort :)

Jeg fikk g tester i posten i dag, tok en test nettopp og den ble negativ. Er 11 dpo så tenker kanskje jeg ikke er gravid likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Hege899 :)

Forstår at du ikke kan tenke på noe annet, det er en veldig spennende tid det med å prøve å få barn :) :)

Håper det klaffer for dere fort :)

Jeg fikk g tester i posten i dag, tok en test nettopp og den ble negativ. Er 11 dpo så tenker kanskje jeg ikke er gravid likevel :)

Var det du som bestilte med fertilityplan på ebay? Hvor lenge tok det før du fikk testene i posten isåfall? Bestilte EL og g-tester derfra etter tips fra denne tråden, spent på når de kommer :)

edit: *fertilityplan

Endret av curiousity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som bestilte med fertilityplan på ebay? Hvor lenge tok det før du fikk testene i posten isåfall? Bestilte EL og g-tester derfra etter tips fra denne tråden, spent på når de kommer :)

edit: *fertilityplan

Ja det var meg :)

Jeg bestilte el tester fra fertilityplan på Ebay, og de kom nøyaktig en uke etterpå :) g tester bestilte jeg fra en annen, veldig billige og er faktisk av merke wondfo. De samme som billig-tester.no bruker. Viste ikke det da jeg kjøpte dem, men det står bakpå emballasjen.

http://www.ebay.com/itm/181267387707?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

13 kr + gratis frakt for 20 stk.

Håper du får dem snart i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var meg :)

Jeg bestilte el tester fra fertilityplan på Ebay, og de kom nøyaktig en uke etterpå :) g tester bestilte jeg fra en annen, veldig billige og er faktisk av merke wondfo. De samme som billig-tester.no bruker. Viste ikke det da jeg kjøpte dem, men det står bakpå emballasjen.

http://www.ebay.com/itm/181267387707?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

13 kr + gratis frakt for 20 stk.

Håper du får dem snart i posten :)

Oi, det var billig! Jeg bestilte meg like gjerne en bunke jeg og :D jeg var veldig fornøyd med wondfo sist, det var bare de som slo ut da jeg hadde kjemisk i mai. Ikm om rett over en uke - da kan jeg like gjerne vente med å teste til de "gode" testene kommer i posten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var billig! Jeg bestilte meg like gjerne en bunke jeg og :D jeg var veldig fornøyd med wondfo sist, det var bare de som slo ut da jeg hadde kjemisk i mai. Ikm om rett over en uke - da kan jeg like gjerne vente med å teste til de "gode" testene kommer i posten ;)

Ja de var utrolig billig :)

Håper du blir fornøyd med dem så jeg ikke fikk deg til å "sløse bort" 13 kr :)

Gi en tilbakemelding når du har testet dem ut, så kan vi dele erfaringer med andre her inne tilfelle andre ønsker å teste dem ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var meg :)

Jeg bestilte el tester fra fertilityplan på Ebay, og de kom nøyaktig en uke etterpå :) g tester bestilte jeg fra en annen, veldig billige og er faktisk av merke wondfo. De samme som billig-tester.no bruker. Viste ikke det da jeg kjøpte dem, men det står bakpå emballasjen.

http://www.ebay.com/itm/181267387707?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

13 kr + gratis frakt for 20 stk.

Håper du får dem snart i posten :)

Snart en uke siden jeg bestilte, så da kommer de vel nå en av dagene! :) Bestilte en kombinertpakke med el og g-tester. Spørst om jeg ikke må bestille tester fra wondfo også da, siden det "bare" var 15 g-tester, og jeg kommer sikkert til å bli testoman ;) Må si fra om de er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig lett å bli testoman!

Og da har man aldri for mye tester ;) Har prøvd to stk i dag, negativ begge to men skal teste igjen i morgen.

Du får de nok innen noen dager ja, spennende! :)

Er det flere her inne som er nær IKM og tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...