Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg besøk av TR i dag :kosteskaft:

Man kan ikke score på første forsøk hver gang ;)

Bedre lykke neste gang! :blomst:

Satser på en maibaby!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nesten sikker på at tr har sin ankomst i morgen tidlig. :(

Håper det vil klaffe for resten her inne :) ! :danse:

Håper TR holder seg borte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 4 dager på mensenetterskudd, med alle tilhørende graviditetsymptomer. Tester negativt, men ser ingen tegn til tante rød D:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper TR holder seg borte!:)

Takk lillemeg90 :) TR har holdt seg borte i dag også (får alltid tr når jeg våkner). Men regner med hun er her den 5 eller innen den 10. Er på syklusdag 31 i dag :)

Har du startet testingen da? Spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lillemeg90 :) TR har holdt seg borte i dag også (får alltid tr når jeg våkner). Men regner med hun er her den 5 eller innen den 10. Er på syklusdag 31 i dag :)

Har du startet testingen da? Spent! :)

Håper hun holder seg borte i iallefall 9 mnd for deg;);)

Nei, leste på testene at de ikke er sikkre før 1 dager etter forventet IKM. Så tenker at jeg bare venter:) er bare noen få dager til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun holder seg borte i iallefall 9 mnd for deg;);)

Nei, leste på testene at de ikke er sikkre før 1 dager etter forventet IKM. Så tenker at jeg bare venter:) er bare noen få dager til:)

Krysser fingrene for at dette blir din mnd :) :) Og jeg syns du er veldig tålmodig :)

Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dette blir din mnd :) :) Og jeg syns du er veldig tålmodig :)

Har dere prøvd lenge?

Håper det er din mnd også!:):)

Hehe, det synes jeg også;) var helt forferdlig å vente før helgen, men nå har jeg slått meg litt til ro med at jeg vil vel uansett få neg, før IKM. Så da er det ingen vits i å bruke opp testene:):)

Vi er i PP1, då er helt ferske på denne direkte prøvingen;) dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst dere med at man blir mer og mer tålmodig når det gjelder testing jo lenger man er stuck som prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, jeg testet positiv i går tre dager over ikm:D Er så glad!! Var forberedt på å bruke lang tid, men klaffet på andre forsøk:) Hvor finner jeg terminklubben? Har prøvd å lete:/ sender babystøv til alle sammen;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg. :) Vi har bestemt oss for å begynne å prøve i det små, og det er nå en uke siden jeg var ferdig med siste pillebrett. Bortfallsblødningen kom etter et par dager, så nå er jeg veldig spent på hvor lang tid kroppen bruker på å komme inn i normal syklus. Er innstilt på at ting kan ta litt tid. Jeg har gått på p-piller siden midten av tenåra, og selv om jeg har slurva aldri så mye opp gjennom åra, så har jeg aldri opplevd å bli gravid. Har en liten tanke som sier meg at jeg ikke kan bli gravid selv, spesielt siden jeg gikk med en klamydiainfeksjon i lang tid uten å vite det.. Blir uansett spennende å begynne å prøve, og ikke minst å følge andre i jakten på en liten spire. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er din mnd også!:):)

Hehe, det synes jeg også;) var helt forferdlig å vente før helgen, men nå har jeg slått meg litt til ro med at jeg vil vel uansett få neg, før IKM. Så da er det ingen vits i å bruke opp testene:):)

Vi er i PP1, då er helt ferske på denne direkte prøvingen;) dere da?

Ja det lureste er nok å teste så nært ikm som mulig, så jeg skal forsøke å være like tålmodig som deg de neste gangene :) Så slipper man å kaste bort så mye :) Dere har en spennende tid i møte og håper din tid her inne på forum blir kort :) Vi har vært et år uten prevensjon uten at noe har skjedd, men først nå vi prøver aktivt rundt el. Har nok en følelse av at jeg kommer til å henge her en stund :)

Det blir spennende å se hvem som havner under gravid listen denne mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg. :) Vi har bestemt oss for å begynne å prøve i det små, og det er nå en uke siden jeg var ferdig med siste pillebrett. Bortfallsblødningen kom etter et par dager, så nå er jeg veldig spent på hvor lang tid kroppen bruker på å komme inn i normal syklus. Er innstilt på at ting kan ta litt tid. Jeg har gått på p-piller siden midten av tenåra, og selv om jeg har slurva aldri så mye opp gjennom åra, så har jeg aldri opplevd å bli gravid. Har en liten tanke som sier meg at jeg ikke kan bli gravid selv, spesielt siden jeg gikk med en klamydiainfeksjon i lang tid uten å vite det.. Blir uansett spennende å begynne å prøve, og ikke minst å følge andre i jakten på en liten spire. :)

Hei og velkommen Lille smule :) :)

Jeg tror det vil gå så bra og at dere får klaff før eller siden :) Man skal være veldig uheldig hvis man blir steril av klamydia da det er veldig sjeldent:)

Jeg har heller aldri blitt gravid før og har gått over et år uten prevensjon :) Håper ditt opphold her inne på Prøverforumet blir kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, jeg testet positiv i går tre dager over ikm:D Er så glad!! Var forberedt på å bruke lang tid, men klaffet på andre forsøk:) Hvor finner jeg terminklubben? Har prøvd å lete:/ sender babystøv til alle sammen;)

Velkommen til terminklubben mars-april! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt en ustabil syklus, og har gått på p-piller i åtte år.. Nå er jeg 16 dager over mens, men tester negativt. Frustrerende :/ Aner ikke hva som skjer..



Anonymous poster hash: a9e4e...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt en ustabil syklus, og har gått på p-piller i åtte år.. Nå er jeg 16 dager over mens, men tester negativt. Frustrerende :/ Aner ikke hva som skjer.. Anonymous poster hash: a9e4e...460

Kanskje du har hatt el senere enn du trodde? Da forskyver mensen seg også :) Er faktisk 18 dpo her, men mistenker at min el var kjempe sen denne mnd og får nok mens innen den 10 :) Så er egentlig 8 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra med ingen tr enda da, Misho! :)

Her går dagene frem mot neste el og prøveperiode kjempetreigt, men sånn er det vel bare når man er ivrig og venter på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere også to streker?!?! *hopperrundtiring*

Gratulerer så mye lillemeg90! :) :) :)

Hvordan reagerte din mann på denne gode nyheten? :) ååå kan bare tenke meg hvordan Du har det nå <3

Anonymous poster hash: e0081...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...