Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Maser litt videre jeg da, har fortalt mannen det nå!

Vi har besøk så var litt vanskelig å få han for meg selv, men fikk han med inn på kjøkkenet og gav han en tutt i hånden. Han såg først sjokkert ut, så smilte han fra øre til øre! :)

Hei du er velkommen inn i terminklubben, det blir mye skravling der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du er velkommen inn i terminklubben, det blir mye skravling der! :)

Tusen takk, fant den nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misho, hvordan går det med deg?

Synes virkelig du kan lage deg en dagbok slik at jeg kan følge deg der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misho, hvordan går det med deg?

Synes virkelig du kan lage deg en dagbok slik at jeg kan følge deg der;)

Alt går bra her lillemeg90 :) Fortsatt ingen tr, men som sakt den kommer nok.

Hvordan står det til meg deg og lille spiren? Har du fått bestilt legetime? :)

Jeg kan vel begynne å skrive en dagbok, skal prøve å få laget en i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går bra. Den er der nok enda, for har nå i alle fall symptomer;)

Jeg bestillte time hos jordmor i dag, vil følges opp bare av jordmor:)

Har jo laget en graviditetsdagbok nå, linken ligger i prøvedagboken! Følg meg gjerne der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går bra. Den er der nok enda, for har nå i alle fall symptomer;)

Jeg bestillte time hos jordmor i dag, vil følges opp bare av jordmor:)

Har jo laget en graviditetsdagbok nå, linken ligger i prøvedagboken! Følg meg gjerne der:)

Hvor bestilte du jordmor?:) jeg fikk mail fra abc i dag om at jeg fikk fødeplass:D Var kjapt svar! Det eneste jeg begynte å tenke over var at min mor hadde en litt tøff fødsel med meg. Jeg måtte dras ut med tang fordi jeg satt fast. Vet ikke om slikt er arvelig:/ og hva gjør de på abc om ungen er halvveis ute, men ikke kommer lenger?!:P de kan jo ikke akkurat kjøre deg ut på gangen og over på ullevål da vel. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bestilte du jordmor?:) jeg fikk mail fra abc i dag om at jeg fikk fødeplass:D Var kjapt svar! Det eneste jeg begynte å tenke over var at min mor hadde en litt tøff fødsel med meg. Jeg måtte dras ut med tang fordi jeg satt fast. Vet ikke om slikt er arvelig:/ og hva gjør de på abc om ungen er halvveis ute, men ikke kommer lenger?!:P de kan jo ikke akkurat kjøre deg ut på gangen og over på ullevål da vel. Hehe

Jeg harikke pieling på abc klinikken, er det mer alternativt?

Jeg søkte på nettet etter private jordmødre der jeg bor og valgt en etter førsteinntrykket, så får vi bate se om vi klaffer! Føltes slik på telefonen:) jeg kunne ikke få kommunal jordmor før tidligst i okt. Og det synes jeg er litt sent.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag og har en sterk følelse av at det ikke klaffer denne gangen heller.. :(

Det er fremdels håp!:) hva gir deg følelsen av at det ikke klaffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg harikke pieling på abc klinikken, er det mer alternativt?

Jeg søkte på nettet etter private jordmødre der jeg bor og valgt en etter førsteinntrykket, så får vi bate se om vi klaffer! Føltes slik på telefonen:) jeg kunne ikke få kommunal jordmor før tidligst i okt. Og det synes jeg er litt sent.... :)

Det er en avdeling på ullevål som utfører kun naturlige fødsler:) ikke noe smertelindring, men de føder ofte i vann og har akupunktur som behandling. De tar ikke i mot så mange fødende o. Gangen, så er mye mer rolige omgivelser har jeg fått inntrykk av. Skal høre med legen min når jeg får bestilt første svangerskapskontroll, men da har jeg hvert fall fått plass et sted:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdels håp! :) hva gir deg følelsen av at det ikke klaffer?

Jeg vet det, men har bare en veldig intens følelse av at det ikke går nå heller. Litt vanskelig og forklare.

Men det kan være fordi jeg vet at det snart er oktober, noe som betyr 1 år som prøvere. Er kanskje litt sånn "Det har ikke klaffet det siste året, så hvorfor skal det gjøre det nå?" vet det er helt dum tankegang, men den sitter nå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo idag, og jeg har så lyst til å være gravid at jeg maner frem symptomer tror jeg :P. er ikke så mye å skryte av heller, ømme pupper kan jo bare være at det kommer pms... Og sykt craving etter sjømat er vel heller ikke det sikreste tegnet :P. Må le av meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag :) Natt til i dag kjente jeg en god del stikk i eggstokkene, fikk til og med litt krampe et par ganger, var ubehagelig. Lurer på om det var festesmerter, håper det! :) Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer, men er jo enda tidlig da. Eneste jeg har er tunge pupper og nå har jeg begynt å få kviser i trynet. Dette er typisk pms-symptom for meg, så med andre ord ikke så spennende... Ellers syns mannen jeg smakte metall når han kysset meg i stad :P Lurer på om det bare er tilfeldig, at jeg har spist noe rart, ellr at det også er et symptom... han selv vet ikke at metallsmak/lukt kan være et symptom, så det at han sa det ga meg noe å tenke på :P

Tenkte å starte testingen på søndag eller mandag... hvis jeg ikke klarer å vente til ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dpo i dag :) Natt til i dag kjente jeg en god del stikk i eggstokkene, fikk til og med litt krampe et par ganger, var ubehagelig. Lurer på om det var festesmerter, håper det! :) Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer, men er jo enda tidlig da. Eneste jeg har er tunge pupper og nå har jeg begynt å få kviser i trynet. Dette er typisk pms-symptom for meg, så med andre ord ikke så spennende... Ellers syns mannen jeg smakte metall når han kysset meg i stad :P Lurer på om det bare er tilfeldig, at jeg har spist noe rart, ellr at det også er et symptom... han selv vet ikke at metallsmak/lukt kan være et symptom, så det at han sa det ga meg noe å tenke på :P

Tenkte å starte testingen på søndag eller mandag... hvis jeg ikke klarer å vente til ikm!

Så spennende. Det høres jo lovende ut. Nå ble jeg spent! :P

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikako

Denne tråden vil eg også vere med på! :danse:

Kjekt å sjå at nokre allereie har lykkast, og eg gler meg til å følge med på resten :klem1:

27 år her, og har akkurat fått mannen til å gå med på prøving.

Så PP1, forventa EL ca 15. juli :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På dag 17 i syklusen nå, og fortsatt ikke fått utslag på el-test. Tatt test morgen, middag og kveld nå siden dag 12-13. Første ukene uten p-piller nå, tenker kanskje det kan ha noe å si...? TR denne mnd var "slutten" på p-pillebrettet, sukkerpillene.

Skal uansett ikke begynne prøvingen før i september da, hadde bare lyst å kartlegge litt syklusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dag 17 i syklusen nå, og fortsatt ikke fått utslag på el-test. Tatt test morgen, middag og kveld nå siden dag 12-13. Første ukene uten p-piller nå, tenker kanskje det kan ha noe å si...? TR denne mnd var "slutten" på p-pillebrettet, sukkerpillene.

Skal uansett ikke begynne prøvingen før i september da, hadde bare lyst å kartlegge litt syklusen :)

Kan ta tid før du kommer i normal syklus ja :) Her tok det 3 mnd uten verken tr eller el! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! virker som det skjer ting her inne om dagen :) jeg er 4/5 dpo men ingen symptomer så vet ikke. Hadde vært veldig moro å få det til nå. Venninnen min er gravid 2/ 3 mnd på vei så moro å fått barn på lik alder:) hvordan går det , noen som skal teste snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! virker som det skjer ting her inne om dagen :) jeg er 4/5 dpo men ingen symptomer så vet ikke. Hadde vært veldig moro å få det til nå. Venninnen min er gravid 2/ 3 mnd på vei så moro å fått barn på lik alder:) hvordan går det , noen som skal teste snart ?

4/5 dpo er jo veldig tidlig. Et egg har jo ikke rukket å feste seg enda, så er ikke rart du ikke har noen symptomer :) Jeg har startet testingen allerede. er 9dpo i dag.. så jaa, vet det er for tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...