Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til dere jenter her: vi hadde en liten hyggestund i stad og det gjorde skikkelig vondt i høyre siden rundt eggstokkområdet mens vi holdt på. Det stakk liksom. Tror jeg er 3 dpo i dag. Er det noen som har peiling på hvorfor? :klo:

Jeg har det sånn litt før, under og etter el! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik pleier jeg å ha det etter eggløsning:) er nok bare eggstokken som er øm, og når det er aktivitet der nede kjenner du det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn litt før, under og etter el! :jepp:

Bra :) eller ikke bra fordi du også får vondt, men at det mest sannsynlig er normalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik pleier jeg å ha det etter eggløsning:) er nok bare eggstokken som er øm, og når det er aktivitet der nede kjenner du det:)

Da er det nok derfor ;) blir litt paranoid når det gjelder sånne ting i prøverperioden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok derfor ;) blir litt paranoid når det gjelder sånne ting i prøverperioden :sjenert:

Forstår det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg :) Vi har prøvd en stund, men det har tatt tid før mens har blitt regelmessig. De siste månedene har det blitt regelmessig, så nå håper jeg det er en sjans :D

Ser det er fler som har blitt gravid nå i august allerede så jeg krysser fingrene for flere av oss :danse:

Jeg er over ikm nå, men drøyer litt med å teste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her jeg :) Vi har prøvd en stund, men det har tatt tid før mens har blitt regelmessig. De siste månedene har det blitt regelmessig, så nå håper jeg det er en sjans :D

Ser det er fler som har blitt gravid nå i august allerede så jeg krysser fingrene for flere av oss :danse:

Jeg er over ikm nå, men drøyer litt med å teste :P

Velkommen Safira07! :)

Du må jo ta en test ! :) :) Ble veldig spent jeg nå.

Har ikm i morgen, har ikke testet i det hele tatt og er spent på om tr kommer i morgen! :) hvis ikke, så kanskje vi kan teste sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Safira07! :)

Du må jo ta en test ! :) :) Ble veldig spent jeg nå.

Har ikm i morgen, har ikke testet i det hele tatt og er spent på om tr kommer i morgen! :) hvis ikke, så kanskje vi kan teste sammen :)

Jeg hadde ikm i går så er ikke langt over :P Ja kanskje vi kunne teste sammen:) håper du ikke får tr i morra jeg :D Skal gifte meg til neste helg og dette hadde jo vært en fin bryllupsgave :rolleyes: Men er også redd for at jeg kanskje ikke får tr pga jeg har vært litt stresset i det siste:/ Har du prøvd lenge Misho?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Hei :) Slenger meg på inne på denne siden da jeg er prøver i år.

Sluttet på cerazette først i juli da, og har menstruasjon i skrivende øyeblikk. Vi starter prøvinga første dag uten mens, og tenker å ha sex annenhver dag igjennom august måneden. I følge tidligere syklus, forventer jeg EL rundt den 23 aug, men jeg kan ikke stole på mine sykluser :laugh: Bør jeg gå til innkjøping av EL tester eller skal samleie annenhver dag være mer enn nok? :) Er faktisk usikker på om EL i det hele tatt vil være til stede da jeg først sluttet på pillene forrige måned, men jeg følte at jeg hadde EL etter siste mens :)

Lykke til til dere andre her inne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikm i går så er ikke langt over :P Ja kanskje vi kunne teste sammen:) håper du ikke får tr i morra jeg :D Skal gifte meg til neste helg og dette hadde jo vært en fin bryllupsgave :rolleyes: Men er også redd for at jeg kanskje ikke får tr pga jeg har vært litt stresset i det siste:/ Har du prøvd lenge Misho?

Gratulerer så mye med bryllup Safira07! Blir en skikkelig dobbeltglede hvis det blir baby i tillegg :)

Jeg tror el kan bli forsinket av stress, og da blir jo ikm flyttet også. Men vi krysser fingrene for at det ikke har skjedd :)

Meg og min mann har vært uten prevensjon i 1 år men ikke vært aktive prøvere så dette er vår første pp.

Håper ingen av oss får tr i morgen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp ferdig med tr, som kom 9 dager for sent.

Håper el kommer som vanlig denne syklusen. Er i pp150, kjennes det ut som, så har mistet motet, men vi får håpe det klaffer denne mnd.

Har det ikke gått til juletider blir vi satt i gang med ivf, men jeg er så redd for det og håper ikke vi trenger!

Er lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp ferdig med tr, som kom 9 dager for sent.

Håper el kommer som vanlig denne syklusen. Er i pp150, kjennes det ut som, så har mistet motet, men vi får håpe det klaffer denne mnd.

Har det ikke gått til juletider blir vi satt i gang med ivf, men jeg er så redd for det og håper ikke vi trenger!

Er lei :(

Forstår du blir lei... Men godt at TR kom når du ikke var gravid, slik at du kan fortsette med prøvingen:) men såklart kjedelig når man helst ville hatt positiv test.. Klem til deg <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tr har kommet. Men de ømme brystene forsvant plutselig :P

Kanskje tr kommer snart da.

Jeg er så spent jeg Misho. Tenkte på deg når jeg gikk inn på forumet i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr har kommet. Men de ømme brystene forsvant plutselig :P

Kanskje tr kommer snart da.

Ingen tr her heller:P har hatt litt stikninger på venste side, men det har forsvunnet i dag. Kanskje vi innbiller oss alt sammen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm i morgen... Har litt symptomer, men kan like gjerne være pms. Tok en test på fredag (altså 3 dager før ikm, utålmodig....), og den var negativ. Så det klaffer nok ikke denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der kom tr..

Skulle gjerne hatt to blå, men det er også okei at det ikke klaffet denne mnd siden det ikke hadde passet med skolen. Det vil passe best med en sen junibaby :) Lykke til alle dere andre :danse:

Så koselig at du tenkte på meg lillemeg90 :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og svir i øya (vært sånn i tre dager) og nå har jeg kjent stikninger i venstre eggstokk i Typ 20 minutter. Aner ikke hva det er. Testet også negativ i dag, med en skyggsstrek. Er 10 dpo. Mannen tror jeg er gravid (men det trodde han forrige måned også da så.. haha) dette er slitsomt!

EDIT: nå har det utviklet seg til murringer tror jeg. Kjennes som "mensen er her om noen dager" svak trykk "/ ikke godt å si!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom tr..

Skulle gjerne hatt to blå, men det er også okei at det ikke klaffet denne mnd siden det ikke hadde passet med skolen. Det vil passe best med en sen junibaby :) Lykke til alle dere andre :danse:

Så koselig at du tenkte på meg lillemeg90 :hug:

Det var dumt Misho, tenkte at det kom til å klaffe for deg ut i fra det du har skrevet.. Bedre lykke neste måned, og håper at det blir en fin prøveperiode rundt EL om et par ukers tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt Misho, tenkte at det kom til å klaffe for deg ut i fra det du har skrevet.. Bedre lykke neste måned, og håper at det blir en fin prøveperiode rundt EL om et par ukers tid :fnise:

Ja, har nå lært at uansett hvilken symptomer man får så kan det gå begge veier :) men er også sikker på at neste pp kommer symptomjegeren frem igjen :P bedre lykke neste gang til deg også j86, har ikke du el snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...