Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Så spennende. Det høres jo lovende ut. Nå ble jeg spent! :P

Jeg har liksom den tankegangen "Du blir nok ikke gravid denne måneden. Du er jo bare på pp2, det tar nok litt lenger tid enn det!" Og det har gjort at jeg ikke har noen følelse denne mnd. Verken god eller dårlig, bare håper på 2 streker når jeg først tester! Bare 3 dager igjen til jeg evt kan kalle fram testetøsa! :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4/5 dpo er jo veldig tidlig. Et egg har jo ikke rukket å feste seg enda, så er ikke rart du ikke har noen symptomer :) Jeg har startet testingen allerede. er 9dpo i dag.. så jaa, vet det er for tidlig :P

Ja jeg vet. Håper på ingen mensen men en spire i magen :):):) det er jo ikke så tidlig det da :P gi beskjed hvordan det går da :D krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste i morgen jeg. Sikkert negativ 😜 Men har hatt mye rare følelser i magen, drit ømme pupper, stikkinger i puppene og i lysken. Små kvalm til tider og humørsyk. Kan jo være at jeg begynner å bli syk, men får se 😊

TROR forresten at jeg er 12 dpo.eller så er jeg 7 dpo :fnise:

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "slenger" meg på denne her. Er selv i 2PP, og selv om jeg har et barn fra før, er jeg mer nervøs og spent denne gangen. Er 3DPO, men kjenner jo "hele tiden" symptomer, selv om det er for tidlig :wow:

Ved forrige svangerskap fikk jeg positiv test 10DPO. Lov til å håpe at det samme skjer igjen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?? Ser jeg syner?.. wææ

Testene dine er jo kjempesterke!! sikker på du ikke hadde el litt tidligere? :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene dine er jo kjempesterke!! sikker på du ikke hadde el litt tidligere? :nigo:

Nei, ikke sikker i det hele tatt! :fnise: Tror jeg hadde en uke tidligere faktisk. Ble sengekos på båtturen ellers så har mannen vært på reisejobb.. Og vi prøvde ikke denne måneden. Bare flaks at EL kom tidligere da. Sikker på vi ikke traff. Prøvd i 6 mnd også skjer det sånn plutselig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke sikker i det hele tatt! :fnise: Tror jeg hadde en uke tidligere faktisk. Ble sengekos på båtturen ellers så har mannen vært på reisejobb.. Og vi prøvde ikke denne måneden. Bare flaks at EL kom tidligere da. Sikker på vi ikke traff. Prøvd i 6 mnd også skjer det sånn plutselig.. :ler:

Med så sterke tester tror jeg nok du er lengre på vei, altså !! :biggrin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så sterke tester tror jeg nok du er lengre på vei, altså !! :biggrin:

Hadde veldig tidlig sterke tester ved forrige graviditet også, så kanskje jeg produserer mye HCG? Skal sies at forrige gang var det to inni der.

Men gjør ikke noe å være lenger på vei heller altså! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig tidlig sterke tester ved forrige graviditet også, så kanskje jeg produserer mye HCG? Skal sies at forrige gang var det to inni der.

Men gjør ikke noe å være lenger på vei heller altså! :laugh:

Vil vel tro det var fordi du hadde to sist? kanskje? Vet ikke? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til dere med positive tester :)

er i DPO land her og, og bare venter på å starte testingen. ikm tirsdag, så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til dere jenter her: vi hadde en liten hyggestund i stad og det gjorde skikkelig vondt i høyre siden rundt eggstokkområdet mens vi holdt på. Det stakk liksom. Tror jeg er 3 dpo i dag. Er det noen som har peiling på hvorfor? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...