Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan ville dere tolket denne EL-testen?

attachicon.gif2014-08-17 16.32.50.jpg

Som jeg svarte i dagboka di så syntes jeg den ser positiv ut. Men siden skyblue syntes den er nestenpositiv så vet jeg ikke om vi har forskjellig fargegreier på pc'ene? Her ser iallefall strekene helt likte ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg svarte i dagboka di så syntes jeg den ser positiv ut. Men siden skyblue syntes den er nestenpositiv så vet jeg ikke om vi har forskjellig fargegreier på pc'ene? Her ser iallefall strekene helt likte ut :Nikke:

Kontroll-streken er sterkere i kantene syns jeg, men det synes nesten ikke nå som testen har tørket. Skal svi av en test til i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den ser mer positiv enn nestenpositiv ut! :)

Så bra!

Tok en til i kveld og den ble enda sterkere. Regner med at EL er i morgen, skal dobbeltsjekke om jeg får negativ i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi er i PP2. Har prøvd i over 1 år, men først de to siste jeg faktisk har hatt EL. Så derfor PP2. Er 14 DPO, negativ GT strimmel og ingen TR. Har pause mnd på pergo. Vil vente noen dager til før jeg stresser meg til lege, men har ømme bryster, tykk utflod og egentlig liknende mens murringer, men vet snart ikke hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, men vil være anonym.

Vi har nettopp startet på PP3, venter bare på at mensen skal gi seg. Sikkert teit, men jeg kjenner at jeg blir litt stressa allerede selv om vi ikke har prøvd særlig lenge..

Anonymica.



Anonymous poster hash: 03cb9...93f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! er heeelt ny her, sorry om jeg poster feil sted..

Vi startet å prøve i februar, og nå på fredag uteblev tante rød! Kan jeg være gravid liksom? Menstruasjon skulle kommet mellom onsdag og fredag, men har fortsatt ikke kommet! Pleier være regelmessig. Det hele føles så uvirkelig. Testet neg. lørdag, men fortsatt sjangse for å være gravid? For oss har prøveperioden vært veldig frustrerende, med noen forviklinger, så håper så veldig! Men skummelt også..

Skal antakelig "kvinne oss opp" til ny test imorgen.. :P Dumt å ta den på ettermiddagen?


Anonymous poster hash: ad6f9...5a9



Anonymous poster hash: ad6f9...5a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR i dag, noe som betyr at jeg har hatt en syklus på 30 dager. Ikke verst det, siden det er rett etter p-pilleslutt. Det som ikke er såå bra er at EL var på dag 22 i syklusen! Men jeg får gi det litt mer tid på å bli stabilt. Tenker uansett at det er et godt tegn at jeg i det hele tester positivt på EL denne syklusen, og at syklusen ikke var kjempelang, slik jeg har lest det kan være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med EL i pp1, og ventar spent på å få ta ein test. Har ikke vore så veldig "aktive" prøvarar, men sjansen er jo der likevel. :)

Til AB som ikkje har fått tante rød: ta test på morgonurin, somme gongar kan det ta litt lengre tid før det viser på testen! *Kryssar fingrane*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 3 dpo nå, bare 9 dager til jeg tenker å teste. Hvis jeg klarer å holde meg unna testeskuffen da :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 3 dpo nå, bare 9 dager til jeg tenker å teste. Hvis jeg klarer å holde meg unna testeskuffen da :sjenert:

:hoppendeglad: spænanes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 3 DPO, men har på følelsen at noe har skjedd denne gangen!

Babycompen viser helt merkelig og så har jeg en merkelig murrende følelse nederst i magen som jeg ikke har kjent før

Sikkert altfor følsom for symptomer, men det er lov å håpe :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, viser dette resultatet hva jeg tror det gjør??

Ble kjempe usikker, selv om det på bruksanvisningen stor ganske svart på hvitt.. :P

Edit; prøver å laste opp bilde, men funker dårlig.

Men uansett, tok 2 ClearBlue tester i dag, og begge fikk opp kjempetydelig kryss relativt fort. Har spydd som en gris i ei uke nå, men trodde det kom av at jeg har vært sjuk, men da har det sine forklaringer.

Da er jeg vel gravid da? :vetikke:

Endret av Bolla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...