Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Gjest günes79

Joda det er fortsatt ikke noen mens her. Kjenner etter i hele kroppen om det er andre tegn til en graviditet men det er det heller ikke. Skal prøve å holde meg ett par dager til før jeg tester for føler mensen er bedre å få enn en negativ test. Krysser fingrene for oss alle :)

Håper det blir en skikkelig strek av den skyggestreken din :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jrg brukte proMatris sine og utifra det bildet der vil jeg råde deg til å kjøpe en cb plus :) tok veldig lang tid før proMatris sine slo ut nok til at jeg tolket som positiv, mens cb plus ga et klart kryss :) Edit: Var forresten 8-9 dpo når jeg tok cb plus, da hadde jeg fått sånne skygger på proMatris i to dager :)

Tusen takk for svar, men jeg tror jeg venter å ser om jeg får tr :)

Jeg har redigert bildet litt for at den skulle være mer synlig, så den er ikke like synlig på ekte :) men jeg ser den på ekte også. fikk skyggestrek for to dager siden, blendahvit i går og ny skyggestrek i dag :) men hååper du har rett da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er fortsatt ikke noen mens her. Kjenner etter i hele kroppen om det er andre tegn til en graviditet men det er det heller ikke. Skal prøve å holde meg ett par dager til før jeg tester for føler mensen er bedre å få enn en negativ test. Krysser fingrene for oss alle :)

Håper det blir en skikkelig strek av den skyggestreken din :)

Krysser fingrene for deg gunes79! :) Jeg syns du er flink som klarer å ikke teste selv om du er over ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, men jeg tror jeg venter å ser om jeg får tr :)

Jeg har redigert bildet litt for at den skulle være mer synlig, så den er ikke like synlig på ekte :) men jeg ser den på ekte også. fikk skyggestrek for to dager siden, blendahvit i går og ny skyggestrek i dag :) men hååper du har rett da :) :)

Beundrer tålmodigheta di! Selv løp jeg til apoteket dag 2 med skyggestrek og kjøpte alle testslagene di hadde :fnise:

Men sånn var det mitt var også, redigering måtte til for at det skulle syntes på bilde. Samtidig fikk jeg kryss på alle andre tester :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest günes79

JIPPI etter 11 mnd så ble det i dag intet mindre enn 3 knallpositive tester og jeg kan nå endelig si meg gravid med nr 2 som vil komme i starten av mai :laugh::laugh::laugh: Herlighet for en lykkefølelse

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI etter 11 mnd så ble det i dag intet mindre enn 3 knallpositive tester og jeg kan nå endelig si meg gravid med nr 2 som vil komme i starten av mai :laugh::laugh::laugh: Herlighet for en lykkefølelse

Gratulerer så mye!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er ca 9-10 dpo ! Kjenner mensmurringer og føles som mensen kommer snart.

Min mann har snakket mye om barn i det siste. Ikke med meg, men med sine ansatte :fnise:

Han ene venter barn i oktober, mens han andre er nylig blitt far :) Så de koser seg med barneprat :babysmokk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 9-10 dpo ! Kjenner mensmurringer og føles som mensen kommer snart.

Min mann har snakket mye om barn i det siste. Ikke med meg, men med sine ansatte :fnise:

Han ene venter barn i oktober, mens han andre er nylig blitt far :) Så de koser seg med barneprat :babysmokk:

Mensmurringer kan jo være et symptom og da? :) krysser fingrene for deg :)

Jeg er 9 dpo og har hatt masse mensmurringer i flere dager nå. Har så lyst til å teste, men tenker at sjansen er liten så tidlig... Redd for å bli skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer kan jo være et symptom og da? :) krysser fingrene for deg :)

Jeg er 9 dpo og har hatt masse mensmurringer i flere dager nå. Har så lyst til å teste, men tenker at sjansen er liten så tidlig... Redd for å bli skuffet!

Jeg har hørt at det kan være et symptom, men jeg tror også at jeg har det slik hver mnd :)

Prøv å vente et par dager til med å teste. jeg er spent på resultatet ditt :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt at det kan være et symptom, men jeg tror også at jeg har det slik hver mnd :)

Prøv å vente et par dager til med å teste. jeg er spent på resultatet ditt :) :)

Jeg tror ikke jeg har så mye murringer så tidlig vanligvis, men det kan jo være at jeg kjenner etter ekstra mye... Har jo lyst til at det skal klaffe! :) tror ikke jeg klarer å vente helt til ikm på mandag, men jeg skal prøve å vente noen dager! :)

Jeg føler at jeg nesten ikke tenker på noe annet enn å bli gravid om dagen.... Skjønner jo at det ikke er helt bra. Flere som har det sånn? Gode råd for å skifte fokus? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skyggestrek til. Er det mulig at det kun er gjenskinn fra der strek skal komme? Kanskje dette er et dårlig merke? :)

Måtte redigere for at den skulle synes på kamera. Se bort fra støv :P

post-84444-0-34765300-1409775830_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...