Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser streken uuten problem :-P grattis

Ser noen andre enn meg denne streken? Den er veeeeeeldig svak, men jeg syns liksom jeg skimter en strek?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test idag, bittelitt sterkere strek, men fortsatt svak. Men to falsk positive på rad hadde jo vært rart? Begynner å tørre å tro litt på det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv er positiv selv om den er svak:) så lenge det er farge i den! Blir du usikker, så ta en digital. Er litt mer virkelig når det lyser gravid mot deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv er positiv selv om den er svak:) så lenge det er farge i den! Blir du usikker, så ta en digital. Er litt mer virkelig når det lyser gravid mot deg:)

Takk, trengte å høre det :) skal kjøpe en digital etterpå. Er kvalm som fy allerede, det er ikke stas. Men det gjør det jo litt mer virkelig i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, trengte å høre det :) skal kjøpe en digital etterpå. Er kvalm som fy allerede, det er ikke stas. Men det gjør det jo litt mer virkelig i det minste :)

Ja, føltes ikke virkelig her før symptomene kom for fullt;) føles vel nesten ikke virkelig ut enda;)

Hvor langt er du på vei nå da? Rundt 4 uker eller lengre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føltes ikke virkelig her før symptomene kom for fullt;) føles vel nesten ikke virkelig ut enda;)

Hvor langt er du på vei nå da? Rundt 4 uker eller lengre?:)

3+5 idag :) synes kvalmen kom tidlig da, sist ble jeg ikke kvalm før uke 6-7 tror jeg... Har endel murringer også. Har du mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dei med positive testar! 😃

Her dukka tanta opp eit par dagar før tida, så det vart ikkje klaff denne gongen. Har bestemt oss for å ta ei pause i prøvinga no i september, sidan vi skal på weekendtur med jobben rett før neste ikm. Det vert rett og slett for vanskeleg å ikkje vekke mistanke når ein takker nei til all alkohol ei heil helg, der ein verken skal på jobb dagen etterpå eller treng å køyre heim 😜

Så då kosar vi oss med vin og spekemat denne månaden, og er fullt tilbake i prøvinga i oktober 😊

Eg kjenner at eg syns det er ekkelt å drikke eller ete ting eg ikkje skal mellom El og ikm. Tenk om der er ein liten spire?!?

Fleire som er litt paniske på det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det trenger du ikke å være, for det er ingen kontakt mellom din blodbane og fosteret sin før lenge etter du tester positivt :)

Så null stress med vin mellom EL og IKM!

Ikke gglem å leve under prøvingen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen har prøvd i evighet virker det som.

Vi prøvde i ca 9 mnd i 2011 og tok en pause, for og så starte å prøve igjen i 2013 og har nå prøvd i 14 mnd!

Jeg bruker å ha ganske regulære sykluser på 25-26 dager, men har hatt et par på 33 og en på 36.. Hver mnd negativ test, hver mnd skuffelser. Jeg er så utslitt!

I dag er tante rød 9 dager forsinket, jeg har disse 9 dagene hatt litt murringer som blir borte ila dagen og som kommer igjen smått. Har vært veldig trøtt og sliten og smule svimmel. Jeg er livredd for å ta test og bli skuffet over negativ nok en gang.. forventer tante rød skal komme any time now...

hilsen oppgitt prøver.



Anonymous poster hash: 66326...404
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har prøvd i evighet virker det som.

Vi prøvde i ca 9 mnd i 2011 og tok en pause, for og så starte å prøve igjen i 2012 og har nå prøvd i 14 mnd!

Jeg bruker å ha ganske regulære sykluser på 25-26 dager, men har hatt et par på 33 og en på 36.. Hver mnd negativ test, hver mnd skuffelser. Jeg er så utslitt!

I dag er tante rød 9 dager forsinket, jeg har disse 9 dagene hatt litt murringer som blir borte ila dagen og som kommer igjen smått. Har vært veldig trøtt og sliten og smule svimmel. Jeg er livredd for å ta test og bli skuffet over negativ nok en gang.. forventer tante rød skal komme any time now...

hilsen oppgitt prøver.

Anonymous poster hash: 66326...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og ingen tr enda :) Skal se det an i to dager til før jeg tar en test :) Er så spent :)

Du er utrolig tålmodig som ikke har testet allerede! Er spent på resultatet ditt nå! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

66326...404

Jeg kjenner meg igjen, kjære deg! Du er sterk som står i det. Jeg har trua på at det går denne mnd, men har selv gått 10 dager over og fått negativ, så jeg skjønner at du er redd. I feel your pain. Du skal se det løser seg! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves <3 sender deg en varm klem og masse babystøv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Har ikke skrevet her på en liten stund. Men gøy å lese litt, til de som har blitt gravide vil jeg bare si: GRATULERER! :hoppe:

Jeg og samboer er i vår 1pp, har prøvd ganske aktivt siden siste TR. Jeg har gått ut i fra en ELkalk jeg lastet ned, og den viste at jeg hadde EL 31, men jeg tror nesten den faktisk må ha kommet før. For jeg har faktisk kjent enkelte ting med kroppen som ikke pleier å være slik "på denne tiden av mnd" som feks murringer,kviser, ømme bryster + at det "stikker" i brystvortene. Så i og med at jeg har kjent dette et par dager så tenker jeg at den dagen jeg trodde EL var ikke kan stemme.

Har veldig lyst til å ta en test snart, men vil vente iallfall til det som kalkulatoren regnet ut til å bli 10dpo :)

Til dere andre sol prøver, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og ingen tr enda :) Skal se det an i to dager til før jeg tar en test :) Er så spent :)

Hvordan går det med deg Misho?:):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 24år som har prøvd i 16mnd å bli gravid uten resultat. Har eggløsning av meg selv, men har fått pergotime for å se om dette hjelpe. Har tatt 2 kurer nå, men fikk mensen nå i dag. Neste skritt er å skrive seg opp på venteliste på ivf. Kjenner dette sliter skikkelig på psyken nå. Likevel er det godt å lese om andre som har prøvd lenge som plutselig får to streker på testen. Håper det snart blir vår tur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...